![]() |
limp bizkit
wtf is er met hun gebeurd? in de tijd van 3dollar bill en significant other was ik een fan, maar na starfish vond ik ze echt triest, weet iemand wat er verder mee is gebeurd?
|
ze zijn anaal gepenetreerd
|
ze komen op bizarre
|
en op pukkelpop
|
Citaat:
|
wees gerust, in september komt hun nieuwe cd uit
.. ;) |
Citaat:
anyway, maak je om limp bizkit maar geen zorgen en zorg dat je smaak krijgt |
Hmm ik heb weinig hoop voor hun, afgaande op het laatste album en het vertrek van Borland.
|
ze zijn nog steeds op zoek naar een vervangende gitarist.
duurt al meer dan een jaar maar ja :s |
ik had ze op mtv icon gezien,daar hadden ze al nieuwe gitarist hoor
|
ze hebben de gitarist van snot, jim nog iets geloof ik.
Maarja het is en blijft kut door die domme durst. |
Citaat:
|
Citaat:
|
ze zuigen
|
Ce-El-Wan zegt via de telefoon dat hier een slotje moet, en snel ook...
*voelt zich meer formbaas dan ooit eerder:D* |
Ik hoop dat die band keihard op z'n bek gaat en verdwijnt in de anonimiteit.
|
Citaat:
en hoe je het ook bekijkt, er is een grote kans dat die gasten van slipknot een hoop mensen er gruwelijk uit spelen |
Alsof dat opweegt tegen al die idiote kids die er nu rondlopen dankzij hun.
|
Ze vonden geld belangrijker, en dat is hun ondergang geworden..
|
Citaat:
|
het schijnt dat avril lavigne een hele show aan mister dursts rug heeft gehangen....
nee hoor, ze gingen hun stijl veranderen, en dat is natuurlijk lame en commercieel, en toen werden ze uitgekotst. tevens is dat ene mannetje met al die schmink al 'n tijdje weg geloof ik. |
limp bizkit heeft iets weg van fall silent (qua DJ gehalte)
|
Citaat:
|
Fred Durst maakte nogal wat fouten en is nogal ten ondergegaan maar ik luister nog vaak genoeg naar de wat oudere nummers van Limp Bizkit, niks mis mee in my opinion.
|
Citaat:
hoewel ik t niet egt vaak luister (nooit meer eigenlijk) maar de 1e 2 albums zijn best ok |
Citaat:
kep ze pas nog gelusterd(2manden geleden) |
ze hebben hun naam veranderd in limpbizkit
|
I disagree. Altijd al pure schijt geweest. Het is de cockrock van eind jaren 90/begin 21e eeuw. Leeg, slecht en vooral heel erg fout....
|
zielige flikkers krijg smaak
limp bizkit rules |
Sterf.
|
Citaat:
|
Citaat:
spot je met hem? dan spot je met al z'n homies dus pas maar op! whoppa! en knuppelt je neer :rolleyes: |
Gaaf toch!
|
ik vind dat hij gebanned moet worden
|
Citaat:
anyway...limp bizkit zuigt idd vrij hard. |
Citaat:
heeft wel wat :P Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Check out what fans are doing with the inpiration of the LimpBizkit crew. Misschien wel dus. :p |
waarom heten ze trouwens limp bizkit?
zit daar iets achters? :P |
Da's geloof ik 1 of ander ziek spel met een boterham en onaneren maar ik geloof niet dat je 't echt wil weten...
|
allemaal aftrekken op een boterham en degene die als laatste klaarkomt moet je boterham opeten....( boterham kan ook koekje zijn ofzo)
|
of een bakje chips
|
Citaat:
|
Citaat:
|
dus limp bizkit word limpbizkit en Wes Borland is weg en heeft ze eigen band, i.p.v. de geweldige Wes is er nu Jim Snot?
|
Citaat:
In plaats van Wes Borland komt nu een ex-gitarist van Korn, het valt dus allemaal wel mee denk ik, waarschijnlijk wordt hun volgende album weer in de oude stijl van 3dollar bill |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:18. |