![]() |
Raar bultje
Hey, sinds een paarweken zit er een raar bultje op de onderkant an mijn ringvinger. Het is blauw/paars en zit (als ik het goed voel) niet vast (maar wel echt ín mijn vinger dus onder mijn huid ;)). Ik heb mijn ring al afgedaan omdat ik dacht dat het daar misschien mee te maken had (je weet het maar nooit :confused: ) maar het zit er nog steeds. Laatst was ineens het hele onderste gedeelte van mijn vinger paars en enorm gezwollen en het klopte. Op zich heb ik er geen last van en ik heb het idee dat het nu weer iets kleiner geworden is maar ik vraag me toch af wat dit allemaal te betekenen heeft :confused: :eek: .
|
Je kan naar 'n dokter gaan en vragen wat 't is...
|
Citaat:
|
Ik zou niet echt weten wat je eraan zou kunnen doen, niet dat ik weet wat het zou kunnen zijn! Misschien toch maar even naar de dokter, want er mee blijven zitten heeft ook niet echt zin en dan weet je tenminste wat het is...!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Grapje mensen, grapje! Ik zou idd ook maar naar de dokter gaan, het is niet zo dat hij per direct het mes pakt en idd je vinger eraf zaagt. Meestal zegt hij wat hij denkt dat het is en legt de behandeling aan je voor.. Meestal moet je dan later terug komen om die behandeling te ondergaan (ligt er maar net aan hoe lang of dat het duurt).. Misschien is het wel een gewoon wratje en bevriest hij hem even.. |
als het niet los van je vel is (en dus niet meebeweegt als je je vel beweegt) is het meestal aan te raden naar de dokter te gaan.... Kan iets ernstigs zijn.. Dat kloppen en dat paarse klinkt ook niet erg gezond
Ik zou het echt doen (ondanks dokter-fobie!!!) |
Citaat:
|
Het is trouwens geen gezel oid hoor hert lijkt meer een soort bolletje bloed ofzo, maar het is echt al veel kleiner, ik vraag me gewoon af wat het is.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het is zeker geen teek, teken gaan niet onder je huid zitten (ieuwl :D).
Het zou inderdaad met m'n ring te maken kunnen hebben maar het is echt een balletje, niet echt blauwe plek. Eerst was het ook wat gevoelig maar dat is ook weg dus op zich... Maar khoud het wel in de gaten hoor :). |
Citaat:
|
bloeduitstorting niet?
Geirriteerd wondje? Vetophoping? Ehh.. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:08. |