![]() |
Kleur bikini/ zwembroek
Hee mensen, met dat zonnetje en al heeft nederland massaal zoiets van: Kom we gaan zwemmen. Maar waarin?
Ik heb een zwart met witte bikini. En u? |
-> lifestyle
|
Citaat:
Dit lijkt me een kantine topic >Niet dat ik er wat over te zeggen heb ofzo :o Zwart |
rood (en een grijs-blauw-witte, rare kleur..:))
|
ik heb m besteld bij de otto..
deze: http://www.shopping24.de/ottonlbilde...gross/v0346n05 ben benieuwd of ie staat :D |
Ik heb een blauwe zembroek met witte bloemetjes erop. :o :)
|
Citaat:
Heb n nieuwe; blauw Maar mn andere twee gaan ook mee zaterdag: roze en paars :) |
Zwempak, donkerblauw met een beetje grijs en wit (y) heel mooi, heel eenvoudig :)
|
ik heb een blauw met gele zwembroek, lekker fel gekleurd :)
|
ik heb 3 bikini;s. 1 roze met bloemetjes
1 rode met van die naden die eroverheen lopen 1 rode met bloemetjes ik kan nooit kiezen dus ze gaatn mooi alledrie mee |
ik heb een fel gele TH zwembroek
en 'n zwarte speedo |
Zwart... Of donkerblauw... Ik ben er nog steeds niet uit en mijn moeder weet het ook niet.. En ik moet nog een bijpassend broekje vinden *probleem* :)
|
Knal oranjes! :D
Met ingestreken bloemtjes.. |
Een donkergroene van Adidas.
|
roze
|
Bordeaux rood met wit van brunottie
|
Citaat:
ontopic; uuuhm, ik heb er een met allemaal kleurtjes *Rood, blauw, groen, zwart* en een grijze :D |
die van mij is donkerblauw. (zwemshort)
|
een gestreepte met allerlei kleurtjes (ja die van de H&M :p )
heb ook nog een zwarte en een paarse. |
Een knalpaarse met bloemen
|
badpak: donkerblauw
bikini 1 (tankini): aubergine met gekleurde bolletjes bikini 2 (triangel): verschillende kleuren, hij is gestreept met kleuren zoals: groen, lichtblauw, rood, roze, oranje enz. |
Een driehoekjes bikini met schuine streepjes in allemaal felle kleurtjes.
|
gestreepte bikini met verschillende kleuren blauw, wit en bruin
|
Ook zwart met wit, heel simpel. En ik wil verdorie zo'n broekje met pijpjes :S
|
Geblokte paars/witte bikini en in t broekje zit een riempje. :)
Heb ook nog een wit met blauwe stipjes maar die heb ik nooit aan (gehad)... |
bikini 1: zwart
bikini 2: rood bikini 3: geel met groene en blauwe stippen |
Citaat:
ik heb overigens een licht- met donkerblauwe bikini. |
rood + zwart
|
Ik heb drie bikini's: een zwarte, een donkerblauwe en een lichtblauwe met verschillende kleuren er op :)
|
pff waar gáát dit in Godsnaam over
zwemmen doe je toch omdat het lekker is, niet om je badpak te showen toch? das toch loos |
Citaat:
|
Een witte
Een oranje Een paarse En nu eentje met bloementjes erop! :D |
Zwart.
|
Citaat:
Op mijn badpak staat de Amerikaanse vlag en "swimteam". Het is donkerblauw met wit en rood. |
Citaat:
|
Ik heb een triangelbikini, lichtblauw met witte bloemen er op.
En een gewone beugel, donker groen. |
Ik heb één of ander kloteding van Fila. Zwembroeken zullen me werkelijk aan hun anus oxideren, zolang ze maar wijd genoeg zijn en niet roze of lichtblauw.
|
ik heb een oranje met een rood randje erlangs en één met een wit-blauw-donkerblauw topje en donkerblauw broekje
|
Geel. :cool:
(bikini) |
Ik draag een turkooize bikini en heb nog een rood/roze en een groene.
|
rose met van die zakjes en touwtjes met een witte bloem op 1 tiet en een witte bloem op het broekje..
|
licht/fel blauw met een donker randje :)
|
Ik heb niet eens een bikini of een badpak want ik ga nooit zwemmen
Dus de kleur kan ik niet vertellen |
ik heb een gewone fel rode bikini en een halter bikini in het blauw (met wat donkere en lichtere plekken erop.. is mooi) aan t broekje zat origineel een touwtje dingetje.. maar die is helaas in Turkije gebleven.. maja.. zonder is ook niet erg..
Ik doe niet aan badpakken.. verschrikkelijk.. (vind ik dan... ) |
zwart met blauwe bikini
|
Citaat:
|
Ik heb vandaag nog een kicke bikini gekocht (lees: mijn moeder laten voorschieten). Een zwarte met roze randjes. Eén met pijpjes jah. :D
|
Ik heb er twee. Een rode met oranje streepjes, een groene met rode rare bolletjes-dingen.
|
donkergroene bikini met een roze randje :)
|
Zwarte bikini...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:18. |