![]() |
Een nieuw begin
Een nieuw begin
Niet meer gesproken Hernieuwd, Wedergeboren Zal het Licht zijn Dat nimmer nog zal dansen: Gebleven, doch Verloren Zal zijn daar uit het niets Zachte stappen Fel schijnend Licht Angstige gevoelens Maar een opgewekt gezicht Om zo in Stilte De Kracht van Zijn en zomaar Worden Langzaam te voelen Wederkerend als de pijn Die ondanks zijn aanwezigheid nooit blijvend zal kunnen zijn En laat het voelen Al bij de eerste zonneschijn Dat ieder uur, minuut, seconde Een nieuw begin mag zijn |
Kijk, dit vind ik wel weer een goed gedicht! :) De hoofdletters.. erg bijzonder, geven sfeer aan het gedicht. Mooi gedaan! (y)
|
Wat Mooi!, een gedicht met een erg goede verwoording en inhoud en het loopt goed, het spreekt tot mijn gevoel.
|
Geweldig geweldig geweldig :) Ik hou van gedichten die na de eerste keer doorlezen uitnodigen tot opnieuw lezen! De afsluiting is erg mooi vind ik, en die opbouw naar het einde toe vind ik erg mooi gedaan :)
Genesis |
Dit vind ik echt heeel erg mooi!
Knap hoor! Ben het met alle bovenstaande eens |
Dankje:o:)
Ohh, wil meteen even mededelen dat jullie de komende drie, drie en een halve week geen posts van me kunnen verwachten, omdat ik dan geen beschikking (wil) heb(ben) over de computer:) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:44. |