![]() |
Wat doe jij in deze situatie?
als je een topic of een post ziet wat helemaal niet kan, wat doe jij dan?
Stuur je alle FB's en FB+'sen een PM, zoek je er eentje willekeurig uit en hoop je dat hij of zij online is, ga je de poster/topic starter afzeiken in het topic, doe je niets en denk je dat iemand anders wel actie onderneemt of doe je wat anders? edit: typo in topictitel :o |
Ik schreeuw; SLOTJE.. Of iets anders wat errug interessant eruit ziet..
:) Behalve als het mij de spuigaten uit gaat lopen zou ik een fb+'er pm'en.. Is me overigens nog niet gebeurd :D |
meestal doe ik zoals bij dit topic
Eerst reageer ik met te zeggen dat (bijvoorbeeld) reclame niet mag en post wat mooie plaatjes van slotjes :) daarna open ik eventueel een topic op meldpunt & mededelingen zodat het wordt gesloten/verwijderd |
Ik maak de mensen op onzin duidelijk dat er een leuk topic is waarin ze kunnen spammen. :D :cool: (y)
En verder plaats ik nog wat opmerkingen in dat topic :o |
Ik probeer de persoon zelf aan te spreken, zodat hij het topic kan verwijderen. Niet iedereen denkt even goed na over de consequenties voor hij post.
Meer dan dat is mijn taak niet. Ik ben geen FB, en ik hou niet van klikken bij de meester. |
mee doen, 't is algemeen bekend dat degene die begon enkel een waarschuwing of ban krijgt... dus... :p
|
Mm, ik geloof dat ik niet veel doe, vraag hoogstens om een slotje.
|
Eigenlijk doe ik dan nooit iets.
|
Ik ga dan niet klikken bij de baasjes, ik vind het leuk als er zinloze topics worden geopent.
|
Citaat:
|
Ik sluit em en als ik dat zelf niet kan kijk ik of er iemand online is die dat wel kan en stuur ik een PM... Tja, ach...
|
Citaat:
spam frenzy :o |
Ik zet dan neer dat het echt niet kan en dat er wat mij betreft wel een slotje op kan.. maar ik doe niet aan klikken.. ze komen er vanzelf wel achter
|
Als ik de bevoegdheid had om daar iets aan te doen dan zou ik dat uiteraard doen, maar nu maak ik gewoon de het topic zelf een opmerking tegen die forummer. :)
|
Ik maak me daar nooit zo druk om. Heb ik weer een reden om te spammen
|
Het Grote Roep Boogie-topic openen op Onzin :)
|
als het echt erg is zal ik iemand roepen
anders ga ik in het topic spammen |
Citaat:
|
meldpunt & mededelingen
|
Ik zeg dat ik wat hoor rammelen
|
Citaat:
|
Ik aanschouw altijd hoe het topic ontaardt in een gigantische scheldpartij :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als het ECHT niet kan kijk ik ff HIER en stuur ik een PM naar een forumbaas(+) die macht heeft over het desbetreffende subforum en online is.
|
ligt eraan in welk opzicht het niet kan...
of ik stoor me er verder niet aan OF ik zeik de topicstarter af, ligt aan mijn bui op dat moment |
De topicstarter afzeiken. :cool:
|
Ik doe niks.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:29. |