![]() |
Wat vinden jullie: MDMA, coke of pillen??
Ik hou persoonlijk het meest van MDMA. Het fijne hieraan is dat je superhard gaat op goede muziek, maar als je van de dansvloer bent voel je je heerlijk relaxed.
Van coke word ik wel heel blij en gelukkig, maar het duurt te kort. Pillen vind ik opzich wel relaxed. Maar je weet niet wat er allemaal voor troep inzit. Soms merk je van 1,5 pil haast nix en dan neem je een paar weken later een halve, sta je weer veel te strak. Dus, wat is jullie voorkeur??? ps. ik wil wel even toevoegen dat ik echt niet ieder weekend slik, alleen op grote feesten, dus zo'n 4x per jaar . |
wat voor soort pillen?
|
smilies zijn goed gevallen (te goed) en een pil met de hoofdletter E erop was niet goed, ook mitshubitshi was niet goed, 4 pillen op, toen merkte ik pas wat. maar ik moet zeggen dat ik alleen in engeland pillen heb geslikt dus misschien dat nederlandse toch anders zijn?
|
ik had het over de substantie in de pillen...
maar met mdma bedoel je mdma poeder en met pillen bedoel je denk ik pillen met mdma erin of niet? |
Citaat:
|
geef mij maar pep
|
geef mij maar keta :p
|
Citaat:
|
"neem wat keta jongen, nee, het is geweldig spul, je KAN er gewoon niet op fout gaan" :(
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
keta is afkorting van ketamine, wordt ook weleens special K genoemd, voor meer info http://www.erowid.org/chemicals/ketamine/ketamine.shtml
|
Citaat:
|
Citaat:
|
keta is een halucinatiedrug, ook wel gebruikt als paardenverdovingsmiddel :eek: :D
|
sounds cool.. toch maar wat meer over lezen.
|
Ja, zeker wel leuk ofzo, maar de dosis is moeilijk vast te stellen
|
zolang je t snuift kan er weinig fout gaan...ja je ken fout gaan, maja...
Maar echt gauw teveel pakken kun je dan niet, of je moet geen verstand hebben en een paar gram achter elkaar opsnuiven... Hoe t zit met keta injecteren weet ik niet, dus daar hou ik wijs me mond over dicht |
Citaat:
|
Gelul! Keta is dus echt moeilijk te doseren!
|
hoe bedoel je moeilijk te doseren?
|
Dat je snel te veel neemt waardoor je fout KAN gaan
|
ja maar dat is niet gevaarlijk voor je lichaam.
|
Jongen, als je fout gaat, kom je geestelijk in de problemen (al dan niet voor korte tijd, als in tot de dope is uit gewerkt) en kan je echt FOUTE dingen doen, die dus WEL slecht zijn voor je lichaam, zoals je raam uit springen ofzo (ja, echt waar)
|
en hoeveel mensen zijn er de afgelopen 5 jaar uit/door het raam gesprongen doordat ze teveel keta hadden genomen...
juist ja... |
Citaat:
Zowiezo al 2, en ik was er bij, dus bek dicht (sorry, kon jij ook niet weten) |
kon jij dat niet verhinderen dan...
|
maar k ben wel met je eens dat keta in grotere hoeveelheden slecht kan reageren in de psyche van bepaalde personen.
|
Sorry maar moeilijk te doseren is t naar mijn mening echt niet hoor...
Pas als je een hele gram ineens op gaat snuiven, ja dan ga je bad..Maar al hou jij je gezonde verstand erbij en je pakt gewoon lekkere lijntjes, niet teveel achter elkaar, is er niets aan de hand. |
ONTOPIC. :mad:
|
ontopiK? ok
ja, vin ze wel leuk, behalve coke dan, maar de rest is wel ok :) |
Citaat:
Citaat:
Ikzelf vind pillen het fijnste. Het hele gevoel erbij de energie die je ervan krijgt zijn gewoon ideaal voor een feest. Coke vind ik niks, het duurt te kort en je krijgt dat euforische gevoel niet zo sterk als bij een pilletje. En het is een stuk duurder en verslavender.. |
Coke zou ik nooit doen.
en volgensmij is mdma toch wel het beste van die 3. |
ik vin t niks ik hou het blij blowen en zuipen :rolleyes: :P
|
Ik moet het allemaal nog proberen..maar komt vanzelf wel...
|
Het is nie verplicht hoor OmaJuNk
|
nee nee, maaruh ik ben te nieuwschierig...
|
Citaat:
|
ik hou het lekker bij me dikke blow, en me liters bier :D
|
Citaat:
|
kep 1 keer MDMA gehad, op konninginne nacht. nou jezus ik ging HARD!! maar ik doe die shit nooit. (kep 4x in me leven xtc genomen ofzow.)
maarjah de volgende dag had ik vet spierpijn in m'n kaken van het strak staan. de ervaring was echter wel toppie, maar ik doe dit soort dingen zeeeer met mate, alleen met speciale gelegenheden. (y) |
da hebk nou nooit strakke kaken :D
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:53. |