![]() |
[PHP] Nieuws
Weet iemand een script waarmee ik zeg maar nieuws kan posten en dat de leden erop kunnen reageren? (net als bij fok/tweakers.)
Thanks :) p.s ik heb bij hotscripts gezocht maar ik weet niet welke ik moet kiezen? p.s.s en bestaat er zo'n php script dat geen gebruik maakt van MySQL? |
Kijk eens op www.phpfreakz.nl .
|
Citaat:
|
|
Hey thanks ik zal er eens naar kijken! :)
Ik heb een webhosting-account bij Qweb. Weet iemand hoe ik gebruik kan maken van de MySQL? Meeste scripts maken gebruik van MySOL :( Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
http://www.phpfreakz.nl/library.php?sid=3191 |
Citaat:
|
Ok...
dan vraag ik 't volgende: Heb je die tabellen aangemaakt in je database? Heb je dit aangepast? PHP-code:
|
Ik betaal extra voor MySQL, dan heb ik toch een DB? Zo niet hoe maak je een DB aan dan?
Thx |
Citaat:
Database username: Database password: Database address: (meestal localhost) Database name: Dan zet je bovenaan de pagina dit: PHP-code:
|
Hey Martin dank je wel! :)
Ik stuur wel ff een mailtje naar de support van qweb. Ik heb volgens mij geen gegevens voor MySQL gekregen :o Als er iemand is die een script weet die zonder MySQL werkt, wilt diegene het dan aub posten :) |
Citaat:
|
Citaat:
p.s gefeliciteerd btw :) |
Citaat:
|
Citaat:
http://gymnasiumsite.multimania.com/...memberssysteem |
Citaat:
Waarom bel je niet gewoon even voor de gegevens? Citaat:
|
Martin, je bent veels te lief. :p
|
Citaat:
(zie ICQ ;)) |
Pivot uiteraard. Gemaakt door mister mijnkopthee.nl
www.pivotlog.net Hoef je niets voor te kunnen ook. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb nu hele andere problemen, hier een voorbeeld: Line 84:Unknown column 'datum' in 'order clause' (bestandnaam is: news.php en op regel 84 zie je dit staan: <td><?=_TYPE;?></td> Wat moet ik in dit geval veranderen dan? Weet iemand het? Alvast bedankt. |
Ashnews!
Geweldig PHP/MySQL ding. Heb er ook even mee lopen spelen en werkt echt goed. Staat op www.hotscripts.com wel ergens |
Hey
weet iemand wat het volgende error inhoud en hoe ik het kan fixen? thanks :) Citaat:
|
Citaat:
|
gebruik:
include($_SERVER['DOCUMENT_ROOT'].'/include.php'); |
Citaat:
Er blijft nog maar één error over: (ik snap niks van die errors, is er niet een site waar je leert wat die errors nou betekenen?) Citaat:
p.s.s regel 286 van sql_layer.php is: $row = mysql_fetch_row($res); |
Wat is de $res = regel dan?
En die include document root is om te zorgen dat je bestanden edit dir relatief in de document root ( / ) staan, in werkelijkheid is dit op de server b.v. /usr/local/www/htdocs/domein.com/ include('/include.php'); zou betekenen dat hij dit echt in /include.php zoekt, waar het niet staat. include($_SERVER['DOCUMENT_ROOT'].'/include.php'); betekent dat hij het bestand in b.v. /usr/local/www/htdocs/domein.com/include.php zoekt. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:06. |