![]() |
wie weet dit?
als je het gevoel heb dat je er zeker van dat iemand echt bij je hoor of het dan ook wederzijds is xxxjes vanny :cool:
|
Huh?
|
nou als je het gevoel heb dat iemand bij je hoor dus je denk deze persoon hoor echt bij mij of het dan ook wederzijds is :cool:
|
Dus als ik denk dat hij de "Ware" is dat ik dan het idee heb dat het wederzijds is?
Huh?? |
1) gebruik interpunctie
2) Maak normale zinnen en antwoord: nee, dat hoeft niet |
Pfff wat een spelling en grammatica zeg....
Ga jij eens rap terug naar school :p Maar ik heb dat gevoel wel eens gehad dat ik bijna zeker wist dat ik de perfecte match voor mezelf had gevonden.... Helaas deelde zij mijn ideeën niet echt :( :o |
huh duidelijker als dit kan ik niet zijn hoor :cool:
|
kusjus :p
|
nou ik heb het gevoel dat die persoon ook dat gevoel heb dus dat het dan wederzijds maar jaah ? tjaa
|
Citaat:
|
ALS die persoon dat ook denkt is het wederzijds ja, als dat niet zo is is het niet wederzijds :rolleyes:
|
wat ik bedoel is je weet toch?
|
dus als ik sterk het gevoel heb de ware te hebben hoef het niet wederzijds te zijn
|
Nee, natuurlijk niet.
Wat is het toch met mensen die geen coherente zinnen kunnen maken, de laatste tijd?! |
zooh ken je nou in nedelands vertalen wat nogwat zinnen betekent
|
oke bedankt hoor :rolleyes:
|
Dat gevoel kun je hebben ja, en dat hoeft helemaal niet zo te zijn nee, helaas.
|
we hebben niet allumaal zin in zwaare stoffen gesprekken :D
|
we zijn niet allemaal compverslaafd :rolleyes:
|
ikku zit hier voor me lol :rolleyes:
|
:d :d :d :d :d
|
Vanietta:
Zet wat je wil zeggen in 1 post en niet in allerlei posts achter elkaar. De rest: Ik weet dat incorrecte zinnen heel vervelend lezen en dat spelfouten erg irritant zijn maar gelieve niet alles in dit topic gaan verbeteren. Reageer op de vraag (als je die snapt) of reageer niet. |
;)
|
kusje aan de forum baas thake it of life it :rolleyes:
|
de vraag is zo ontzettend vaag, hier kan niemand op antwoorden.
Deze gaat dicht. Het is geen chatbox hier. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:36. |