![]() |
Rood
Vaak als ik me druk maak, ik weet niet precies hoe ik het moet noemen, onder druk sta, krijg ik een rood hoofd, vooral op mijn jukbeenderen daar zeg maar. Ik voel het ook echt branden.
Is dit nou een soort blozen, of wat is het? Ik heb het ook als ik veel moet praten. |
Lijkt mij idd gewoon een soort blozen.
|
Ja maar het brand ook gewoon helemaal? Ik voel gewoon hitte.
|
Citaat:
|
Wat kan ik er evt. tegen doen?
|
http://www.dokterdokter.nl/folderrek/index.cgi?id2=497 Het lijkt er wel behoorlijk op. :(
Wat ik zo gek vind, het kan soms gewoon heel de dag aanhouden. |
Laat je zenuwen doorsnijden als je er zoveel last van hebt dan he :P
|
Citaat:
Ik ben bang weinig (=niks). Hooguit je wat minder druk maken enz. |
Als je echt heel erg voelt dat je rood wordt, ga je vaak denken: (ik iig) "Ik word rood! Oh nee!" (oid) en dan word je dus nog roder. Probeer dan eens te denken: oké ik word nu rood maar dat geeft niet. De meeste mensen hebben dat wel eens... enz. Stel jezelf zeg maar een beetje gerust. Dat schijnt te helpen, maar als ik zelf rood word denk ik ook niet zo...dat moet je een beetje 'oefenen'. (klinkt debiel)
Sterkte ermee, iig! :) |
Lijkt op blozen ja, komt ook weer door de doorbloeding ... ik heb het ook, en dan krijg ik echt *HELE* rode wangen die pas na een hele lange tijd wegtrekken, en heb ik het ook heel warm en voelen die wangen warm aan.
Vervelend he, maar hier heb ik dus echt NIX tegen 'uitgevonden'. |
Ik vind het meer lijken op een geirriteerde huid, het is toch niet normaal dat het gewoon branderig aanvoelt?
|
Citaat:
|
Ik moet trouwens ook zeggen dat ik me flink insmeer met Benzoylperoxide 10%, maar dit alleen 's avonds... Ik kan me voorstellen dat mijn tere huidje dat ook niet zo fijn vind, maar goed; liever rood dan puistjes...
Volgens mij heeft dat rode ook iets te maken met de stress factor, als die met x toeneemt, neemt de roodheid ook met x toe, zeg maar. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:45. |