![]() |
Vibo´s aanschaffen, waarom??
Heej lieve mensen een vriendin van mij heeft een viborator aangeschaft, deze Billy Bob is 15,5 cm lang en de doorsnede is 2,5 cm. Nu mijn vraag, is het werkelijk zo belangrijk om een vibo of dildo te hebben? Is vingeren niet genoeg?? :confused:
|
Ik heb een vibrator, een dildo vind ik niks. Gekocht omdat het gewoon veel makkelijker gaat: heel snel, je wordt niet moe en je handen blijven schoon. :D
Ik gebruik hem sinds de komst van meneer vriend niet meer. Je gaat aan de snelheid van de vibo wennen en zo snel kunnen vingers niet bewegen. |
Ik weet niet of jij al eens hard trillende vingers hebt meegemaakt? Nee? Nou, dààr is een vibrator dus voor. Tof hè?
En een dildo; tja, het kan gewoon een leuk extraatje zijn. Als ik mijn vriend pijp, vind ik het best geil als hij mij dan met een dildo pleziert. Die combinatie kun je niet uitvoeren zonder dat ding. (Of je moet een extra kerel erbij willen, kan ook). |
Citaat:
|
Citaat:
|
Als meiden dat lekker vinden en geen vriend hebben dan kan ik me best wel voorstellen dat ze wel eens iets anders willen.. vingers blijven ook maar vingers ;)
|
1 woord: variatie.
het is allemaal lekker en eigenlijk allemaal totaal anders en niet te vergelijken imho. trouwens, ook als meisjes wel een vriend hebben is het lekker hoor; in combinatie met vriend is op zich ook erg geslaagd |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ontopic: wat breder (zoals een vibrator) vult toch wel meer dan een braaf vingertje.
Ik krijg er misschien eentje van meneer de vriend. Als hij geld heeft. Nooit dus :( . |
Citaat:
Edit: Art.nr. bw000296 - Deze roze penis dong met ballen is van een zacht jelly materiaal. Makkelijk op een tafel te plaatsen doordat de dong zich vast zuigt. De afmetingen van deze dong zijn 20 X 5 cm. http://picserver.student.utwente.nl/....php?id=237460 |
hmm... nou, dildo hoeft voor mij echt niet, hoor...
vibrator: heb ik niet, maar ik ben wel nieuwsgierig of dat nou lekker zou zijn... :o |
Citaat:
|
vibrator is heeeeerlijk.. :p
nee echt! ik heb een micro vibro gehad (heeele kleine vibrator aan een sleutelhanger) en die doet t echt priiiiima.. die kan af en toe meer dan meneer de vriend hoor... :rolleyes: probeer maar.. you won't regret it! |
Citaat:
XD |
Citaat:
|
Citaat:
Een hoop jongens willen zo graag met een meisje naar bed, en dan een levend meisje dat nog meedoet ook. Nu mijn vraag, is het werkelijk zo belangrijk om zo'n meisje te hebben? Is rukken niet genoeg? Laat dat ook een antwoord op jouw vraag zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
3 cm die zacht en intensief trilt lijkt mij een stuk fijner dan 16 cm die je ingewanden eruit probeert te rammen. Het is maar net wat je er mee doet he. |
Citaat:
Maar gewoon... het klinkt gewoon zo lullig, dat een meisje meer plezier heeft aan zo`n klein simpel dingetje dan aan jou (aan de jongen dus). Is het nou zo`n groot geval van 18 cm ofzo waar ze meer plezier aan heeft.. dat klinkt dan minder erg, naar mijn gevoel... ofzoiets.. Naja laat maar, je snapt toch wel wat ik bedoel? |
Citaat:
|
Citaat:
Want wat ik zei is natuurlijk voor iedereen anders. Het is gewoon een gevoel.. bij mij komt het op die manier aan. Wanneer ik een relatie hebt en zij gaat vreemd.. dan vind ik het minder lullig wanneer ze dat doet met DE perfecte jongen.. dan dat ze me bezeikt met een klein dik puisterig joch van 14. Dat kan ook geen onzin zijn, dat is gewoon hoe ik erover denk, zo voelt het gewoon bij mij aan.. en daar zijn geen regels voor ofwat Leg ik dit nu een beetje goed/duidelijk uit :confused: Sorry ben hier nooit zo goed in |
Citaat:
godwin this baby :p (chim) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik begon al het gevoel te krijgen dat opeens niemand het meer met me eens was |
Citaat:
|
Ja jij voelt je lullig omdat je mannelijkheid word aangetast. Een klein dingetje is beter dan jij bent.
Nou eigenlijk is het altijd vervelend om te horen dat jij niet alles kan geven wat zij wil. Ik zou t toch vervelender vinden als ze liever een vibo/dildo heeft van 25 cm lang. Een mini vibo, tja die trilt vnl heel snel en daar kan ik toch niet tegen op, maar als het formaat het hem doet. Nou dan voel je je pas lullig |
Citaat:
Dit zul je natuurlijk ook weer onzin vinden :P |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dem, dat word me dan een feest :eek: ;) |
Een paar weken geleden zag ik op tv hoe een vroue een dildo van zo'n 25 cm bij 7 cm pijpte (een dildo pijpen? na gut, ieder zijn wens) en die vervolgens naar haar vagina bracht. Ze schoof de dildo er een stukje in, haalde hem er weet uit en zei 'too small', waarna ze een andere dildo pakte van zo'n 40-50 cm lang en minstens 10 cm dik, waarmee ze langs haar vagina ging, want erin lukt natuurlijk niet zomaar met zo'n ding, terwijl ze misselijk (was waarschijnlijk geil bedoeld) in de camera keek.
Daarna verschenen de presentatrices in beeld, die vertelden dat het was gefilmd door de man van die vrouw. Dán voel je je lullig! Als je vrouw 25 cm lengte en 7 cm dikte zelfs te klein vindt! |
Citaat:
|
Citaat:
*Steekt vinger op* |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Jij moet de camera bedienen! |
Citaat:
|
:d
|
Citaat:
Door een warm, levend, lief persoon te zijn? Door lekker tegen haar aan te kruipen nadat ze is gekomen? (dat doet zo'n vibo toch verdomde slecht hoor) En dan kan zo'n speeltje toch leuk zijn, als aanvullig? Kan een man trouwens ook veel plezier aan beleven... |
Citaat:
Heb ooit op tv een soort mini vibo gezien, met afstand bediening. Zij met dat mini dingetje (onzichtbaar) in haar broek en hij de afstandbediening. Vervolgens samen over straat lopen. En de man is natuurlijk in z'n element met een afstandbediening ;) en die moet ie dan ook gebruiken. Nou de spanning werd goed opgebouwd :D *Ziet t al direct voor zich :) , nou dat lijkt me dus ook wel wat* |
Hmz.. ja misgien wil ze weer ns wat anders proberen he.. enne why not? ;)
|
Citaat:
|
Als we het gaan hebben over alle gaat jes vullen?? Koop er 6 ofzo en stop ze in alles wat je maar wilt...dan lukt het vast wel:S
|
ik denk dat je aan 7 genoeg hebt of tel ik nou niet helemaal goed, tenzij je eentje bij ene oor in en andere uit (jah dwars door je hersenen maar da maakt niet uit)
Edit: hier stond een hoop gelul, toch maar ff gedelete |
Citaat:
|
mensen, een vibrator kun je ook ergens tegenaan houden in plaats van ergens in stoppen hoor...
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:20. |