![]() |
beinvloeden smaak
ik heb al gezocht hoor, voorat ik daar reacties op krijg..
maar wie weet er voedsel dat de smaak van sperma beinvloed, zodanig dat het niet zo allejezus zuur is?? helpppppppp |
Zuur? Slikt je vriend accuzuur? Heb veel gehoord, van bitter tot zout, maar sperma is juist basisch.
|
weet je, ik heb eigenlijk geen idee hoe het smaakt.
Het ruikt wel beetje zoet vind ik :P |
Zuur? OMG. Die van mij nuttigt dagelijks een zak krentebollen, en is lekker zoet.
In het algemeen moet je uitkijken met gekruid eten, met drank, met roken, met medicijnen, en heel gezond eten. Veganisten zijn het lekkerst. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Allemaal jongens op een rij, met een bakje eronder, en dan zo'n harpijvan de keuringsdienst voor waren erbij in een laboratoriumjas.
|
Citaat:
|
Zal ik maar vast het fruitdieet aansnijden?
|
Citaat:
|
Ik wilde jou graag uitroepen tot officiele fijnproever van mijn sperma!
|
Citaat:
|
ik heb gehoord dat vis en banaan de smaak verbeteren...
|
Ik heb gehoord dat de smaak in je hoofd zit. Sperma heeft helemaal geen smaak. Er is zelfs helemaal geen sperma, er is helemaal geen orgasme. De Matrix houdt je alleen voor dat er een orgasme is, met bijbehorend sperma (smaakje).
Mark :cool: (die al een beetje op Neo gaat lijken, alleen zijn Trinity nog niet gevonden heeft) |
Citaat:
mijne (ok mijn vriends prut) smaakt bitter zoet, t spul is trouwens wel machtig :eek: Mja veel zoet eten denk ik? |
de smaak wordt positief beinvloed door:
- Zoet Fruit - Amandelnoten (!!!) de smaak wordt negatief beinvloed door: - Roken - Alcohol (vooral bier) - Vlees (vooral rood vlees zoals rund) enne, als je helemaal zeker wilt zijn, zijn er speciale pilletjes die je ieder dag neemt en waarvan je sperma gaat smaken als Ranja :) |
Ik denk dat sperma nooit echt lekker te maken is. Of de smaak onverdraagzaam is lijkt mij meer een psychisch iets.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Tuurlijk is sperma geen delicatesse. Maar vies kan gewoon lekker zijn... alleen denken niet alle vrouwen even vies.
|
Citaat:
Ik had van mijn buurman (die een vriendin heeft om dit te testen ;)) dat ananas helpt en thee met honing. Don't ask me why, maar het zal wel... Chocola schijnt ook te werken... Ik moet zeggen, ik heb dat spulletje wel eens geprobeerd. Tip: geen McDonalds® eten van tevoren eten (vér van tevoren) want dát gaat de smaak zeker niet ten goede brengen. /MI |
Citaat:
serieus? :eek: |
Nee, sommig sperma is lekker, en ander sperma vies. Heeft niets met suggestie te maken.
|
Citaat:
|
Citaat:
hmmm hoe weet je dat ;) |
Citaat:
jongen ik heb een levendig relativerings en inlevingsvermogen ok GHEHEH. |
als een jongen heel veel kiwi's eet gaat het naar kiwi's smaken! ECHT! en komkommer werk ook. (zegt mijn vriend) dus ja.. proberen he!
|
Als de vrouw/het meisje chocolade eet, thee met honing, kiwi's etc. dan proeft ze er bijna niets van. Volgens mijn vriendin.
|
pff als ik op dieet zou moeten van mn vriendin om lekkerdere sperma te krijgen dan mag ze t pijpen wel laten
|
Citaat:
|
ok, na dit vergelijkend warenonderzoek..
wie heeft er nog meer tips??? we stonden te douchen, en ik ging echt zeer zwaar serieus bijna over mn nek.. ik vind t heel leuk om te doen, mn vriend zo zien te genieten, maar als t zo moet laat ik m dus echt niet klaarkomen in mn mond. probleem is, hij houd wel van een paar biertjes en we roken beide ketting... hmmz nogmaals HELP |
Dat zal dan aan het kettingroken liggen... misschien wil-ie voor jou wel minderen? Is meteen gezonder:P. Of een paar keer per maand twee dagen niet of nauwelijks roken, en aan het eind van die twee dagen (in die twee dagen vernieuwt het sperma zich) pijp je 'm en laat je 'm in je mond komen, en op andere dagen komt-ie maar over je buik ofzo...
Men noemde al ananas, kiwi en komkommer, maar dat is dus allemaal fruit (ja, komkommer is fruit, echt waar:)), en fruit maakt het zoeter. Snoepjes met fructose erin ook. |
*steekt sigaretje op*
minderen met roken... :eek: die pilletjes he... waar kan ik die kopen??? es uit proberen.. |
Citaat:
Je moet maar zo denken: t is voor een goed doel;) |
Rokers smaken vies, ze stinken uit hun bek, uit hun neus, hun haren stinken, hun huid, hun kleding, hij speeksel is vies, hun plas stinkt en hun sperma is goor.
Weer een reden om te stoppen met roken. |
Citaat:
|
Beinvloed eten de smaak van de vrouwen euh... mond ook?
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Is gewoon niet slikken dan geen optie? Als je het zo erg van smaak vindt.. Er is altijd wel een zakdoek in de buurt bij ons. Ik heb eigelijk nog niet geproefd, maar voel daar ook totaal geen aandrang toe.
Ik denk dat je vriend liever zijn sperma naast jouw mond loost dan dat hij op dieet wordt gezet. |
Citaat:
|
hij heeft zich laten testen voordat ik hem het eerst pijpte/peep??
daarvoor ook wel gedaan maar dan met condoom. hij heeft geen soa... |
Citaat:
Dat ik weet is roken, bier, zuivel, vleesch en kruiden slecht voor de smaak. Fruit is goed, vooral kiwi's geven een zoetere smaak naar het schijnt. -vlugge edit- ofwel wat iedereen al gezegt heeft. @Snowboarder: Proef je eigen kwakjes maar, en zeg dan nog eens dat het geen smaak heeft. |
Citaat:
Ook zal de sexshop om de hoek ze vast wel hebben, of het ook werk? Ik heb geen idee. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:22. |