![]() |
Auto rijdt met romp in voorruit
DELEON SPRINGS - Een Amerikaanse automobilist is met de romp van een overreden voetganger in zijn voorruit over een afstand van ruim anderhalve kilometer naar huis gereden voordat hij de politie inlichtte over het ongeluk. Dat heeft de politie van Deleon Springs in de staat Florida bekendgemaakt.
De politie werd vorige week vrijdag rond middernacht op de hoogte gebracht over het bizarre incident. Eigenaars van een bar meldden dat zij twee benen hadden gevonden op hun parkeerterrein. Intussen reed de 19-jarige Daniel Dradeen met de romp van Joseph Markert in de voorruit van zijn wagen naar het huis dat hij deelt met Ronald Brownie en diens zoon, die de politie belde. Dradeen stopte niet omdat hij geen mobiele telefoon bij zich had en het maar anderhalve kilometer rijden was. "Als er een kerel in je voorruit terechtkomt, is het logisch dat je van de wijs bent", aldus Brownie. Het slachtoffer, de 57-jarige Markert, probeerde in het duister de weg over te steken toen hij door de auto van Dradeen gegrepen werd. Hij was vermoedelijk op slag dood. Zijn benen werden afgerukt op het moment dat hij de auto raakte, voordat hij in de voorruit belandde. Ook een van de armen werd afgerukt en teruggevonden bij de romp op de met bloed besmeurde wagen van Dradeen. Woordvoerster Kim Miller van de Florida Highway Patrol meldde dat Dradeen niet onder invloed was toen hij reed en dat hij niet wordt vervolgd voor doorrijden na het veroorzaken van een ongeluk. De zaak wordt wel verder onderzocht. "Het is de schuld van de voetganger. Hij droeg donkere kledij in het duister. Het arme joch was op de verkeerde plaats op het verkeerde moment", aldus Miller. |
Beetje jammer toch wel :/
|
je hebt mensen en je hebt vulkoeken
|
Niet vervolgen? omdat hij donkere kleding aan had? Je hebt toch koplampen, daarmee zie je het heus wel, domme Yankees
|
Citaat:
Maar ik ben wel van mening dat de automobilist vervolgd moet worden. Al was het alleen maar vanwege het feit dat hij eerst nog een tijdje met die romp in z'n voorruit heeft rondgetoerd voor het aan de politie te vertellen. |
Ik zou zo schrikken als ik ineens een auto voorbij zie rijden met een romp...bleh...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De Nederlandse politie zou in dit geval spreken van de zaak "rompslomp".
|
Hmm, lekker bericht :/
..en ik maar denken dat met carmaggedon werd overdreven wat betreft rondvliegende lichaamsdelen. Hmjah, ik kan me d'r opzich iets bij indenken dat je nogal otnredderd bent als je zoiets overkomt en niet geheel logisch meer na kunt denken.. [en idd, zoals al aangegeven, als het pikdonker is en je rijdt met een redelijke snelheid (en dat hoeft echt niet te hard te zijn) zie je iemand in donkere kleding echt niet zo snel...] |
Citaat:
|
Citaat:
|
Bah, lijkt me niet een prettig gezicht. Dom van de bestuurder van die auto, want hij had zijn lampen aan moeten doen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Jemig zeg. Wat moet je hier nou toch van denken.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Apart dat de meeste mensen d'r vanuit gaan dat je volkomen helder kunt nadenken als je zoiets overkomt...
Zal wel vies tegenvallen lijkt me zo. |
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:55. |