![]() |
Presidentskandidatuur Desi Bouterse
Ik besefte me ineens dat daar nog geen topic over was. :o
Ik ben zelf van mening dat Bouterse absoluut geen president mag worden, die man heeft teveel op zijn geweten. Ik noem bijvoorbeeld de Decembermoorden, verschillende wandaden tijdens zijn leiderschap in de jaren '80, en hij heeft ook nog een tijdlang in de cocaïnehandel gezeten. Hij moet eerst berecht worden en zijn straf uitzitten. Wat vinden jullie ervan? Mag Desi Bouterse president worden van Suriname, of moet hij de bak in? En waarom dan? |
Cel in zoals het hoort voor een dergelijke topcrimineel.
|
Citaat:
|
Het volk van Suriname zal wel aangeven of ze er ook zo over denken, maar het lijkt me niet bevorderlijk voor de buitenlandse relaties van Suriname. Een man die eigenlijk in de cel hoort te zitten, maar i.p.v daarvan president van het land is lijkt me geen reclame voor Suriname.
|
Citaat:
|
Vind dat iedereen zowel actief als passief kiesrecht moet hebben.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Straks, beste kijkers zien we hoe Desi zijn zakenvrienden uitnodigd en een heuse cocktailparty geeft. U kan ook meedingen naar de hoofdprijs van ons SMS-spel, een zwoele avond met Spong in een jacuzzi naar keuze (50ct. p.b.). De vraag van vandaag luidt: "Hoeveel gram cocaine heeft Desi vandaag over de Corantijn en de Marowijne gesmokkeld?" |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik weet niet of het eraan ligt, dat suriname ligt in zuid amerika maar het is zo corrupt als de nete in suriname.
Ik bedoel dan niet met stemmen maar met vreindjes politiek en verder zal bouterse denk ik nooit berecht worden. Een kennis van me moder is surinaams en kent veel surinamers in suriname en hun boeit het eigenlijk niet of die berecht wordt. |
Citaat:
|
De ene groep zat bij bouterse, de andere verzette zich er tegen en de andere waren een soort van geurilla groep die zich er tegen verzetten met geweld.
De leider van die geurilla groep is bekend in suriname ik ben even z'n naam kwijt, schijnt nou een grote drugsbaron te zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:21. |