![]() |
oudje: wat heb jij allemaal op je (computer)bureau liggen?
stapeltje foto's
via internet overgeschreven acceptgiro's ID telefoon 1½ dartpijltje T-schroevendraaier 10 schroefkoppen stapeltje songteksten dartpijltje brief Utwente wikkel van een 25-spindlepack cd's printjes van F1 banen doormidden bgebroken ringetje ter bescherming van cd's 2 zakdoeken notitieblaadjes met verschillende aantekeningen pinpas random reader werdelbolspaarpot nog een random reader school disc Spindle met 25 cd's audiosplitkabel printje met MSN 6 smilies pen 4 schroeven CDRW leg cd doosje papierhouder nog een pen cd-stift kortingsbonnen van de bioscoop grafische rekenmachine joypad computermagazine prijslijst schaakwinkel in amsterdam advertentie waarop ik 2 week terug reageerde edit: natuurlijk ook nog m'n monitor :) en mn volumeregelaar van mn boxen |
Teveel om 'even' op te schrijven.
|
2 cd torentjes, met zo'n 60 cd's. nog wat losse cd's ervoor. diskettes +diskettedoosjes. een agenda. een rode pen. een digitale camera. een paar kranten. een postbankafschrift. postzegels. een schrijfblaadje. een wekker. de pc (monitor, boxen, toetsenbord, muis, muismat, kast, webcam). mobiele telefoon. bureaulampje.
|
Beeldscherm
Muismat Muis Twee "draagbare wandcontactdozen" ;) (verlengsnoeren dus) Een kabelmodem Een CD zonder hoesje Twee Batterijen Een stereo-toren Een batterij-oplader Een handleiding van mijn digitale fotocamera Een schroevendraaier Een leeg zakdoekenpakje Plastic van de batterij-oplader Zo'n 30 boeken Een keyboard ALlemaal papier |
o.a.
cd/diskkette doos postbakje encyclopedie in 4 delen tekendoos lege cd's printer agenda beertje map met bladmuziek etc.. |
computerbureau:
papierwerk koptelefoon asbak (iehl) speakers cd-torens beeldscherm (doh) computer zelf :p telefoon fax eigen bureau: - caviakooi (waardoor meer dan 3 kwart al bezet is) - papierwerk - boek - afstandsbediening - fles spa rood |
Computer bureau:
Bureaulamp Muismat Muis De computer zelf natuurlijk Boxjes Erg veel snoeren Enkele cd's Een printer Een voorraadje printerpapier Wekkeradio Pennen Schaar Plakband Nietmachine Nietjes Tipex Lijm Potlood Een wereldbol :o Op mijn eigen bureau: Bakje met pennen Notitieblok Tv Videorecorder Bureaulamp Veel papiertroep Boeken Folders Etui Agenda |
Mn eigen PC (beeldscherm, kast, toetsenbord, gamepad, muis, muismat, MMC-card lezer)
GSM; Studiegids 2003/2004; Afstandsbediening stereo; Schaar; Vaste telefoon; UTP Netwerkkabel op notebook op aan te sluiten; Papieren van HCC-net & KPN over mijn ADSL-aanvraag; Plakband; Centimeter; Etui met pennen en potloden; Bakje met post-it notes; Bak met pennen, pritt, zooi, schroefjes; Pennenbak met schroevendraaiers, pc-afdekplaatjes en nog meer schroefjes Lamp; Radio; De film SwordFish op cd-rom in DivX-formaat; Flyer over laptops; Tempo-zakdoekjes; Pen, Potlood; Prikborden tegen de muur. |
8 ub40 cd's (in zo'n heineken ding)
een waterpijp een discman een stapel gejatte ckv-bonnen donald duck een taz mania mousepad gejatte bibliotheek kaart telefoon bak gitaar plektrums oude agenda van vorig jaar boxen horloge draadloos internet geval nokia 3110 nokia 6150 chineze waaier usb handydrive |
Een riem (een stoffen, jaja :P), Cd-rom van The Sims (van broertje en zusje), k'nex-doosje, papierhoudertje, foto van opa (wijze man moet het geweest zijn, ik zou hem echt graag willen kennen :(), en een boekje over trainingen om met de computer om te leren gaan (van m'n moeder *gniffel*). En laat ik dan m'n muis en toetsenbord niet vergeten.
Redelijk opgeruimd :). |
Computerbureau ligt vol met spelletjes, een glas, boxen en een printer.
Bureau op mijn kamer, dat ga ik dus níet bijhouden. De stapel is nu ongeveer een meter hoog. |
een heeeeeeeeeeeeeeeele hoop troep, dat ga ik dus niet allemaal opnoemen :D
|
:d
-M'n toetsenbord -M'n muis -M'n muismat -M'n koptelefoon -M'n rapport :eek: -Een grote zak snoep van het Kruidvat -Handleiding voor m'n rekenmachine |
-computer
-afstandbediening van boxen -afstandbediening van tv -leeg doosje smint -draadloze koptelefoon -sony ericsson t610 -ericsson t66 -portemonnee -lege pennen -koptelefoonplug -schroevendraaier -envelop van de giro -poetsdoekje -lege deo -biotherm aftershave -sander van jill sander deo -bak met kleingeld -veronicagids -computerbladen -nikon coolpix 4300 -mp3 speler -senseo-apparaat -suikerpot volle printcartridge -afstandbediening stereo -draadloze telefoon -nummermelder -nog meer pennen -cd-roms met mp3's -grafische rekenmachine -gewone rekenmachine -e-dentifier van de abn-amro -horloge -onderzetters -tafeltstatiefje en dan heb ik het niet eens over er wat er op de verhoging staat (3 boxen), een hoop luchtjes, monitor, mappen, notitieblokken, rekeningen betaald, rekeninen niet betaald, printpapier, flesopeners, CF-kaartje, lineaal, oakley, oakley opberghoes, pennen, ontvanger toetsenbord/muis, cd's , Biotherm troep, oplader, maglite, glassex, geodriehoek, kabelmodem, gebruiksaanwijzing nikon f80, senseoblikken, koffiekopjes, luchtjes, post-itsblokejs, 2 staatsloten, 2 zomerloten, een palm die ik nooit gebruik, visitekaartjes Bijna alles ligt altijd op mijn bureau..... lekker makkelijk ;) |
Niet nader te vernoemen hoeveelheid, maak weleens ene foto..
|
Citaat:
|
muis toetsenbord muimat boxen monitor
schroevendraaier pen lege cd zon pinpas ding voor online bankieren een boxershort (hij is wel schoon hoor :) ik ga zo douchen vandaar ) verder niks! vrij leeg als ik het vergelijk met de rest |
* Monitor
* Toetsenbord * Muismat + muis * Scanner * Printer * Webcam * 2 glazen * Digicam * Memorycardreader * Rekenmachine * PDA Creadle voor Casio handheld PC * 2 telefoons * Asbak * Stapel papieren * Portemonnee * Brievenbakje * Sleutels * Kaart (autosleutel) * Mobiele telefoon * Onderzettertje |
pc
muismat muis toetsenbord klokhuis ve appel mobiel floppy's radiootje boxen verlengstekker koptelefoontje CD ROM's adapter (2x) afstandsbediening spelregels klaverjassen :cool: potloden plakbriefjes |
Nou ik heb maar een klein computertafeltje...
en daar ligt nu alleen een pen en mn telefoon op. |
beeldscherm
toetsenbord muis engels woordenboek boxen tijdschrift kaarten cd's videoband camera perforator diskette pennen blaadjes batterijen tissues creme afstandsbediening |
Computer
Beeldscherm Luidsprekers Printer Muismat Muis Allerlei losse CD-doosjes en CD's Paar diskettes Mobiele telefoon Heel veel papierwerk Kladblok Zak chips Flesje Hertog Jan Markeerstift Nietapparaat Prittstift Bureauventilator |
-Een monitor
-Een toetsenbord -Een Muis -Een Webcam -14 lege blikjes pepsi x (ik heb ze geteld (en níét opgeruimd)) -Twee lege pakjes Lucky Strike -Een Asbak (me broer rookt (n) ) -Een lege fles coca-cola -Een aansteker -Twee pennen -Een stapeltje cd's -Wat losse papiertjes met tel. nrs en msn adressen En nee ik heb geen zin om op te ruimen :P |
*Gaat het lijstje ook maar maken dan*
- Monitor - Toetenbord - Muis + Muismat - Boxen - Woorden boeken - Etui - Bakje met blaadjes - Paperclip - Plakband - Lampje - Rekenmachine - Afstandsbediening tv - Afstandsbediening stereo - Een foto van iemand - Een pen - Eyeliner - Zo'n ketting voor aan je broek - Een schaar - Wat schoefjes... En dat was het wel... best veel voor zo'n klein plekje... :o |
Citaat:
|
Ansichtkaart uit Londen
Pakje sigaretten 3 aanstekers asbak glas lijm oorbellen ketting notitieblokje potlood fotolijstjes kaarsen in kandelaars waxinelichtjes pennenbakje geluid-opneem-apparaat sigarettendooosje Sieradendoosje agenda studieboeken 3 leesboeken readers telefoon mobiele telefoon handendesinfectant lijm plakband nietjes lucifers bakje kraaltjes elastiekjes pleister muis |
en m'n computer
|
imac
toetsenbord muis mac os x 10.2 doos bakje 2 bekertjes bakje met rotzooi beker met stiften beker met potloden beker met andere pennen zooi en kwasten acrylverf 8 potten cd kastje bevroren kenny southpark knuffel blackalicious flyer elle girl lp people under the stairs |
Troep
|
er ligt/staat op m'n computermeubel: (in willekeurige volgorde. :))
* speakerboxen * de monitor * toetsenbord * systeemkast * muismat * draadloze muis * ontvanger voor de muis * glazen * 'n kandelaar met drie kaarsen * 'n leeg blikje Dr.Foots * 'n flesje aftershave denim musk * 'n waxinelichtje * een lege Black Widow aansteker * 6 spikes * een asbak * mn mobiele telefoon * lege wietzakjes * m'n vlindermes * een lucky 13 zippo * een NS boete * een potje Stacker4 * een wietpijpje * een potje autolak (wit) * een potje autolak (rood) * 2 potjes autolak (zwart) * 'n leeg snoeppapiertje (van 'n bounty) * een groene volle aansteker * een rode lege aansteker * een rode schroevendraaier * een ouderwets scheermes * bierdopjes * lange vloei * een tipboekje * uit verveling gedraaide tipjes * een stapel cd's * een engelse vlag patch * een pakje van nelle zwaar * een ketting met mijn geboorte silhouette, dat van m'n oma is geweest * lege pakjes rode rizla vloei * 'n flesje spa blauw * zippo lighter fluid * een armbandje van Tamaar * stuivers :D * eurocenten * nog wat eypo's * een schaar * wat buttons * een verlopen melkweg lidmaatschap * wiet takjes (k verzamel ze, om thee van te zetten.) * AAA batterijen * een schoteltje * de printer * verzekeringspapiern * cwi papieren * ddf papieren (loonstrookjes etc..) * leeg zakje, waar eerst wierook inzat * wierook houdertje * propjes (kortom, vooral troep) |
- fles foots
- beker met een rietje - boxen - webcam - knuffelschaapje - lavalamp - telefoon - rolletje stophoest - rolletje dextro energy - rolletje lakrisal - rolletje mentos drop - snoeptrommel - lege bus Pringles naturel - fotolijstje van me oude klas - digi cam - diskette - kooi met me gerbil - snoepbakje - blad over dvd's - pennebakje met pennen, aanstekers, plakband, scharen, stiften,potloden - bakje met potgrond zonder plant - grote glazen bak met potgrond zonder plant - de pil in 2 doosjes - zakdoekjes - papier - stof - en nog meer zooi |
cd's (in alle soorten en maten :\)
telefoon gsm horloge waterpomptang zakmes ruggekrabber nog een gsm kruisschroevendraaier nog een pakje drum hoofdtelefoon afstandsbediening receiver alps potmeter bierflesjes (leeg :() pringles (ook) bak met wiet webcam monitorspeakers waterpijp cakebox cdr's nederlands woordenboek maglite 3D accu's (gp) lange vloeitjes mp3 spelertje tekendoos zooi nog veel meer wat doe ik hier? |
roze/gelle/groene/oranje/zwarte/rode armbandjes
telefoon koetelefoonhouder glas rietje salsa luchtje een leeg fristipak een groen kipling etui een mandje met allemaal pennen cd's van kinderen voor kinderen duits werkboek easyblue rekening boekje nog een etui six flags pett toetsblaadjes Almere vandaag Stickers Pak Spa&fruit Meezing cd van kinderen voor kinderen nog een rietje een of ander luchtje een oranje feestmuts een schrift een koekjes blik een kussensloop een paraplu een Bh mijn toilet tasje met alleen maar oude make up mijn monitor boxen een big brother kaartenhouderding mijn tekening van di-rect loesje vriendnboekje prisma woordenboek ne/en en/ne ne/du du/ne ne/fa fa/ne mijn dagboek sleuteltje een bladmuziekmap een tamboerijn een bordstift een cd stift een brief van school een deodorant mijn werkstuk van drie maanden geleden fotoboek met foto's een verpakkinkje van de yes een vakantie lijstje de afstandsbediening van mijn al kapote cd speler nog een vriendenboekje duits "gestolen" antwoordenboekje een jpa hoedje een webcam een doos voor di-rect de wereld van sofie nog naar schatting 60 cd's een penny van de postbank etui/rekenmachine *is vast en zeker nog wat vergeten* dit was overigens alles wat ik kon zien :o |
Serieus te veel om op te noemen.
|
computer
toetsenbord monitor muis muismat pen diskette boekenlijst van school papiertjes (heel veel) map adapter lege cd's boxen pen met lampje erin nog een pen en nog een pen diskette kartonnen doos handleiding van een minolta xl-401/601 :confused: cd chocola ventilator jojo :confused: sneltoetselzuil :o boekenlegger kabels spellen veel, heel veel cd's en nog veel meer :) |
toetsenbord,
muis, muismat, 3 cd's, schaar, plakband, watervaste stift, afstandsbediening |
Bakje met veel pennen
Nog zo'n bakje met pennen Horloge Toetsenbord Muismat Muis Beeldscherm Pen Pakje Zakdoeken Lamp 2 boxen Asbak Papier Post it blaadjes Pennendoos Telefoon Haarspeld Nog een pakje zakdoeken Dat was het :D |
Ik zit momenteel op de computer beneden, die van m'n ouders dus. Die is heeeel netjes.
Hier is: - Een monitor - Boxjes - Stroomding - Toetsenbord - Muis - Draadloze netwerkverbinding kastjegeval |
Dan ben ik morgen nog aan het opnoemen, begin er dus maar niet aan
|
beeldscherm
toetsenbord muis telefoon cd 2 boxen tampons bekers fles fotos klok gieter 2 bakjes lampen toillettas |
Monitor
Toetsenbord Boxen Bureaulamp Beker met pennen Muis met muismat Nog een muismat Borstel Haarklem Valt best mee eigenlijk :) |
Nieuw computerspel in doos
fancy 2 boeken van school routebeschrijving naar de camping..:) een knipje en een stiekje (net staart uit gedaan) lijstje met nummers (moet cd in elkaar zetten voor iemand) een schrift paar losse cd-roms en een leeg pakje yogho (had dorst) |
- bureaulegger
- pennenbakje - computer - muismat - muis - toetsenbord - bureaulampje - stapel troep - snoeppot - bakje met rommel |
2 oude gewichtjes
leeg pak sinasappelsap cd's cd-roms pennen naaitroep boxjes nagelknipper :o :o |
teveel om op te noemen :o
|
heb ik net een hele lijst gemaakt wist ie.:mad:
naja met foto dan maar http://picserver.student.utwente.nl/....php?id=193842 dit gebeurd er als je hes met een zwarte stift alleen laat:) computer en toebehoren dus http://picserver.student.utwente.nl/....php?id=193844 en dan is dit de rest:) |
-monitor
-toetsenbord -muis -volumeregelaar van boxen -cdrek -microfoon -webcam -zak chips -leeg glas -cds -lege bidon (waar die vandaan komt snap ik nog steeds niet) -m'n random reader -agenda -gsm -minidisc |
-stapeltje papieren
-losse en kapotte cdhoesjes -pennen -m'n webcam -een enveloppe met 90 euro :| -m'n micorosft sidewinder gampead -een oud horloge -een minidiscspeler -elastiekjes -een rabobank random reader -een microfoon -een pak dubbelfris -m'n eindlijst -foldertjes -een ansichtkaart -een plugje om een normale koptelefoon aan te sluiten op zo'n wat grotere aansluiting -een stemapparaat -strippenkaart -een oude versterkeer -een printer -een sennheiser koptelefoon -zilverpapiertje -m'n rijbwijs -m'n mp3cdspeler -Red Alert doos -een busje deo- -een brunottie zakje voor zonnebrillen -een kookwekker :| -zakdoekjes pfff... nog veel meer, ik blijf bezig :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:32. |