![]() |
Kun jij de uitverkoop weerstaan?
Het is moeilijk. truitjes van de H&M voor vijf euro, cd's voor zeven vijftig. Ik hou me in, maar Bjork - Greatest Hits kon ik niet laten liggen.
|
Nee. :o
|
Nee. (y) :)
|
Nee. :p
|
meestal wel :)
|
nee:o
|
nee egt niet ( das egt heel errug )
|
Ik ben blut dus ik moet wel, maar het blijft moeilijk te verwerken ;)
|
Ligt eraan wat ze verkopen, natuurlijk. Uitverkoop in stereotorens, lampen en bestek loop ik zo voorbij. Kleren, cd's, boeken, tekengerei... dat wordt moeilijker.
|
mnou soms, ligt er *net wat Morgan zegt * aan, wat ze verkopen, cd's, boeken en frutsels zijn onwijs moeilijk te weerstaan voor mij *met kleren heb ik al minder moeite .. *
|
Tot nog toe dit jaar wel.
Ik heb net nieuwe schoenen (al tijdje terug) en ik liep met blaren op m'n voeten en ben oa daardoor vandaag vergeten om de Esprit binnen te lopen, wat ik eigenlijk wel van plan was. ;) (Maar goed, of ik anders iets had gekocht, weet ik niet.) |
uitverkoop? :confused:
m.a.w. ja, altijd. |
Ja... simpel :)
|
ligt r aan wat er verkocht wordt.
|
khad nog een boek voor 2.50 bij een of andere drogist van stephen king :p
|
Ja, geen probleem.
|
nee, niet echt
een goede remedie is geen geld op je rekening hebben of bewust je pinpas vergeten :) grote aankopen doe ik meestal wel na overwogen te hebben, cd's, boeken enzo kom ik sneller mee thuis :o |
Ligt eraan, ik moet echt tegen iets gaafs aanlopen, ik koop niet omdat het toevallig uitverkoop is... maar als ik iets leuks vind koop ik het wel eerder...
|
Geen enkel probleem!
|
Nee. :o
|
af en toe :o
|
ik heb toch geen geld
|
Citaat:
|
Ja, en dat is niet zo lastig als je ver afgelegen van een stad woont. :)
|
Citaat:
|
Ja absoluut, maar ik hou dan ook niet van shoppen
|
Ja als ik wil dwz als ik geen geld heb om uit te geven, mag ik van mezelf niet gaan shoppen...
|
ligt aan de inhoud van mijn portomonnee en banktegoed
|
ja
|
nee
|
Als ik iets leuks zie liggen koop ik het, maar ik twijfel wel altijd lang in de winkel.
|
Meestal wel... maar ik snuffel eerst al die tig rijen door om uiteindlijk voor 1 a 2 dingen te vallen :)
|
ja...
|
Nein :(
Het ligt er natuurlijk ook aan wat ze verkopen. Kleren en cd's kan ik echt niet weerstaan. Maar ook Xenosprullen kan ik moeilijk zomaar voorbij lopen. |
Citaat:
|
Als het geen leuke uitverkoop is, kan ik het best weerstaan ja :p
|
ja
|
Met geld: nee. :)
Zonder geld: ja, soms. :o |
Ik moet me wel inhouden, want ik heb nooit geld, omdat ik te lui ben om te werken :D
|
ja :)
|
Meestal wel. Ik heb nooit zoveel geld, dus ik let heel erg op wat ik koop.
|
meestal wel, ik ga wel altijd winkelen in de uitverkoop maar als ik iets goedkoops zie dan kijk ik wel even of ik het toch wel echt nodig heb.
|
Het is lastig, maar het lukt me nog aardig :)
|
Nee.
|
nope... :(
|
Ik zou het antwoord op deze vraag weten als ik niet genoeg geld had om veel te kunnen kopen bij de uitverkoop. (y)
|
"Come on, perseus, join the dark side!" "Neeevaaaaah!"
Ja dus.. :P |
geen probleem
|
Tegen de tijd dat ik naar de uitverkoop ga is al het goede spul al weg, dus dan heb ik geen moeite mee.. maar ik ga wel altijd de winkel in.. want je weet het nooit..
|
ligt eraan hoe graag ik iets koop... cd's koop ik (vooral van aanbiedingen) heel snel, maar films of dvd's dus bijna nooit...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:32. |