![]() |
dood door wapens
een zwaard steekt een geweer schiet
een tank knalt en gas verstikt een bom ontlbloft machinegeweer maait maar al deze dingen hebben iets gemeen het is de dood dat door hun word gezaaid mijn familie is dood opeens helemaal weg maar ik ben er nog wat heb ik pech lig in het ziekenhuis en kan niks doen mijn benen zijn weg wat heb ik pech ik heb zo veel pijn waar overkwam mij dit ik ben alleen en mijn familie is weg wat een pech waarom wil ik nog leven ik kan toch niks meer doen waarom wil ik leven heb op aarde toch niks meer te doen waarom doen mensen dit waarom al dit leed waarom doen mensen dit en achteraf zeggen dat het hem speet.............................sorry gewoon een bom in mijn huis het is helemaal weg maar wat ik het allermeeste ga missen is mijn familie wat heb ik pech geschreven voor een Irakees jongetje dat door een amerikaanse bom zijn familie huis en z'n benen verloor. wat doen wij hier toch wat heb ik hier te doen waarom ben ik hieraan begonnen wat ben ik toch een oen wat doe ik toch hier mensen mogen me niet dood hebben wij gezaaid en waarom dat gedaan omdat 2 mensen afwouden van iemand maar wat heeft hij misdaan 200000 mensen vermoord alleen al onder zijn bevel maar hoeveel zij er wel niet door mijn land gestorven miljoenen toch zeker wel waarom zit ik hier vechten voor stars en stripes of voor mijn land voor hun veiligheid voor mijn president daarom ben ik hier hij wou macht en olie maar het oude Irak dat is niet meer Saddan is weg zijn leger is gegaan nu moet ik Irak beschermen totdat ik net zoals een van die 27 heen zal gaan lijden sterven voor hun land jong avontuurlijk met een heel leven voor hun hand dat is zomaar weggenomen door een granaat en een paar kogels lijden zullen zij altijd maar niet in hun eigen land |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:27. |