![]() |
Smoothie?
Weet iemand hoe je dit drankje kan maken?
Dank u. :) |
hier staan allerlei drankjes, waaronder ook een aantal verschillende smaken smoothies..
en dit is van google, waar ik de site vandaan heb..voor het geval de eerste site toch niet helemaal was wat je zocht, als je erop klikt zie je trouwens al wel de zoekresultaten, voor het geval je erg lui bent ;) :) |
ik wist dat ik ergens ver weg in mijn geheugen nog een recept had, dus ik heb het opgezocht in de kookboeken :cool:
smoothie, nodig: - fruit (bijvoorbeeld aardbei en banaan) - yoghurt - melk - eventueel wat suiker doen: snij het fruit in stukjes en gooi het in de blender, doe er ongeveer 4 a 5 flinke scheppen yoghurt bij, en een kopje melk suiker eventueel naar smaak toevoegen. blender aan: yumyum :o |
Oeh dank je, ik zal het uitproberen!
|
redelijk offtopic: smoothies zijn ZO lekker!
|
Laats keek ik naar onze naakte chef en toen ging hij ook smoothies maken. Ik kan me er nog 1 herrineren, want die was met banaan en pindakaas en volgens hem erg lekker. Nou of ik dat moet geloven... Maar goed, moet ik heel diep in mijn geheugen graven wat er nog meer in moest. Ik geloof;
1 bekertje room 2 keer die beker vullen met ijsklontjes bananen, hoeveel hangt natuurlijk van de je smaak af hij gebruikte er geloof ik 1 pindakaas, ook smaak afhankelijk denk ik (hij 2, dacht ik) Ik hoop dat je d'r iets aan hebt en als je hem gaat proberen, laat dan ff weten of ie lekker is. Want nu durf ik de gok nog niet aan. |
Voor smoothies moet je toch bevroren fruit hebben? :confused:
Iig, zo maak ik het. Ik heb het recept geloof ik een keer uit de Allerhande gehaald. -Bevries stukjes fruit, bv aardbei. -Als het fruit bevroren is haal je het uit de vriezer en mix het met een staafmixer of blender. -Meng er bv. vla, yoghurt, melk, ijs, slagroom, suiker (wat je in huis hebt of lekker vindt) door. -Klaar. Echt lekker :) |
Van Coolbest hebben ze nu verpakte smoothie, in van die knijpverpakkingen..
Banaan/kiwi en nogwat/mango (fruitcombi's weet ik dus niet zeker).. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:32. |