![]() |
Portier doodgeschoten in Alkmaar
reacties....
|
jij bent hier zeker nieuw?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja, hij is vanmiddag overleden...Ik kende hem goed, net een bloemetje neergelegd.. Ik ben vreselijk geschrokken..kwam net aan in Alkmaar, is er geschoten...In een klap nuchter en in tranen uitgebarsten. Toen ik hoorde dat het Mark was, was het helemaal erg. En waar gaat het over...nergens over! Dit is pas echt een goed voorbeeld van zinloos geweld..
|
Actualiteit & Nieuws?
|
Tuig.
|
Nu maar hopen dat de daders snel gepakt worden...
*heeft het officiele nieuwsbericht niet gelezen dus weet niet of dat al gebeurd is...* |
Citaat:
|
slotje?
|
Citaat:
Ik kom uit Alkmaar vandaar dit verhaal |
Ik kom ook uit Alkmaar (nou ja, Sint Pancras als je het precies wilt weten) en heb een gedeelte ervan live meegemaakt. En ik moet je helaas melden dat de dader allesbehalve blank was...
|
Ik moet toegeven dat ik er niet bij was. Ik heb dit van verschillende mensen gehoord. Maarja de geruchtengang is altijd erg sterk aanwezig bij dit soort dingen.
|
Ja, daar heb je gelijk in. Er wordt altijd heel wat afgepraat. Maar de strekking van het verhaal lijkt me toch wel dat dit krankzinning is allemaal... :eek:
|
helemaal mee eens.
|
tja dit vraagt om maatregelen de veiligheid van portiers daalt snel!maar wat voor?
|
Citaat:
Wat niet iedereen weet dat zo'n vest al gauw 600 a 700 euro kost. Andere oplossing schiet je eigenlijk weinig mee op, maar misschien een mogelijkheid om de discotheek naast een sexclub te zetten. Meestal zijn de eigenaren van zo'n sexclub niet echt vriendelijke mensen. Als er dan iemand aanloopt met een pistool zal hij er niet zo best van afkomen. Een betere oplossing is om de discoteek vlakbij de politie bureau te plaatsen. Hier in leiden staan bijna alle tenten 200 a 400 meter van de politiebureau vandaan. Ook plaatst de politie vaak hun auto bij een tent waar ze verwachten dat er weer iets gaat gebeuren. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Rest In Peace :(
echt om niks he |
Citaat:
|
Citaat:
|