![]() |
de laatste tijd wil ze steeds verder gaan
hallo ik ben arie en ik ben al jaren gelukkig getrouwd,
maar nu heb ik op mijn werk een vrouw ontmoet, een wat jongere stagaire uit rusland...ik voelde me meteen erg aangetrokken tot haar maar ik wilde natuurlijk geen toenadering zoeken vanwege mijn huwelijk, maar ik ben een keer voor de vriendschap met haar uit eten geweest. De laatste tijd zoekt ze echter steeds vaker toenadering en ze heeft me zelfs een keer gezoend. Wat moet ik nu doen? Ik voel me aangetrokken tot haar en heel gevleid maar ik wil mijn vrouw niet bedriegen! |
kwestie van prioriteiten stellen...
trouw blijven aan je vrouw lijkt mij dus... |
Heel simpel Arie
Je geeft zelf de antwoord op je vraag. Je wilt je vrouw niet bedriegen dus doe dat dan niet. Immers je relatie voor iets vluchtigs russische import dat is toch niet echt slim nee. Kies gewoon voor je vrouw en maak het de russische duidelijk. succes |
Een docent Maatschappijleer van 50 die hier (een *scholierenforum*) raad komt vragen over zijn liefdesleven?!?! Haha, neem een ander in de maling! (n)
SLOTJE! (want dit topic kan dus echt niet serieus zijn) Ripper |
Citaat:
Ik heb het er echt moeilijk mee, ik wil wel trouw blijven, maar we hebben het hier dus echt over een ontzettend knappe en mooie vrouw, jong, en ook nog lief en bovenal: ze wil mij! |
Aah onze oudbee ondercover forummer :)
|
Citaat:
|
Dit is Evito...
Slotje dus, want het is niet serieus. xx |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:13. |