![]() |
Wie vind jij de beste binnenhuisarchitect?
Ik en mijn vrouw zijn persoonlijk nogal fan van Jan des Bouvrie,
klasse, strak en modern, niet goedkoop maar toch enigszins betaalbaar. En jullie? :) |
Al die dure architekten maken alleen maar van die afschuwelijke dingen,
ik zie eerder "in holland staat een huis" leuke kamers.. |
Mezelf.
|
Citaat:
In holland staat een huis heeft wel eens leuke dingen, maar slaat ook wel eens behoorlijk de plank mis.. |
Dit is nou echt zo'n vraag waar je gedwongen wordt om Jan des Bouvrie te antoorden. Maar dat vind ik een lul.
Hm.. Dan maar mezelf. |
tricia guild (van designersguild)
gebruikt altijd kleur, niet te strak perfekt om gezelligheid te creeeren |
Binnenhuisarchitect is m.i. echt een nutteloos beroep, je kan toch zeker zelf wel fatsoenlijk een bank, een tafel en een stoel in een kamer zetten?
|
Citaat:
|
Zolang er mensen geld voor betalen om zo'n knakker aan het werk te zetten is het niet nutteloos. ;)
|
Citaat:
Nee aparte dingen zijn leuk,maar een inrichting moet voornamelijk praktisch en toch vrij tijdloos zijn. |
Citaat:
|
Ik vind niet dat een inrichting (psychiatrisch? :D) tijdloos hoeft te zijn..
Modern, oud/klassiek etc kan heel mooi zijn, maar het moet wel bij je huis en het persoon dat erin woont passen.. |
Citaat:
Tijdloos in de zin van dat het lang mee gaat. Niet allemaal paarse muren met oranje stippels waar je naar 2 weken schijtziek van wordt. |
Citaat:
Ja, er was trouwens ene keer bij in holland staat een huis een huiskamer waarvan de muur die allemaal verschillende dikte horizontale strepen had, en elke kleur die je maar kon bedenken :D:D |
Citaat:
Ja of laten we een museum van de woonkamer maken met lintjes waar je achter moet blijven en idd daar horen geen meubels bij. God jezus zegt :S |
Citaat:
|
Citaat:
:p |
mezelf. Die architecten kosten alleen maar. En weet zelf ook wel hoe de tafel moet staan
|
Citaat:
:D Sletje :p Mannen snappen het ook echt niet ;) |
Nate Berkus! (y)
Komt af en toe es bij Oprah langs :D |
Citaat:
|
ik ken niet echt binnenhuisarchitecten... Alleen jan de bouvrie maar zoals eerder genoemd is hij niet echt favoriet.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:14. |