Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   zieke gedachtes tijdens sex (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=535639)

fimmes 08-07-2003 19:36

zieke gedachtes tijdens sex

Het zit zo, als ik sex heb met mijn vriend of als mezelf bevredig dan denk ik altijd aan de meest gruwelijke verkrachtingen en bizarre SM.... :eek: als ik daar aan denk is het voor mij veel makkelijker om klaar te komen.......toch ziek eigenlijk? want in de realiteit lijkt het me natuurlijk niet fijn maar in me gedachtes vind ik het vreselijk opwindend, ik heb gewoon een zieke geest denk ik.......... :cool: mare ben ik nu de enige die van die ook over dit soort dingen fantaseerd of ben ik gewoon echt ziek?!? :D

fimmes 08-07-2003 20:17

By the way, me vriendin heeft dit geschreven.......anders denken jullie ook weer: euh? een jongen die sex heeft met ze vriend? nee zo ziek is het nog net niet :)

mathfreak 08-07-2003 20:21

Citaat:

fimmes schreef op 08-07-2003 @ 20:36:
Het zit zo, als ik sex heb met mijn vriend of als mezelf bevredig dan denk ik altijd aan de meest gruwelijke verkrachtingen en bizarre SM.... :eek: als ik daar aan denk is het voor mij veel makkelijker om klaar te komen.......toch ziek eigenlijk? want in de realiteit lijkt het me natuurlijk niet fijn maar in me gedachtes vind ik het vreselijk opwindend, ik heb gewoon een zieke geest denk ik.......... :cool: mare ben ik nu de enige die van die ook over dit soort dingen fantaseerd of ben ik gewoon echt ziek?!? :D
Je bent niet ziek en je bent ook volstrekt niet de enige die hierover fantaseert. Het zijn ook uitsluitend fantasiéen en meer niet, dus er is geen enkele reden om je zorgen te maken.

Bitchy-Angel 08-07-2003 20:24

laat ik het zow zeggen ik moet daar juist niet aan denken!!!! lijkt me ook vreselijk om verkr8 te worden dus die gedachte is voor mij alles behalve opwindend!!!

italianboy 08-07-2003 21:26

nee, hor; heb t ook wel ns gehad..

Sarah 08-07-2003 21:31

Ik fantaseer regelmatig over SM als dat zo uitkomt en dat kan vrij hard zijn, maar dat zou ik écht niet willen uitvoeren (nouja, de harde dingen ervan niet). Je bent dus zeker niet de enige:). Aan verkrachtingen denk ik trouwens niet, en tijdens de sex met m'n vriend denk ik alleen aan de sex met m'n vriend die ik op dat moment aan het hebben ben.

italianboy 08-07-2003 21:31

Citaat:

Vampiria schreef op 08-07-2003 @ 22:30:
Bij mij valt het wel mee: ik fantaseer aleen over mijn bejaarde vriendjes.

:rolleyes:

is dit een kreet tot aandacht?

italianboy 08-07-2003 21:45

Citaat:

Vampiria schreef op 08-07-2003 @ 22:42:
Ja, en zo te zien is het gelukt.

Wat heeft iedereen toch tegen me vanavond?

ik heb niks tegen jou, ik merk gewoon aan je posts dat je wil dat mensen doorvragen over wat en hoe en dat ze dan 30 x zeggen; ahh wat zielig..

Ik kan daar nooit zo goed tegen, medelijden wekken. Wat er met je gebeurd is is heel erg, en als mensen je tegemoet komen is dat fijn; het druist alleen in tegen mijn gevoelens over zoiets.

even goede forum"vrienden"

I am not your enemy

crazygirlsacha 08-07-2003 21:47

Citaat:

fimmes schreef op 08-07-2003 @ 21:17:
By the way, me vriendin heeft dit geschreven.......anders denken jullie ook weer: euh? een jongen die sex heeft met ze vriend? nee zo ziek is het nog net niet :)
wat is er mis met homo's??

nare man 08-07-2003 21:49

Ach. Zolang je de daad maar niet bij het woord voegt wanneer je ontdekt hebt dat je het geil vindt om haar te vermoorden.

)Vampje( 08-07-2003 21:53

Citaat:

italianboy schreef op 08-07-2003 @ 22:45:
ik heb niks tegen jou, ik merk gewoon aan je posts dat je wil dat mensen doorvragen over wat en hoe en dat ze dan 30 x zeggen; ahh wat zielig..

Ik kan daar nooit zo goed tegen, medelijden wekken. Wat er met je gebeurd is is heel erg, en als mensen je tegemoet komen is dat fijn; het druist alleen in tegen mijn gevoelens over zoiets.

Nee joh, ik wil juist geen medelijden! Was gewoon sarcasme :)

KiMZz 08-07-2003 22:51

Ik heb ook weleens gefantaseerd over extreme dingen, zeker als ik masturbeer. Tijdens de sex fantaseer ik niet, heel af en toe als ik niet zo supergeil ben, dan gaat t makkelijk:)

Jozzy 08-07-2003 22:53

Citaat:

crazygirlsacha schreef op 08-07-2003 @ 22:47:
wat is er mis met homo's??
Ik wou net zeggen..... :-\

Of moet ik beginnen als "ik ben blij dat mensen die homoseksualiteit ziek vinden zelf geen homo zijn, want met dat soort lui wil ik niet geassocieerd worden"?? Neuh, doe maar niet, dat zou te flauw zijn... :rolleyes:

Fallon 09-07-2003 12:53

Go ModuM! ;)

laajn 09-07-2003 18:34

Citaat:

fimmes schreef op 08-07-2003 @ 20:36:

nee hoor heb ik ook vaak
en ik zou ze ook nooit willen uitvoeren (wie wil er nu verkr8 worden)
maar het toch vind ik het op dat moment opwindend

teddybeer1983 09-07-2003 18:42

Zulke gedachtes zijn helemaal niet raar/vreemd.
Het zijn gewoon fantasien en die heeft iedereen.

Magdalena 10-07-2003 10:20

komt heel vaak voor, dus je bent niet de enige.
ik blijk vrij dominant over te komen en ben ook vaak degene die initiatieven neemt, maar ik vind het fijner om juist heel erg onderdanig te zijn en fantaseer hier dan ook wel over. Soms ook tijdens seks met mijn vriend ja, of ik zorg er gewoon voor dat de seks wat meer op mijn fantasie neerkomt.
Heel veel meisjes blijken fantasieën te hebben die te maken hebben met verkrachtingen, hoewel geen van allen het natuurlijk echt uit zou willen voeren. Ik zou me er geen zorgen over maken.

S. Swaenenburgh 13-07-2003 13:53

Ik fantaseer juist over John van Loen die naakt op een bakfiets rondrijdt, met een naakte Peter van Vossen en Finidi George achterin...

Om het uit te stellen..snap je?

teddybeer1983 13-07-2003 14:37

Citaat:

S. Swaenenburgh schreef op 13-07-2003 @ 14:53:
Ik fantaseer juist over John van Loen die naakt op een bakfiets rondrijdt, met een naakte Peter van Vossen en Finidi George achterin...

Om het uit te stellen..snap je?

uhh, k zou ze zoiezo voorin denken, maar goed.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:43.