![]() |
M: Links-of rechtsdragend?
Wie is er hier links- en wie rechtsdragend? En zijn er ook jongens die het beiden niet zijn? ik vermoed dat wel es maar kan het me zo moeilijk voorstellen. ikzelf ben linksdragend.
|
Ik heb een keer ergens gelezen dat van alle mannelijke boxerdragers die een bepaald iets bezochten (toneelstuk geloof ik), 81 % linksdragend was en 17 % rechtsdragend... wat de overige 2 % doet weet ik niet, die balanceren het geheel misschien op het randje tussen de boxerpijpjes:)
|
links
|
hangt er vanaf van welke kant je t bekijkt
|
Vroeger links, nu wil ik telkens rechts, maar et verschuift op een een of andere manier weer naar links... (EDIT: dit is uit MIJN perspectief)
BTW, is et ook een verschil daje em naar boven of naar onder laat wijzen? |
Citaat:
als je niet de hele dag met een stijve loopt zou hij toch echt moeten gaan hangen? |
Mijn vriend is rechtsdragend... Als je m naar links doet vind ie t irritant zitten!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Linksdragend... Soms doe ik em wel eens naar rechts maar als ik dan ga lopen dan schuift ie weer naar links. Dit komt waarschijnlijk omdat als ie stijf is ook een beetje naar links 'kijkt' :o
|
Links.
|
Rechts, maar ik schrijf met links:) Dat kan wel een verband zijn, want de meeste mensen schrijven met rechts en zijn linksdragend.. :D
|
Correctie: het grootste gedeelte van de mensheid is rechtshandig, en het grootste gedeelte van de mannelijke mensheid is linksdragend.
Je kan het niet echt met elkaar vergelijken vind ik... |
Citaat:
|
vanaf mijn vriends standpunt links.
|
Citaat:
|
Ik ben rechtshandig èn rechtsdragend.
Daar gaat je theorie Rob Z.... ;) |
Mijn vriend is vanuit zijn perspectief ook linksdragen :D
|
Heb zo'n knijper, dus hij hangt niet.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
(En deze is ook zinloos) |
Citaat:
(en deze doet ook gezelllig mee:)) |
links
misschien wil forumbaas poll bouwe? kan je de procenten checken |
als ik er ben meestal verticaal :)
|
Citaat:
Ik draag ook gewone slips en bij mij heeft ie gewoon (wat je gewoon noemt, maar goed) een voorkeur voor links. |
Citaat:
|
links vanuit het ik-perspectief :D
|
Bij mij wisselt het, maar *rommelrommel* momenteel zit 'ie aan de linkerkant.
|
left way :o
|
Maar zijn er dus ook mensen die het gewoon 'in het midden'hebben ?
|
leftie
|
Links
Als je rechts schrijft ben je voor 99,9% links, van linksschrijvenden weet ik da nie |
Citaat:
Mijn vriend is linkshandig en rechtsdragend. |
lees dit :D
|
rechtsschrijvenden zijn over het algemeen linksdragend en vice versa, de penis is namelijk zeer ergonomisch gevormd. een rechtsscrhijvende man zal vaker met zijn rechterhand zijn jongeheer beetpakken dan met zijn linkerhand, en een linkse penis met rechts vastpakken houdt veel beter vast dan met links. Ik weet niet helemaal zeker of hij nou naar links groeit omdat je hem met rechts vastpakt, of dat je hem met rechts vastpakt omdat ie naar links groeit. Ik denk het eerste.
|
Die van mij is in slappe toestand te klein om naar links of rechts te worden gedaan.
|
Citaat:
|
Heeft het niet juist te maken met of je linker of rechter bal lager hangt? Dat ding zoekt toch de plek met de meeste ruimte?
Na een aantal jaren wijde pantalons en boxershorts maatje tent heb je volgens mij geen afwijking meer, want dan is overal evenveel ruimte. En slap niets kunnen zien: dan kun je altijd nog afgaan op de kant waarnaartoe hij staat, inplaats van hangt. Of via welke route hij omhoog komt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
mijn penis is in stijve toestand voor zover zichtbaar volledig recht! DWZ zonder afwijking naar links of rechts ;) |
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben niet zó "scheutig" |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:15. |