![]() |
Dominik Hasek terug in NHL.
Dominik Hasek keert terug in de NHL.
De befaamde Tsjechische doelman nam een jaar geleden afscheid van de profsport, maar is op dat besluit teruggekomen. De 38-jarige Hasek,die olympisch goud won in 1998 en de Stanley Cup in 2002 veroverde,gaat spelen voor zijn oude club Detroit Red Wings.De Tsjech gaat komend seizoen e.7 miljoen verdienen. Bron: NOS Teletekst Na een jaar van afwezigheid komt de legendarische goalie die Tsjechië het goud bezorgde in 1998 dus weer terug. Hij is die nieuwe Jordan, Cipollini en Vriesekoop. Is een 38-jarige man wel in staat om nog op zo'n hoog niveau te spelen? Neemt je concentratievermogen en reflexen dan niet af? Verwacht jij dat Hasek zijn topvorm van de afgelopen jaren weer terugkomt? |
Citaat:
|
Citaat:
|
:cool:
|
Of hij het nog kan ofniet, hij heeft wel weer een jaarsalaris van
€ 7 miljoen binnen, hmmm..... :rolleyes: |
Citaat:
Hasek was wel een zeer goede speler Kwam erg dichtbij '99' |
er zijn spelers die kunnen het heel lang volhouden op een hoog niveau... check hier de opa vd topsport:
Born: 10/13/1962 http://www.nfl.com/players/playerpage/1291 :D:D |
Ik snap niet dat ze Hasek terughalen. Ze hebben met Joseph een van de beste goalies in de NHL. Vorig jaar voor veel geld bij de Maple Leafs weg gehaald
|
Citaat:
|
Ook Lemieux kan geen genoeg krijgen van NHL
**Mario Lemieux zal voor de tweede keer zijn come-back maken.De eigenaar/speler van de Pittsburgh Penguins verklaarde dat donderdag op een persconferentie. De 37-jarige Canadees,die zes keer de topscorer in de NHL was,zei in april dat hij het welletjes vond na 19 jaar profsport.Een zomer zonder pijn en ijs deden Lemieux echter besluiten om toch de schaatsen weer onder te binden. "Ik voel me goed na enkele maanden rust en ik heb ontzettend veel zin om weer te spelen",liet Lemieux,die in 1991 en '92 met de Penguins de Stanley Cup won, de verzamelde pers weten. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:30. |