![]() |
Grote Festival topic
het lowlands spelletje van cottoncandy
http://www.acidarts.net/lowlands/ met de pijltje kan je bewegen en met de spatie schieten [edit] Ik was iets raars aant proberen :D :o let niet op mij maar dit is iig het topic om te ouwehoeren over pukkelpop/lowlands/terremoto enzo |
gaaf gaaf gaaf, erg verslavend en een beetje te makkelijk
|
het is nog behoorlijk saai
|
damn wat kunnen jullie zeiken zeg
het is nog lang niet af zeg ik toch Angela snapt het tenminste. |
sssht :D
|
Ik ga naar lowlands. Leuk he?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
nou dat ouwehoeren moet je niet zo letterlijk nemen allemaal :):)
|
Ik sta op de rustigste camping dus altijd helemaal achteraan. Ik ben al oud mensen.....en ik ben zoiezo makkelijk te herkennen :D
|
ik ben dat meisje met zwart haar op camping vier die heel hard franse liedjes zingt en heel veel boos kijkt.
|
Chaos: ach we drinken allemaal bier toch ;) :D Meem is er misschien ook wel bij....dus dan is t nog makkelijker hehehe
|
hehe vet gemaakt ! is dat met actionscript ofzoiets? kep alleen met director gewerkt dat werkt met lingo.
|
Camping 4 is dat die helemaal achteraan. Waar je pokkenver voor moet lopen? :)
|
ja ik wou dat hele onzinnige er even uithalen ja en al die opmerkingen om het geen titel enzo gewoon even schoon beginnen..
|
Lingo sucks rutgor. Ja man da's gewoon flash. Is niet moeilijk om te maken(ik heb weleens space invaders gemaakt...easy). Vormgeving is wel mooi though. Als ik niet zo lui was.
|
Citaat:
|
Verdient goed dat wel :D
|
Citaat:
:( edit: je lijst was vol? haha, kansloos. wanker :D |
Citaat:
op de één of andere manier vond ik het heel grappig, maar ja, of ik humor heb is een tweede. |
Ik vind van niet...
|
Citaat:
|
Ik vind dit gewoon een ordinaire spam topic
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
blegh :(
|
genoeg verwijderd vind ik, ik gooi um dicht en verwijs iedereen door naar msn of onzin ofzo.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:22. |