![]() |
Prijs permanentje?
Heey!
Ik zit al eent tijdje te denken om een permanentje te zetten, Ik heb meteen hier op het forum nog even gezocht naar jullie reacties erover :D Maar weet iemand hoe duur dat ongeveer is.. dat kan ik nergens vinden :o |
5,- voor de roldingen
6,- voor de vloeistof |
800 euro. (en.......... NU lachen)
|
:'(
|
Je verkloot je haar ermee schat. Maar goed.
Geen idee eigenlijk, tis vrij prijzig. Kzou eerst maar eens papilotten halen bij de hema; 3 euro per 15 ofzo. En dan nog een 3 euro voor mousse. |
Citaat:
|
Citaat:
Aaaah ons sletje heeft de fancy weer gelezen of Mevr Aguilera bekeken? :rolleyes: :p |
Citaat:
|
Citaat:
:mad: Bitchfight??? :o |
Citaat:
http://www.eau.nl/rembam/29maa/images/DSC03111.jpg |
Citaat:
Oelalala, waar kan je zo'n decollete halen? Tis misschien wel handig mocht ik m'n engelse belg weer es tegen komen ;) |
Citaat:
http://entertainment.iafrica.com/pic...lopezdress.gif |
Citaat:
Middagje chocola eten dan maar? |
Je kunt ze ook bij kelly laten doen voor niks :)
|
Citaat:
en om maar even ontopic te gaan: doe het niet! en ga anders gelijk bij de gemeente werken! (n) |
Ik ga volgend jaar de kappersopleiding doen, en zoek nog steeds modellen (wie zet er tegenwoordig nog permanent?) Dan doe ik het gratis :p
|
bij de kapper is het in elk geval ontzettend duur iets vna 70 euro dacht ik..
|
Citaat:
roep maar eens als je mensne nodig hebt :D:D |
bij de kapper vanaf 50 euro dacht ik.
|
duur inderdaad. daarnaast, gewoon krullen/slagen voor een dagje kan leuk zijn, maar uitgedroogd permanent (n)
|
Het kost je je haar...
|
Citaat:
|
Hmm, kep het ff aan m'n kapper gevraagd en zelfs zij raadt het af om het te doen... dus toch maar niet dan hè
ik zal in t vervolg maar meteen naar jullie luisteren * :o * :p *mjah toch vind ik krullen nog steeds moor :( * |
Citaat:
Krullen zijn ook mooi, maar niet wanneer je haar zo dood en afgebroken is. Kijk anders eens bij de Hema voor papilotten. Je haar wassen, mousse er in gooien, papilotten er in draaien. Er uit halen wanneer je haar droog is. Dan lijk je net een poedel. Absoluut NIET gaan kammen, dan gaat 't pluizen, maar rustig loshalen met je handen. |
je verneukt je hele haar ermee, serieus, en je loopt ook nog voor aap, of je moet het permanent stijl willen hebben als je van jezelf krullen hebt natuurlijk :rolleyes:
|
bij de kapper kostte het 100 euro (maar ik heb lang, dik en zwaar haar he)
maar dit was wel eenheel dure kapper.. Je schijnt het vanaf 50 euro te kunnen doen |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:26. |