![]() |
Hoe bewust leef jij?
Hey :),
Hoe gaan jullie met je gezondheid om? Ben je er bewust mee bezig? Wat doe je en laat je ervoor enz. Nieuwsgierig ;) . |
ach.. ik weet wat slecht voor me is en eet dat weinig, ik probeer genoeg te bewegen maar meer niet
|
Helemaal niet, ik eet waar ik zin in heb (ongezond of gezond), ik rook en beweeg niet meer dan 6x per dag een stukje met de hond lopen.
|
ik rook/drink niet en gebruik geen drugs, maar ik vreet me af en toe vol en beweeg nauwelijks.
|
Niet erg goed; ik eet slecht, ik eet niet goed genoeg... Ik sport niet, ik beweeg weinig.
Ik heb veel stress, dus ik kom ook niet bij. :) |
Ik leef zeer onbewust. Alles gaat langs me heen in een groene waas en toch bevalt dat me wel!
|
Ik eet ongezond en teveel.
Ik beweeg nauwelijks. Ik zuip als een gek. Kortom; Slecht. |
ik ben gestopt met roken
ik eet niet al te vet probeer iedere dag 2 stuks fruit te nemen probeer iedere dag 3 keer te eten ik neem maar 2 stuks snoepgoed ik matig met alcohol ( maar 1x per twee maanden echt teveel) ik sport 2 keer in de week en fiets naar mijn werk ( hoewel de verleiding van de auto GROOT is als het regent :D ) maar vooral: ik probeer het automatisme te laten worden want de hele dag met je gezondheid bezig zijn is gewoon frustrerend |
(y)
Ik rook niet Ik drink niet veel (hooguit zo'n 4 glazen per week, vaak ook niet) Ik eet veel fruit, minstens 2/3 stuks per dag en drink grapefruitsap Ik weet wat goed voor me is en eet gezond Ik drink veel (water en kruiden- of groene thee) Ik neem altijd de trap Ik sport (zit nu alleen even ertussenin) (n) Soms eet ik ongezond en/of snoep ik teveel Ik ben vaak lui en beweeg dan weinig Ik vergeet mijn medicijnen nogal eens Ik drink veel te veel cola light |
rook/drink/snoep/drugsgebruik niet.
Sport elke dag een uur. Let goed op wat ik eet. Mja ik voel me ook erg gelukkig :D Maar hoe bewust leef jij zelf dan fluitketel :P |
Ik rook niet en ik drink met mate. Verder probeer ik op te letten op wat ik eet en ik probeer dan zo gezond en regelmatig mogelijk te eten. Ook probeer ik regelmatig te gaan sporten maar dat schiet er nog wel eens bij in, zeker als ik vakantie heb.
|
Ik rook niet, drink alleen op feestjes of als ik uitga dus ongeveer een keer in de maand op dit moment en met eten let ik eigenlijk nooit zo heel erg op....eet gewoon drie keer per dag en tussendoor!
|
Als ik naar school ga is het natuurlijk minder erg, maar in de vakantie neem ik het er altijd van!
fles wijn per avond, gemiddeld zo'n 3 joints per dag, roken, bier (kaartje blazen :) ) euhm...oh ja ipv gezond eten, eet ik soms dagen chips, chocola, kano's en zoute sticks. Weing bewegen, alleen achter m'n drumkit ;) maar da's alleen in de vakantie hoor, voordat jullie het CAD inschakelen :D |
- gezond eten
- niet roken - veel sporten (tegenwoordig bijna elke dag fitness, maar dat is ook alleen omdat het vakantie is) |
tja ik drink en rook niet (ok drinken soms maar absoluut heel weinig, niet eens een vierde van wat mijn leeftijdsgenoootjes drinken). Geen blauwe knoop overigens :p
Ehm sporten doe ik weinig, ik ben wel heel bewust met mijn blaasontsteking bezig, een foutje en hij is er weer, echt om gdvrdmm kotsmisselijk van te worden :( dingen die ik daar aan doe: -voor de sex naar de wc -na sex meteen naar WC rennen -soms sex met condoom -af en toe geen sex (sexstop van enkele dagen) -veel vitamines slikken -speciale tabletjes slikken -veel fruit eten -altijd naar de wc ookal moet ik maar een klein beetje -speciale vaginale creme -heel goed vagina doorspoelen & nog allemaal kleine onbewuste dingetjes Dat is wel vervelend vooral omdat het alleen om die ***** blaasontsteking draait...... :( |
Opletten met wat ik eet lukt niet zo, ik beweeg te weinig, ik drink niet veel (af en toen een biertje), ik rook wel :o
|
Ik eet veel fruit én veel snoep, ik pak bij voorkeur de fiets maar doe niet systematisch aan een sport, ik rook niet, gebruik geen drugs en drink weinig alcohol, en ik kan met gemak een pak sap per dag op... maar dat gaat allemaal per ongeluk.
|
Ik let op wat ik eet alleen ik denk dat ik te weinig beweeg maarja ik beweeg al meer dan dat ik een jaar geleden deed dus ik ga vooruit. :) Verder rook ik niet, drink ik niet en eet ik bijna geen snoep
|
Oef ... nee.
Ik weet hoe ik gezond zou moeten leven 'beter dan geen ander', maar ik doe het niet. |
Ik beweeg genoeg en ik eet gezond.
Maar ik rook wel en ik drink ook best veel alcohol. |
niks, ik denk er alleen aan, maar doe er niks mee, ik eet gewoon waar ik zin in heb, of sport wanneer ik daar zin in heb
|
Niet heel erg.
Weet wel dat een aantal dingen verandert moeten worden, maar doe het niet.. :o |
Ik sport veel, fiets veel, rook niet, eet vrij gezond, veel fruit, ben veel buiten, drink niet echt vaak te veel alcohol.
|
Ik sport minstens een half uur per dag maar meestal veel meer. Ik ben vegetarier, eet dus veel groente en fruit, en vul alles aan met vitamine-pillen. Ik dronk vrij veel (fles wijn per dag), maar ik ben gestopt met drinken 3 weken geleden en het bevalt me prima, 'k ga nooit meer zoveel drinken. Verder ben ik goed op gewicht en rook ik niet. Mijn conditie is ver boven het gemiddelde, ik ben dan ook nooit ziek.
|
Ik leef helemaal niet bewust, Ik rook, drink soms te veel, beweeg weinig, drink wel veel water en eet fruit..
|
tjah nevermind..... :) you're just a sexaddict :)
(nou niet gaan quote want wij kenne elkaar nou eenmaal al ons hele leven.. hehe) roken: 3 siggies per dag eten: 3 broodjes, 1 stuk fruit en 's avonds wat chippies drinken: uhhh 1 liter... (ik weet t, veel te weinig) sporten: 1x per week stressen: uhmm..... vaak :D is dit gezond??? |
Ik snoep wel veel, eet niet erg gezond, maar drink wel veel sap met vitamines. Verder rook ik niet en drink ik nauwelijks alcohol, heel af en toe een glas wijn. Ik sport ook niet, overigens, maar loop wel veel.
|
Citaat:
Beetje meer fruit mag wel, maar 1 stuk is al heel aardig, beetje meer brood mag ook, roken hou je gelukkig een beetje binnen de perken. 1 liter drinken is helemaal niet veel te weinig, je 1,5 liter vocht binnenkrijgen en die andere halve liter haal je wel ongeveer uit het fruit en uit groenten bij avondeten. Sporten gaat niet om hoeveel keer, maar om hoe veel je beweegt per dag; een half uur (lopen en traplopen en fietsen telt ook) is genoeg. Maargoed, ik denk dat je redelijk gezond leeft:) |
Citaat:
Nj.. wordt wel minder omdat je er stééds rekening mee moet houden :( |
ik drink bewust geen alcohol, gebruik bewust geen drugs en rook bewust niet.
en sinds een paar weken volg ik een eetschema om op het goede gewicht te komen ik begin dus steeds bewuster te leven. |
- Ik rook niet
- Ik drink niet (nee, inderdaad .. nooit) - Ik sport niet - Ik snoep wel redelijk veel - Ik eet veel brood en warm eten van mams wat erg gezond is - Ik eet bijna geen fruit Het hangt er een beetje om :) |
ik rook/drink niet. Gebruik geen drugs. Ga wel eens voetballen maar niet regelmatig. Krijg elke dag 2 stuks fruit binnen, genoeg groente, probeer weinig frisdrank te drinken (lukt niet echt :o ) Ben niet te zwaar, eerder iets te licht. Best wel redelijk dus. Alleen zou ik wat meer moeten bewegen.
|
rook en drink, maar wel met mate.
geen drugs. vrijwel geen snoep. 2x fruit per dag. veel water drinken. netjes aantal keer in de week groente. sport niet, maar train zelf wel. |
ik rook niet. drink alleen in t weekend.
meestal met mate.....soms niet. ik eet gezond. vrijwel geen snoep. tamelijk veel groente/fruit. let op mn gewicht. ik kom dan ook heel snel aan. |
Ik leef niet echt bewust. IK rook niet, uit principe. Ongezond, vies, en duur. Ik drink de laatste tijd veel water. Veel dorst. Ik sport niet, ben ik te lui voor. Ik snack niet meer zo veel als eerst, geen zin meer in.
|
ik rook niet, geen drugs en alcohol met mate
verder drink ik elke dag veel melk en eet ik veel fruit en brood zo weinig mogelijk vlees het gebruik van chips en snoep kan bij mij wel iets minder ;) verder eet ik meestal wel regelmatig maar mn werk laat het niet echt toe [edit] aardappels eet ik niet vaak maar wel vaak pasta en macaroni[/edit] sporten: ik doe niet aan sport, maar wandel af en toe en pak altijd de fiets als ik ergens heen moet en ik geef mezelf de ruimte om na te denken, dat vind ik ook wel bewust... |
Ik rook, drink veel bier en frisdrank, prop mezelf de hele dag vol met chips en vette snacks en beweeg nauwelijks.
Toch is het enige effect een bescheiden bierbuikje. Praise the holy stofwisseling (y) |
Dat had ik nooit achter je gezocht, nareman. (y)
|
Nu gaat het nog wel nare, maar over tien jaar kijk jij naar beneden en dan kun je een zeker iemand niet meer recht in het enige oog kijken...en denk maar niet dat het dan nog gaat lukken met die ontmaagding!
|
(y)
ik rook niet ik drink zelden alcohol geen drugs (n) ik sport niet let niet echt op wat ik eet, 2 fruit per dag komt zelden voor etc. |
Níet!
Ik ga zo vaak mogelijk naar de kanker, ik leef godverredomme, fuck die grasetende hippy bullshit, gezond doen is leuk maar uiteindelijk telt alleen je mentale status en je kan me niet wijsmaken dat health-freaks het meer naar hun zin hebben dan een crackhoer achter Amsterdam-Centraal terwijl ze zichzelf een shotje geeft (y). Natuurlijk moet je dit wel met een korreltje zout nemen maar ik vind wel dat je wat betreft gezond leven ook kan overdrijven. |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik rook niet
gebruik geen drugs ik drink te veel ik eet niet superveel maar soms wel te ongezond en te onregelmatig ik sport normaal wel genoeg maar in de vakantie sport ik bijna niet (lui :o ) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:26. |