![]() |
Scarface
heb op V8 tele text gelezen dat hij op 13 julie(zondag)op tv is.er stond geen tijd bij maar omdat ze op zondag altijd actie films op v8 hebben gok ik dat deze ook rond 22:00-22:30 begint
ik heb de film nog nooit gezien en heb van vel mensen (y) (y) is dus ga ik hem zeker kijken (y) |
Jaa die ga ik kijken, ik had al een groot uitroepteken in de gids gezet :D
Ik ga vanmiddag dvd's kopen, wilde eerst ook Scarface meenemen, maar dat hoeft nu ook niet meer :) |
Kheb em al eens gezien, pas geleden. Zonder irritante reclames tussendoor :cool: Maar je moet em zeker zien, geweldige film. Ook al vind ik Tony Montana eigenlijk een eikeltje, geef mij maar Michael Corleone.
|
geweldige film. punt.
|
ik heb 'm nog nooit gezien, wat ik erg slecht van mezelf vind, dus ik ga 'm zeker kijken :)
|
Heerlijk, Scarface...
Een klassieke van caliber. Geweldig. Ik zal ook weer aan de buis gekluisterd zitten... |
Klassieker heb hem op DVD... top :D (y)
|
Die foute bloesjes doen het hem :D
|
Alles is perfect aan de film vooral de muziek krijg je echt de kriebels.
Als je van de muziek houd moet je eens naar de cd mobb deep "hel on earth luisteren". |
Behoorlijk goeie film ja (y)
"The world is yours" :p |
De Tv-gids net gekregen hij is beginnt om 22:00 en duurt tot 01:10.
is het idd een lange film of is er zo veel reclame in? |
De film duurt pakweg 2 uur en drie kwartier. Dus 25 minuten aan reclame? ;p
|
Citaat:
|
net gekeken. goede film. weet ik eindelijk waar die gta3 muziek vandaan komt.
Rush rush, got the yeyo? Buzz buzz, gimme yeyo Rush rush, got the yeyo? Yo yo, no no yeyo woohoo! |
Een ware klassieker :) Echt een goeie film!
|
Citaat:
|
Hehe ja, She's On Fire van Amy Holland (waar Michelle Pfeiffer op danst in de film) komt ook voor in GTA3 op die 80's radiozender :) Ze hebben veel muziek uit die film gebruikt in het spel, echt koel.
|
Wat een fantastische film wederom, die scene in da restaurant en op de trap zijn echt fantastisch
|
Zitten goede dialogen in... paar aardige scenes, maar verder kon de film me minder boeien dan ik verwacht had.
|
owhweej, echt een meesterlijk film (y) , vooral die muziek die doet, en dat intro-deuntje klinkt zo vet (y)
en ja de dialogen zijn meesterlijk, alleen al hoe Tony 'Fuck you' zegt is een reden om die film te gaan kijken :D |
Citaat:
en ik had veel van die kettingzaag scene ehoord maar ik zag niets ergs?hebben ze er stukjes van uit gehaald.zoja welke? |
Goede regie van Brain De Palma, Perfect script van Oliver Stone.. en superb acteerwerk van Al Pacino.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zeker, Vice City is top. Ik rijd altijd (te) lang in die auto's rond voor de muziek :)
|
prachtige film jah gistre gezien :)
|
Cara Cortada...as they say it in Colombia. Damn sweet (y)
You too Mell..you fucked up :cool: |
Ik vind Tony Montana trouwens een behoorlijk spraakgebrek hebben. Of ligt dat aan mij?
|
Citaat:
Beetje gebrekkig gelul jah |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Heb me net bijzonder vermaakt met de nagesynchroniseerde versie die op Duitsland werd uitgezonden.
ok, eigenlijk was er niks anders op tv ;\ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
YOU WANNA PLAY ROUGH? SAY HELLO TO MY LITTLE FRIEND!
tony kicks ass!! |
Ik moet wel zeggen dat ik dat gedeelte met die zaag niet zo smakelijk vond :p
|
Coole film wel!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
moet je es hamburger hill kijken met die gast waarvan zn kop er helemaal wordt afgeknald ik ging kapot! was echt gruwelijk (kwam misschien ook omdat ik knetter was maarja) :rolleyes:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:21. |