![]() |
Het einde van de boeken van Ronald Giphart
Ik wordt echt moe hiervan. Kheb nu 3 boeken van Ronald Giphart uit. Snapt iemand waarom Giphart steeds op het einde kots moet gaan opschrijven???
|
lkkr duidelijk :o
|
Vraag t m zelf :p Ik heb daar trouwens geen problemen mee, en ik heb al zn boeken gelezen. Soms loopt het wel wat abrupt af jah, misschien is dat wat je met kots bedoelt?
|
ik denk eerder dat ie t letterlijk bedoeld? aangezien zowel giph als ik omhels je met 1000 armen eindigt met gekots??? > als dat het is, waarom stoor je je daar aan??? zitten imo aspecten in de boeken van giph die storender zijn....
|
OK OK, ik ga nu duidelijker zijn. Neem als voorbeeld Phileine zegt sorry. Hele boek schelt ze iedereen uit, denk ik: wat een tof meisje, wordt ik er bijna verliefd op. En op het moment dat ik denk, ik ga phileine zoeken: gaat ze het podium op, en iedereen spijt betuigen. Mijn Phileine! Hoe kon je? NEEEJ!!!
En bij Giph net zo'n soort einde. En idd, ik ga het hem zelf vragen, op Lowlands :D |
Het zal je misschien verbazen hoeveel problemen er op te lossen zijn door simpelweg geen boeken meer van Giphart te lezen.
LUH-3417 |
Citaat:
Maar goed, voor de rest vind ik Ronald Giphart errug leuk om te lezen. Ik zit hier echt mee, ik wil er graag over praten :p |
Over 'phileine zegt sorry'.
Ik vind dat einde prachtig! Hij wil er, volgens mij, echt wel iets mee zeggen! Ik identificeerde mij met phileine, het hele boek door, alleen niet op het einde. Toen dacht ik: misschien moest ik dat ook wel eens doen...sorry zeggen! greetz |
Citaat:
|
Ik ben het met je eens hoor. Ik vind Giphart geweldig, heb zowat zijn hele ouevre ( ;) ) hier in mn kamer staan, maar zoals zijn eindigen, tja, dat is niet altijd even geweldig.
Bij Phileine zegt sorry, had ik hetzelfde gevoel als dr.Strangelove. Het is zo.. onwaarschijnlijk.. het botte karakter sprak me aan en dat moet dan zo blijven... Snif. Elk boek eindigt zowat met een een rel (lees phileine, de boeken over giph en gala). Da's opzich wel goed, maar dat kots weten we zo langzamerhand ook wel ja. Maarre, vraag t hem, ik wil zijn antwoord welles weten. :) |
Citaat:
|
Citaat:
en: Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
zit een kern van waarheid in idd :) |
Ik vind ook dat zijn boeken beetje vreemd eindigen. Bij Phileine zegt sorry vond ik het einde ook niet zo leuk. Van mij had wel op dat podium mogen gaan staan, maar dan had nog ff een keer iedereen af moeten zeiken. EINDE
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:19. |