![]() |
Beperkte DVD
Ik las zojuist op internet dat Disney films gaat uitbrengen op dvd's die na twee dagen SLECHT worden! Ze zijn wel goedkoper, maar straks koop je er een en dan zit je daar met allemaal kleine kinderen die op Bambi w88 en dan doet die troep het niet! In mijn ogen heeft het trouwens ook geen enkel nut, omdat je de dvd binnen die twee dagen altijd nog kunt rippen.
|
Dat doen ze expres zodat de ouders niet gek worden nadat hun kroost Bambi 40 keer achter elkaar binnen een week hebben gezien.
|
lolbroek :D
|
De dvd's worden na 2 keer kijken door een af ander chemisch proces onbruikbaar gemaakt. Een soort 2view (wie kent het nog) maar dan niet te kraken.
Het waarom van dit soort uitvindingen is mij nog steeds onduidelijk. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Yup, dat maakte ze een tijdje geleden bekend.. Is zeer jammerlijk voor het milieu lijkt me én zie het nut nog steeds er niet van in!
|
het is goedkoper. en er zijn mensen die films na 2 keer kijken toch al geen reet meer aanvinden...
maar het blijven nutteloze dingen... |
Citaat:
|
ach ik geloof er niets van. doet me idd denken aan die 2view banden waar je dan met een paperclip die beveiliging af kon halen... dvds kun je toch wel overbranden dus
|
Citaat:
|
Citaat:
|
in die 2view banden zat gewoon een mechanisch tellertje dat de band wist als hij 2 keer bekeken is...
het nut is idd de lagere prijs... als je een film huurt moet je hem idd terug brengen, maar je kunt hem ook maar een paar dagen houden... het idee van 2view is dat je een film kijkt en dan over een jaar of 2 misschien nog een keer maar goed - 2 keer huren; branden of de ex-rental kopen is zeker zo makkelijk |
schandalig en belachelijk en al het overige slechte
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:20. |