![]() |
prints
hallo, ik heb een zwarte t-shirt met een opgedrukte print, mijn vraag is, of je die prints op tshirts kunt verwijderen met een bepaald product, soms verslijt het vanzelf, maar is meestal alleen als het t-shirt van slechte kwaliteit is, weet iemand hoe je die kan verwijderen? hartelijken dank :)
|
eraf strijken?
|
uhm koop gewoon een nieuw zwart shirt?
|
Citaat:
|
Is het een print die je er zelf opgestreken hebt of één die gewoon uit de winkel komt?
|
ha ha ha, very funny moet ik zeggen vooral bedankt voor de erg nuttige reactie
uit de winkel,niet zelf opgestreken |
tsjah, het is maar hoe je het opvat.
krab het eraf? |
Ik geloof niet dat je dat er mooi af kan krijgen, zonder het hele shirt te verpesten.. (n)
|
Citaat:
& als t erop gestreken is kun je het er ook afstrijken als je er glad papier oplegt ofsow :D ... anders gewoon ff de schaar pakken he ;) |
waarom zou j m er af halen?je hebt lijkt mij t t-shirt gekogt voor de print en anders koop je toch een ander effen t-shirt?
|
Citaat:
|
Waarom koop je een tshirt als je 'm toch nietmooit vindt?
|
Citaat:
ze heeft eht plaatje er zelf opgestreken.. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Kwma door de reply van Marshall_Mathers |
Citaat:
;) |
In de droger stoppen :D
Mijn Nirvana shirt is ook in de droger beland en vanwege de temperatuur gaat het plaatje aan elkaar kleven en gaat er zo af. Mijn shirt is op tijd gered maar er is nu wel wat van de afbeelding weg :( |
Gewoon met een strijkbout eroverhene doet ook wonderen, heeft mijn oma bij 3 van mijn shirts gedaan :mad:
|
pfff amai al die bijkomende vragen wat doet het ertoe, vraag gewoon hoe je zo'n print verwijdert, tsss maar toch maar antwoorden zeker, vanvoor staat er een print op die ik eraf wil, maar vanachteren staat er een hele mooie, dus koop ik geen nieuwe! maar ken dat hier al, er gaat zeker iemand vragen waarom heb je die dan gekocht, wel : omdat ze van me zus is die ze niet meer wil! nog vragen?? :eek:
merci ,ga dat strijken eens proberen, ik denk wel niet dat men moeder er blij mee gaat zijn als ze haar strijkijzer ziet,kdenk niet echt dat het gezond is voor dat ding. X |
Citaat:
De mijne streek de "e" op mijn beloved Ignite shirtje uit tot een vage veeg :( |
Geeft niet, dan zeg je tegen al je vrienden dat Ignit een veel truiere band is (y)
|
Citaat:
|
Pff. Hallo, uit welke kringen kom jij? Mijn hemel. Koop gewoon een nieuwe shirt, plebejer.
|
Citaat:
(maar verder een leuk account hoor :)) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:12. |