![]() |
Het Deltion College in Zwolle.
Iemand van hier die deze school kent, of er met een beetje mazzel erbij erop zit ?
zo ja, wat voor soort school is het ? Is het een beetje leuke school, ik bedoel niet saai.. Bvd. |
---------> Contact Gezocht
|
Nee gvd, ik zeg toch niet dat ik contact wil komen met mensen die daarop zitten.
Wil alleen weten hoe die school is. |
ok, maar toch vind ik dat ie daar hoort.....:o
en ik verwacht sowieso [edit]uhhh dat je hieronder[/edit] een zinnige reactie krijgt ;) |
Ja, ik ken het wel. Mijn moeder zit erop. Wil nu weer verder gaan studeren maar mist nog een vak, en dat wil ze daar halen.
Ook gaan een paar van mijn ex-klasgenoten die dit jaar gezakt zijn proberen om een paar vakken daar wel te halen. Ik ben er zelf nooit geweest, maar ik zal mijn moeder eens vragen hoe īt daar is.... Wat ik wel weet is dat die school een hoop verschillende locaties heeft verspreid over heel Zwolle. |
ik zit daar op schoool, ik weet niet naar welke unit je gaat, ik zat bijhet wilzijn gedeelte en de organisatie is over het algemeen heel slecht.. het loopt, maar verwacht niks succesvols of zo.. weinig in houd in de lessen, weinig begeleiging, hoop vriendjes politiek,ze zeggen het 1, doen het ander...
kortom.. de perfect school voor mensen die gewoon zo snel mogelijkvan school afw illen... |
mn broer zit op die school :o
hij wil tekenaar voor reclames worden ofzo :o Dus veel met tekenen en media heeft et denk ik te maken :confused: :o |
Ik zit er op school
Ik deed er verleden jaar grafisch vormgeving/multimedia Maar heb dat jaar niet afgemaakt nu doe ik er audio/visueel tis wel relax :) |
Ik zat er het afgelopen schooljaar.
Heb de opleiding Maritiem Officier een jaartje gedaan, mee gestopt omdat het te technisch was. De afdeling zeevaartopleidingen (waar ik dus zat) zit bij de Unit Werktuigbouwkunde (alle technische opleidingen), aan de Blaloweg. Wel, ik vond het een goede school. Maar ik zat dus bij de afdeling zeevaartopleidingen van de unit werktuigbouwkunde. Hoe het op andere afdelingen is weet ik niet... |
Ik zat op het deltion college in zwolle, richting administratie.
En ik vond het een hele leuke en gezellige school!! Je kon zo vaak herkansen dat je wel moest slagen (en na veel herkansen ben ik dan ook vorig jaar geslaagd hihi) |
ik zit euhm op de afdeling grafisch lyceum ... soms is het choatisch.. zoals dat de leraren niet zo goed weten wanneer n uur afgelopen is of zelfs begint.. of je hebt les in n lokaal dat niet bestaat.. of er is er geen een beschikbaar..ze zijn lekker makkelijk daar.. dus als n leraar er niet is hoef je echt niet op vervanging te rekenen.. aangezien ik toch n hekel aan school heb vind ik t dus allemaal wel lekker.. tis tenminste niet zo zakelijk.. daar kots ik van..
|
ik zit er.
marketing en communicatie hartstikke tof. GOED geregeld. Kleine lokatie.. gezellug. leraren die best tijd voor je willen nemen en ook wel hard doorwerken.. :S kzit wel bij de versnelde opleidingen |
S&S --> Studiekeuze
|
Ik zit op het Deltion College bij het gezondheidszorg, Apothekersassistent(e). Ik moet zeggen, ik kan niet geloven hoe slecht een school kan zijn. De lessen, de leraren, de structuur!! ALLEMAAL BAGGER!!... Alle nieuwkomelingen of mensen die het idee kregen/krijgen om op deze school te komen? Blijf weg van deze school, zoek eerst uiterste informatie over de sfeer, kwaliteit, en behalingspercentage. Want ik heb godse spijt (sorry!) dat ik op dit school ben terecht gekomen. Ik snap niet hoe de inspectie de kwaliteit van de school tot voldoende kan geven. Gelukkig ben ik niet de enige die hiermee zit rond te dwalen, ik ben diegene die zijn mening wil uiten.
Met vriendelijke groeten, Zaki |
Deltion College - Sector Gezondheidszorg
- Ze hebben geen tijd voor je - ''Vriendjespolitiek'' - Structuur van de opleiding eindigd ergens, maar wie weet waar? - Leerstof/leerzaamheid = je bent niet zeker van jezelf om het later te beoefenen. - Niet motiverend/geen leuke sfeer |
Ik heb er ook het afgelopen jaar gezeten, ik heb daar de opleiding SPW verkort gedaan.
De sfeer op school ging wel, leuke docenten ook. Verder wel vaak onduidelijkheid over dingen, deadlines blijken vaak toch geen deadline te zijn (iedereen levert alles te laat in). Je word ook wel vaak van het kastje naar de muur gestuurd, voor m'n gevoel. Maar goed, ik ben geslaagd gelukkig, en daar gaat het me om ;) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:22. |