![]() |
Hebben jullie weleens....
Wat gebroken toen je in de zandbak zandtaartjes aan het bakken was? Zo ja wat?
Ik nog niet maar ik heb zoon gevoel mij binnenkort veel onheil staat te wachten in de zandbak :( dat zei mijn waarzegster |
wat doe jij in de zandbak? :p
|
ik heb het voorgevoel dat dit niet serieus is
|
dr zijn wel eens constructies in elkaar gedonderd :(
|
neej alleen dingen kwijt gemaakt
maar wat moet jij in de zandbak?! of ga je naar een heeeeeeeeeeeeeeele grote ;) |
Ik heb lekker nog nooit wat gebroken!! :p
|
Citaat:
|
Citaat:
ja dat weten wij natuurlijk niet :o en helpt het verwerken een beetje? |
Citaat:
|
........
sorry er valt hier niks zinnigers op te zeggen :rolleyes: |
Ik heb wel eens wat gebroken in de zandbak.
Het was een schepje :D Maar goed, dat is vast niet wat je wil horen. Van m'n lichaamsdelen heb ik nog nooit wat gebroken en ik ken ook niemand die ooit wat in de zandbak heeft gebroken. Ga gerust taartjes bakken en bak er ook maar een voor mij ;) |
Ja, ik had zoveel zandtaartjes in de zandoven gelegd dat de die ineens krak zei. :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik groef altijd geultjes.
|
Citaat:
Nu wordt het me echt even teveel.. |
Citaat:
*slaat arm om Nothing heen* |
Ik voel me hier niet echt serieus genomen :(
|
Citaat:
*slaat arm om tsx heen* |
Citaat:
*Slaat ook een arm om tsx heen. Kopje thee erbij??* |
Ik wil je niet plagen, maar ik vraag me écht af hoe je vriendje nu een ongeluk heeft gehad in een zandbak. Ik bedoel, een zandbak is in mijn ogen een hekje van 30 centimeter hoog met zand erin. En je zit gewoon op je kont.
Wat is er dan gebeurd, of begrijp ik het helemaal verkeerd? |
Citaat:
|
:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
|
Wij waren ooit de zandbak uitgejaagd door grotere kinderen, en toen waren we later stiekem teruggekomen om er allemaal glas in te begraven. Stiekem was dat heel vals en gemeen. Misschien dat ik daarom niet meer in de buurt van die zandbak durfde te komen.
|
Citaat:
|
ik at altijd m'n zandtaartjes op... :o
|
Citaat:
|
Citaat:
mwoah, dat geloof ik nog wel... maar die shovels.... :D:D |
Ik ben nooit zo´n zandbakken-kind geweest. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ja maar het was niet rond etens tijd hij had het net gevraagd en toen zei zijn moeder dus spagetti, maar die zandbak die was echt heel groot en er was een nieuwe arbo wet aangenomen dat je niet zoveel meer mocht tillen dus heeft de gemeente maar een shovel gehuurd. En zijn ouders misten hem heel erg de hele buurt was afgezet enzo en al die speurhonden, en het spoor liep dood bij de zandbak, en hij was redelijk diep dus die geur kon je niet zo goed ruiken. |
nou het was zo we kregen ruzie, zandbak werd een bloedbad
overal gebroken schedels guess who survived that fury! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:40. |