Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Nieuws, Achtergronden & Wetenschap (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=40)
-   -   Twee kinderen gestorven in auto.. (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=536477)

U-NiQ 09-07-2003 17:12

Twee kinderen gestorven in auto..

Twee kinderen zijn in Los Angeles (Californië) in een gloeiend hete auto gestorven. De pleegmoeder zegt de twee jongetjes van drie en vijf jaar oud te zijn 'vergeten' toen ze ging werken.

Het oudste jongetje was al overleden, toen de vrouw vijf uur na vertrek terug kwam. Zijn broertje stierf enige tijd later in het ziekenhuis.

De oudste had zich wel nog uit zijn kinderzitje weten te bevrijden. Het was hem echter niet gelukt de kindersloten van de terreinwagen te openen, aldus de politie. De buitentemperatuur was 38 graden Celsius. In de auto was het zelfs nog heter.

Er is een onderzoek ingesteld naar de pleegmoeder. Zij leidt een kinderdagverblijf in Lancaster.

Bron: Fok.nl

Zeg nou zelf, waar gaat dit heen? :( Mama vergeet haar kinderen?
Ik kan me er echt totaal niets bij voorstellen..

naam onbekend 09-07-2003 17:18

Levend gekookt...:eek:

MissBi@tch 09-07-2003 17:21

jeetje en dat leid een kinderdagverblijf???
:eek: je zal je kind maar de hele dag bij dr achter moeten laten zeg :eek:
je vergeet je kinderen toch niet????

Ilona1 09-07-2003 17:35

Wat is dit, welke moeder vergeet zijn kinderen nou...Je stapt toch uit die auto...Het is geen tasje die je vergeet :eek:
Wat een ramp dit!

deesmees 09-07-2003 17:41

klinkt wel ongeloofwaardig :confused:
en als je gaat werken neem je je kinderen toch ook niet mee! ;)

Joostje 09-07-2003 17:44

doos

Anonymous John 09-07-2003 18:28

Elk jaar gebeurt dit wel een paar keer. Erg jammer, maar het laat tegelijk zien dat sommige mensen er gewoon om vragen en het is voor jezelf een les om dit nooit zelf te doen.

N00dles 09-07-2003 18:55

Zucht, wat een ontiechelijk domme moeder...Alhoewel ze de titel 'moeder' niet eens waardig is.

thugz-angel 09-07-2003 19:17

vergeten?? damnnn,
kom op je vergeet je kinderen toch niet?
:( echt zielig voor die kinderen man

stout! 09-07-2003 19:17

Citaat:

deesmees schreef op 09-07-2003 @ 18:41:
klinkt wel ongeloofwaardig :confused:
en als je gaat werken neem je je kinderen toch ook niet mee! ;)

Nou, als je op een kinderdagverblijf werkt, waarom niet:D?

Ik hoorde trouwens op het nieuws dat het hun stiefmoeder was. Het waren dus niet haar 'eigen' kinderen, al maakt dat het niet minder erg.

Niet dat ik nu meteen allerlei "wicked stepmother"- scenario's wil ontvouwen, maar denkt iemand niet dat het misschien opzet geweest kan zijn :o ? Zeker voor iemand die op een kinderdagverblijf werkt, vind ik het wel heel vreemd om zo achteloos met kinderen om te gaan. Anyone?

stout! 09-07-2003 19:19

Citaat:

Anonymous John schreef op 09-07-2003 @ 19:28:
Elk jaar gebeurt dit wel een paar keer. Erg jammer, maar het laat tegelijk zien dat sommige mensen er gewoon om vragen en het is voor jezelf een les om dit nooit zelf te doen.
Dat sommige mensen er gewoon om vragen :eek: ? Die kinderen in ieder geval niet (n) .

De Veroorzaker 09-07-2003 19:42

Citaat:

stout! schreef op 09-07-2003 @ 20:17:
Nou, als je op een kinderdagverblijf werkt, waarom niet:D?

Ik hoorde trouwens op het nieuws dat het hun stiefmoeder was. Het waren dus niet haar 'eigen' kinderen, al maakt dat het niet minder erg.

Niet dat ik nu meteen allerlei "wicked stepmother"- scenario's wil ontvouwen, maar denkt iemand niet dat het misschien opzet geweest kan zijn :o ? Zeker voor iemand die op een kinderdagverblijf werkt, vind ik het wel heel vreemd om zo achteloos met kinderen om te gaan. Anyone?

Ik las op fok dat het hun pleegmoeder was en dat er sprake was van miscommunicatie, ze dacht dat haar man de kinderen zou ophalen...... uit de auto :confused:

"Ja schat ik haal de kinderen om 9 uur wel uit de auto bij jou op het werk."

Of het opzet was durf ik geen uitspraak over te doen maar miscommunicatie vind ik ook een vreemde reden.

bonelesschicken 09-07-2003 19:45

Citaat:

Lyn schreef op 09-07-2003 @ 18:12:

Zeg nou zelf, waar gaat dit heen? [/B]
:rolleyes:

stout! 09-07-2003 19:57

Citaat:

DeVeroorzaker schreef op 09-07-2003 @ 20:42:
Ik las op fok dat het hun pleegmoeder was en dat er sprake was van miscommunicatie, ze dacht dat haar man de kinderen zou ophalen...... uit de auto :confused:

"Ja schat ik haal de kinderen om 9 uur wel uit de auto bij jou op het werk."

Of het opzet was durf ik geen uitspraak over te doen maar miscommunicatie vind ik ook een vreemde reden.

Ik wil er eigenlijk ook geen uitspraken over doen, maar vind het wel érg verdacht. Het is daar nu zo ontzettend heet (rond de 40 graden), ik kan me al niet voorstellen dat je je kinderen met zulke temperaturen achterlaat in een auto (zeker niet als je enig verstand van kinderverzorging hebt).. maar om ze daar dan ook nog te vergeten of op te laten halen...Nouja, erg ongeloofwaardig:o.

Gatara 09-07-2003 20:26

Opvallend nieuwsbericht:

http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=191156

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:59.