Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Software & Hardware (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=20)
-   -   Chello al weer duurder! (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=53653)

Moonspell 13-04-2002 14:33

Chello al weer duurder!

Citaat:

Geachte chello klant,

Middels deze email willen wij u informeren over een op handen zijnde prijswijziging voor de chello dienst. Met ingang van 1 mei 2002 zal de abonnementsprijs van chello Euro 47,95 per maand bedragen (incl BTW). Deze verhoging is noodzakelijk gelet op de gestegen kosten voor het op peil houden van de kwaliteit

( welke kwaliteit :confused: :mad: )
van de chello dienst.

Wij zijn ervan overtuigd, dat wij u, ook met deze prijsaanpassing, een zeer concurrerend product kunnen blijven bieden, zowel qua abonnementsprijs als prestaties. Meer informatie over de verschillen in tarieven en snelheden van breedband internet aanbieders kunt u vinden op www.speedtest.nl.

Wij vertrouwen erop, u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en wensen u nog veel plezier
Yeah right :confused: met uw chello verbinding in de toekomst.

Met vriendelijke groeten,

UPC Nederland
:mad: Gewoon aso dit....... Misschien is een 56 K modem voor mij een optie, is nog sneller denk ik :(

Unexplained 13-04-2002 15:00

ADSL is aangevraagd...

dystopia 13-04-2002 15:06

Citaat:

Unexplained schreef:
ADSL is aangevraagd...
:cool: eindelijk! Heb je dat ook tegen Chello gezegd? :D

MaakUt 13-04-2002 15:30

bij m'n pa is chello best snel... 400 kB/s ofzo.... adsl = traag + zelfde prijs.... Rotterdam btw :)

Orion 13-04-2002 16:06

Nog ff doorbijten en dan stap ik ook over op iets anders...

Hufters bij chello :mad:

Conan the Librarian 13-04-2002 16:30

:(

NG 13-04-2002 16:30

Ach, ik loop al 3 maanden achter met rekeningen betalen, dit kan er nog wel bij. Ik zet voor mezelf wel netjes elke maand het geld opzij, mochten alsnog, in die chaotische administratie van hun, opmerken dat ik gratis internet, kan ik altijd nog snel de boel overmaken.

BendeBen 13-04-2002 17:45

Citaat:

Deze verhoging is noodzakelijk gelet op de gestegen kosten voor het op peil houden van de kwaliteit
waarom zeggen ze niet gewoon dat het is om de 2 miljard schuld weg te werken?

ik ga ook maar eens aan adsl denken

Ufke 13-04-2002 17:52

:eek: wat haat ik die mensen...

pietje63 13-04-2002 18:34

@home rulez the net

(sorry; moest ik even kwijt; ben zo tevreden laatste tijd)

Quintiano 13-04-2002 19:35

Vreescht niet, die hufters bij UPC gaan over de kop.

Dan gaat 't netwerk gewoon overgenomen worden door XS4ALL of Cistron oid, en dan komt alles weer goed.

Overigens betalen wij deze maand geen abonnementskosten in verband met de absolute wánprestatie die UPC hier, bij ons, levert.

halve banaan 13-04-2002 20:22

Ze zullen toch wel snel overgenomen worden. Kan toch niet anders met 4.4 miljard euro schuld :s

perseus 13-04-2002 20:28

Citaat:

€ 47,95

:eek: Waaaaaah, zoveel voor die flutkwaliteit?:eek:

Th@ Wolf 13-04-2002 21:24

die zijn gek!! het is dat in dit boerengat waar ik woon alleen chello te krijgen is anders had ik allang wat anders aangevraagd:eek:"afzetters:(

halve banaan 13-04-2002 21:47

Citaat:

perseus schreef:

:eek: Waaaaaah, zoveel voor die flutkwaliteit?:eek:

Ik ga ze t6och verdedigen. Het is dan weliswaar belachelijk duur, en ineens gaan de prijzen weer omhoog. Maar ik heb dan ook wel een snelle verbinding. Nooit echt traag.

perseus 13-04-2002 21:57

Citaat:

halve banaan schreef:

Ik ga ze t6och verdedigen. Het is dan weliswaar belachelijk duur, en ineens gaan de prijzen weer omhoog. Maar ik heb dan ook wel een snelle verbinding. Nooit echt traag.

@home ook, of adsl, enz.

M@rco 13-04-2002 21:59

Ik vind het toch wel meevallen... voor ADSL, wat dan minder snel is dan chello, ben je nog veel meer kwijt...

Dutchy15 14-04-2002 01:40

Tja, kreeg dat ook terwijl ik ze al 4 brieven heb gestuurd met opzegging, maar goed:D
Ik heb ze maar weer es ff geemail met de melding dat ik al 3 maanden op ADSL zit en of ze de post wel es lezen...
Maar dit is nu dus 106 gulden ofzo?
ADSL=110, dus het verschil is superklein weer...

Je kunt verder niet zeggen: ''Adsl is sneller dan chello'' of omgekeerd, dit verschilt echt per wijk in Nederland, maar uit tests enzo blijkt dat gemiddeld gezien, snelheid, kwaliteit, service en al die andere zooi dat adsl beter scoort.

Moonspell 14-04-2002 02:00

Citaat:

Unexplained schreef:
ADSL is aangevraagd...
in het gehucht waar ik woon kan ik dat niet krijgen... en daar baal ik flink van.......:(

tis of chello of 56 K :(

The-Offspring-GeeK 14-04-2002 02:35

[lekker offtopic]

@home 0wnz, behalve de afgelopen week, toen deed ie gaar. 10kb's :mad:

[/lekker offtopic]

|?\BronWater/?| 14-04-2002 07:00

Kost overgaan van Chello kabel, naar chello adsl veel? En is het veel beter?

Th@ Wolf 14-04-2002 09:00

Citaat:

|?\BronWater/?| schreef:
Kost overgaan van Chello kabel, naar chello adsl veel? En is het veel beter?
uhm, CHELLO ADSL???? ik hoop dat dat er nooit komt, chello heeft helemaal geen adsl alleen maar kabel, en alleen kabel hebben ze het al druk genoeg mee...

Vaag mannetje 14-04-2002 10:26

Citaat:

M@rco schreef:
Ik vind het toch wel meevallen... voor ADSL, wat dan minder snel is dan chello, ben je nog veel meer kwijt...
als ik van chello overstap naar adsl.. ben ik zo'n 80 euro per jaar meer kwijt..

de verschillen:
van max 200kbs naar 60 kbs CONSTANT
slechte service... betere service..
ik krijg dan minder downtijd...

owja... aansluitingskosten... das niet goedkoop..

ik houd het maar voorlopig bij chello...

Ikedea 14-04-2002 11:14

Ik vind het belachelijk!!!!!!!!!!!

Ik heb die mail ook gehad en ben behoorlijk boos.
Tuurlijk, ik heb wel toevallig een goede verbinding, en tuurlijk is het goedkoper dan ADSl maar daarintegen is de hulpservice gewoon kut met peren, ik heb Chello nu af 2,5 maand en heb nog geen rekening gezien (niet heel erg, maar geen goed aanzien t.o. de consument, krijg ik zometeen 3 maanden in 1 keer te betalen ofzo :() maar die prijsverhoging, het is niet heel veel, maar hij is er wel, en of ik daar nou zo'n happy gevoel bij krijg...........

Devino 14-04-2002 14:14

Het is idd gewoon belachelijk!:mad: Waarom kon UPC niet gewoon goede service verlenen voor een normalere prijs, ik bedoel, @home kan het wel voor maar € 44,95 per maand. Het is dat ik anders met een 56k zit, maar anders was ik allang opgestapt!:mad:
Vannochtend lag chello weer plat bij mij, bel ik die @*%&Y@#* service dienst;
Citaat:

dit nummer kost circa 10 eurocent per minuut
dan houden ze je al 1 minuut bezig met het invoeren van dingen bij zo'n sprekende computer en dan het volgende bericht:
Citaat:

het kan langer dan een kwartier gaan duren, blijft u alstublieft aan de lijn........................................................ al onze medewerkers zijn ingesprek, blijft u alstublieft aan de lijn
Voorheen, toen je nog per gesprek betaalde ipv per minuut, dan kreeg je na een half uur te horen dat je nogg maar eens terug moet bellen, daar heb ik dit keer niet op gewacht, ik laat ze wel op een andere manier blijken van mijn ontevredenheid.:mad:

Triloxigen 14-04-2002 21:46

uh-ohw..
gaan mijn ouders niet fijn vinden :/

Maar goed, heb het toch nodig voor school :D:D

nare man 15-04-2002 10:35

Ik ben nog wel tevreden momenteel..wat boeit die € 2,50 ofzo extra nou? Ik ben allang blij dat we hier kabel hebben, anders zit ik met een 128k-ISDN lijntje waar je je blauw aan betaalt. En zo traag is Chello nog niet, althans niet hier in Gelderland...toegegeven, 's avonds tussen 6 en 12 en in het weekend overdag is het wel flink trager dan doordeweek, maar dan zit je toch alleen te chatten..je moet wel een dwaas zijn om dan te gaan downloaden

spawn again 15-04-2002 10:53

@home = € 44,95... En het klantennummer = gratis. :p

Jozzy 15-04-2002 16:17

Chello is hier flink sneller dan ADSL en ook nog goedkoper (goed, het is maar €4, maar toch), dus ik blijf bij Chello hoor! En idd, de aansluitkosten van ADSL zullen ook wel geen tientje zijn ofzo..... Chello it has been, Chello it is, Chello it will be :p :p :p :p

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:44.