![]() |
Wat voor sleutelhanger heb jij?
Ik heb 'n cooler van 'n AGPprocessor als sleutelhanger, yeah :cool: Van op m'n vakantiewerk :)
|
ik heb aan me sleutelbos hangen: kipling aapje, heks, gelukskat, sleutels (joh) en zo'n ding die je ergens in kan leveren zodat de sleutelbos weer bij terecht komt (okay verrotte beschrijving maja :D)
|
eentje van de Crazy Pianos :)
|
geen :o
|
een boeddha :D aan m'n fietssleutel
|
Ik heb een handige kleine flessenopener met logo van KPMG aan m'n sleutelbos.
|
Eentje met een foto van m'n hond + eentje met een zelfportret van Rembrandt.
|
ik heb drie wokkelvormige kunststof dingen, gemaakt bij techniek :p
|
ik heb er een stuk of 30, maar geen ervan zit aan mn sleutelbos
|
een bieropener
|
Citaat:
|
Ik heb enkel een ringetje waar al mijn sleutels aanhangen. :)
|
feyenoord embleem
Boodschappenmunt hehe :D meer niet |
boodschappenmunt:), verder niets
|
Geen, want ik heb nog steeds geen nieuwe gekocht :(.
|
Uhm, een D van Diddl, met diddle erop en nog een D, deze is gewoon, mat niks eraan ofzo, idd van mn voornaam: Dana vandaar alle D-tjes.
|
Een Felix-sleutelhanger, zat bij het kattenvoer :o
En nog een flessenopener, altijd handig :) Ik had eerst ook nog een sleutelhanger met een lampje erin, maar die heeft iemand vakkundig gesloopt :( |
Citaat:
|
Geen... heb er wel een gekregen van de rabobank, met de woorden 'En dan heb ik hier nog iets voor je... het is een sleutelhanger... daar kun je je sleutels aan doen, en dan blijven ze zo'n beetje bij elkaar, ik vind het altijd wel handige dingetejes'.
|
Een glitterdobbelsteen. Een diddl'-hoofd (lichaam is afgebroken, lmd). Een diddl'. Een HP-laser-jet zaklampje met een blauw LEDje. Twee plastic(rubber...) elastiekjes. Wat metalen frutsels van sleutelhanger die erafgepleurd zijn.
Dat was het geloof ik.. [edit]niet dus; en nog een bonus-kaart-sleutelhanger van de AH en een lampje van InHolland :D[/edit] |
en fotodingetje van de expo..
aan de ene kant zit een foto van mn beste vriendin, aan de andere kant een foto van 1 van mn honden |
eerst een olifantje en sinds die kapot is een saai labeltje met m'n naam.
|
Ik heb zo'n ijzeren ding waar mijn naam in gegrafeerd is en een edelsteen eraan hangen. De rest zijn sleutels
|
Een knuffelmuis :P
|
BOB!
Alleen eerst werd het Ba toen er iemand aan ging hangen. Toen hield iemand er een aansteker bij en nu ist alleen nog B. |
Geen alleen loze ringetjes omdat daar de dingen vanaf zijn
|
Een Gaastra sleutelhanger die licht geeft in het donker (zat bij m´n jas) 2 sleutels en een keychord omdat ik ´m anders altijd kwijt raak.
M´n vorige sleutelbos ben ik verloren maar daar had ik een hele gave Ratjetoe sleutelhanger aan zitten:( |
Een hartje met daarop: 'verleidelijk lekker'
Dat klinkt wel heel sensueel maar hij zat gratis bij de Beemsterkaas :D |
Citaat:
|
De Eiffeltoren :cool: en een sleutelhanger uit Burgos (Spanje)
|
Geen
|
Een flesjesopener. :o :)
|
eentje van m (nu) vorige school
een lampje die ik kreeg tijdens een concert een embleem van één of ander merk tweety |
Een kipknots met uitpuilende ogen, gratis gekregen bij de friettent.
|
een ontlichaamd tijgertje van plastic en een eifeltoren. Oh ja en de AH bonuskaart niet te vergeten al koop ik er nooit :p
|
een chickje de kuik
(een heel schattig kuiketje met een scheef hoofd) |
Een poppetje van de fancy...
|
Geen. Ik heb een sleutel'bos' waar alleen een huissleutel, fietssleutel en kluisjesleutel aanzit.
|
-sleutelhanger van Movieworld
-eentje met een Duits gedichtje. :o |
geen. heb twee sleutels, één van 't huis en één vd stacaravan van m'n ouders, en die zitten aan 'n slipketting.
|
- eentje van de efteling, met zo'n foto er in
|
Ik heb een heleboel sleutelhangers, heb ze ooit 's gespaard.
Sleutelhangers die ik gebruik zijn voornamelijk van drank, zoals whiskey en bacardi enzo. Die krijg ik van m'n ma, die werkt in een slijterij en daar krijgen ze allemaal van die merchandising spullen. |
zo'n standaard ding waar eerst reclame opstond maar dat is eraf gesletn
|
Geen een. :)
|
zo'n raar piefgeval die je bij je eastpak kreeg, waar je hem dan in kan hangen *hoe bedoel je duidelijk* geen idee hoe zo'n ding heet. *gebruik ik trouwens nooit*
en een esprit-sleutelhanger, gratis een keer gekregen... |
een ringetje
|
- Smurfin
- Van die blikopeners, hoe ze ook mogen heten - Een doodshoofdje *YEAH* |
Een AH Bonuskaart.
|
ik heb er een sleutelhanger van Jim aan hangen en van een devil-duckie! :p
|
Geen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:29. |