![]() |
Welk jaar uit je leven wil jij nog wel eens overdoen?
En waarom?
2001 vond ik een fijn jaar, vooral de eerste helft. Ik vond het fijn om zestien te zijn en te rommelen en te giechelen en typisch te zijn. 2003 vind ik tot nu toe ook fijn, omdat ik dingen doe waardoor ik trots ben op mezelf. |
2003 het liefst
en als het dan een compleet jaar moet zijn dan juli 2002 - juli 2003 :) ik zou meer letten op een paar dingen waardoor heel veel anders zou gaan en zijn gegaan :o (:() |
Vorig jaar denk ik. Dit jaar is ook wel okee, ondanks een aantal erge dingen.
|
1992 ofzo , lekker bassischool
|
1984
|
het jaar voordat m'n vader doodging. Zou ik heel lief tegen m zijn.
|
2000
zat in de tweede, veel vrienden, lol in de les, makkelijke goede cijfers halen, verliep rustig, familie was leuk, etc. |
Het afgelopen jaar :)
|
Citaat:
Dit heeft te maken met een aantal zaken, maar de voornaamste reden is P.....e. Maar ja ik ga gewoon voortborduren op de basis die ik afgelopen jaar heb gelegd. Dus eigenlijk kan t alleen maar beter worden. |
groep 3 of 4 ofzo :cool:
|
2002.
Maar dan wel graag met de kennis die ik nu heb. De redenen zijn legio :o |
Ik heb mn 5e middelbaar overgedaan, best kut ;)
Ik 1990...Mijn zus werd dat jaar geboren en ik had nog geen enkel besef van hoe mensen over me dachten...voelde zalig aan |
1991 :) Toen was ik klein en onschuldig, heel erg zeven en het was gewoon leuk. Ik herinner me er nog niet eens zo veel meer van, maar dat is de tijd waarin Qimm en ik dinosaurussen tekenden, ik grote gaten in m'n gebit had, ik voor het eerst op kamp ging met scouting en het best eng was, niet omdat we ver van huis waren maar omdat het een trollenkamp was ;), we kregen een parkiet, Porky, er waren bruiloften, we gingen eieren verven met ecoline, hutten bouwen op de hooizolder ... en ik kan zo nog heel lang doorgaan.
|
Geen enkel jaar... Ik ben hartstikke gelukkig hoe de afgelopen jaren verlopen zijn. Niet omdat er geen dingen fout zijn gegaan (dat zijn er een heleboel), maar juist OMDAT er dingen fout zijn gegaan.
Er is niets mooiers dan te leren van je fouten en te weten dat je er sterker door geworden bent ;) "The secret of success is to know something nobody else knows." - Aristotle Onassis (1906-1975) |
1990, toen werd ik 5 :)
|
2001-2002 (dat schooljaar dus)Heb veel teveel over me heen laten lopen en heb teveel fouten gemaakt.. Die fouten zijn het gevolg voor dat het 2002-2003 niet echt goed gaat en ik denk als ik dat jaar opnieuw kan doen, het jaar drna ook weer goed zou worden.
|
De 2de of 3de klas van de middelbare school. Dan had ik wat andere beslissingen met mensen gemaakt en soms wat aardiger geweest misschien.
|
moeilijk, sommige op het eerste oog nare ervaringen brachten uiteindelijk weer hele positieve dingen met zich mee en sommige lichamelijke klachten krijg/houd je toch wel, al moet je dat jaar overdoen.
ik ga er dus voor om geen hele jaar over te gaan doen |
2002, eigenlijk alleen om het ook echt over te doen, dat was ongeveer 't gelukkigste jaar wat ik had... alleen het eind zou ik anders willen... maar ja... :)
|
eigenlijk geen, want dit jaar is tot nu toe het fijnste van m'n leven
|
Geen enkel jaar.
Wat ik in voorgaande jaren leuk vond, verlang ik nu niet meer naar terug, ondanks dat ik leuke dingen heb meegemaakt. |
geen enkel jaar, want ik wil dat mijn leven zo blijft zoals hij is, de dingen die ik heb meegemaakt wil ik niet nog een keer meemaken, maar zijn wel super belangrijk geweest,anders was ik een ander persoon.
en ik denk dat je klote situaties toch voorkomt,als je weet wat je te wachten staat. |
1997
dan was ik toch ingegaan op de uitnodiging van een meisje.. (Dat ik nu wel leuk vind :eek: ) |
iig 2004 (denk ik ;))
Als het goed is gaat dat een leuk jaar worden. |
1996, dan zou ik mezelf namelijk niet van die belachelijke kleren laten dragen als dat ik toen droeg. Feit: ik koos ze zelf uit!
|
Geen enkel jaar is leuk geweest voor mij, er is altijd wel iets mis. Dus geen.
|
Afgelopen (school)jaar. Ik heb, in mijn ogen, nogal wat foutjes gemaakt, er zijn iig dingen die ik anders aan had willen pakken...
|
Mag het ook een schooljaar zijn? Want dan kies is voor het afgelopen jaar 2002-2003. :)
|
Afgelopen schooljaar. Dan zou komend jaar totaal anders zijn verlopen dan hoe het nu gaat :)
|
ik zou 1 dag in mn leven heel anders doen, dan had alles er nu veel beter uitgezien :(
die dag is 01/01/01 |
1993, toen ben ik naar Tsjechie op vakantie geweest => coole vakantie, zou ik wel over willen doen!
|
2000 en 2001.
2000 omdat het een heel gezellig jaar was waarin ik o.a. met school naar Londen ben geweest, gefeest heb en leuke dingen met vriendinnen deed. 2001 omdat dat het jaar was waarin ik m'n vriend ontmoette, en tevens een jaar waarin ik heel veel leuke dingen heb gedaan. Al zou ik sommige dingen uit die jaren niet meer over willen doen. Nou, en eigenlijk 2002 ook wel, want dan zou ik alles m.b.t. mijn vriend héél anders aanpakken. |
Citaat:
|
Geen enkel jaar. Het is goed zo, zoals het allemaal is gegaan. :)
|
Citaat:
|
1994,leuk jaar :p
|
In principe lopen dingen gewoon zo en ja.. daar kan ik mee leven.
Maar ik denk dat als ik zou moeten kiezen ik voor het jaar (even rekenen..) 1995-1996 zou kiezen omdat ik het bewuster had willen beleven. Ik weet vrij weinig van toen en aangezien er in die periode toch heel veel is gebeurd is 't wel handig als ik 't nog allemaal zou weten. :D Ik zou ook kunnen zeggen 2001/2002 omdat ik in dat jaar ben blijven zitten, maar daardoor heb ik wel nieuwe mensen leren kennen en andere intresses daardoor gekregen, dus zou ik 't wat dat betreft niet over willen doen. :) |
ehhh, afgelopen schooljaar, vanaf het begin van de zomervakantie tot nu...
omdat ik dan alles wat beter kan doen, en er meer van zou kunnen genieten, en op vakantie nog veel meer uit mn dak gaan... daarbij zou ik dingen anders aan willen pakken... Welk jaar ik over zou willen doen zonder dingen te veranderen??? ik heb geen id, er zijn elk jaar wel dingen die ik anders zou zien... |
rond 1994... leuke tijd
|
1983, of 1984, lekker onbezorgd :P
|
2000, wat een herinneringen ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Geen.
Er is tot nu toe geen tijd in mijn leven geweest die zo fijn was dat ik t nog een keer zou willen beleven. Maar er is ook geen tijd zo slecht geweest dat ik m zou willen overdoen om de dingen anders te doen. |
Citaat:
|
Ik denk dit jaar, heb dit jaar veel nieuwe vrienden gemaakt. Mensen waaraan ik echt iets heb. Dat vind ik heel prettig. Ik heb ook heel veel rots meegemaakt dit jaar. Maar ik denk dat ik dat nog wel een keer aan zou kunnen. Ik weet nu tenminste wat er gaat gebeuren dan.
Op zich vond ik afgelopen jaar wel prettig. |
Havo 5 (is nu 2 jaar geleden)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:55. |