![]() |
prijs
Mischien beetje een domme vraag maar hoe duur is ongeveer spacecake
|
Met 2 gram p.p. er in is het makkelijk te berekenen he.
Aantal mensen X +- 7,- zeuro. |
Citaat:
Als je wiet uit de coffeeshop gebruikt (bijv white widdow ofzow) is 0,5 gram p.p. genoeg hoor! 12 euro is goed voor 4 a 5 personen. Je moet sowieso niet echt in grammen denken maar meer in geld. Voor 12 euro heb je nl 2,5 gram Super Skunk maar ook 5 gram Swazi (afrowiet, een soort thai/jamaica) Dus haal gewoon voor ongeveer 3 euro per persoon dan heb je genoeg. Btw als je voor 1 of 2 mensen een spacecake maakt kun je beter bijv 1/4 cake maken. Je moet zorgen dat de plakken redelijk sterk zijn en dat je dus niet 1/2 cake per persoon moet eten om genoeg THC binnen te krijgen! |
hoe groot zijn je cakejes? Blow je al lang?
Een spacecake is heftiger als roken iig, dus kijk uit :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
bij spacecake denk je dat je niks voeld ... dan neem je meer.... pas na een uur krijg je een zware trip dn... (bad trip :S)...
dus niet te veel ook maar gehoord oor :P |
>"hé, ik voel nog niets hoor"
<"nee ik ook niet, zonde zeg" >"dan eten we de rest ook wel op" Half uur later: <"Type niet lullen maar pellen!" >.. ".. Type niet lullen maar pellen!" (y) |
:d
|
ik had gister koekjes op met wiet en hasj
maar er ging tog wel 4 tot 5 gram wiet (silver pearl) in en een aardig blok hasj en dat voor 4 personen maar ze waren egt lekker!!!!!!!!!! gaan we vaker doen ;) |
Citaat:
|
Citaat:
Zelf bakken was bij ons geen superieur idee :rolleyes: Joyce |
wie heeft er weleens Abraxas coffee gehad? ZOOO lekker koffie met melk en hasj, bij coffeeshop abraxas in A'dam.
|
Citaat:
Ik dacht altijd aan wietthee, nu ook nog aan wietkoffie!!! Maar eigenlijk klopt het niet, want wiet = geen hasj en hasj is geen wiet, dus eigenlijk is het hasjkoffie!!! Apart :) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:59. |