![]() |
[gfx] dustflight
|
doooooooope (y)
|
Citaat:
|
hmm
de foto ansich is wel mooi ofzo maar niet bijster orrigineel en gfx? waarom.. ik kan een foto analoog zo ook wel afgedrukt krijgen zonder al teveel moeite. ik vind het niet echt wat.. |
Heel vet. Dat subtiele groen is heersch.
|
vind hem wel vet :cool:
|
Citaat:
|
Tis op zich niet het meest interessante beeld, of het meest originele, maar de sfeer roeleert wel heel erg :)
|
de sfeer is ok, de lokatie ook. De compositie is saai.
|
Wow, wat een geil gebouw!
(y) Gegroet |
Sfeervolle locatie. En dus sfeervolle foto :)
|
Citaat:
de foto is best mooi , leuk gesoept enzo en de ruimte maakt het apart .. ( leuk dat de ruimte zo hoog is ) maar idd .. compositie is wat minder. |
Yes! een nieuwe Empyrian :D
Hij is mooi, vooral het licht, echt fel. Past er precies bij. Maar dat licht aan de rechterkant (dat kleine licht) vind ik iets te klein. Mooi |
waaahhh!!! dies best leuk! :D
moio...egt gave sfeer en ik vin de compositie juist heel; passend en bijdragen aan de sfeer.....door deze compositie krijg je ook nog ene stuk mee van het lege gebouw wat zeker bijdraagt aan de sfeer! :D |
Citaat:
|
uber :cool: (y)
|
ik vind het nu een soort promo band foto
van drie mannetjes (joh) ik vind ze best leuk zo met een beetje diagonaal erin. ik vind het ook erg leuk dat je toch wle beweging in de poppetjes ziet. maar: Citaat:
|
Idd.
En dat grote raam is overbelicht. Trekt alle aandacht weg. |
Dát is juist de essentie ervan.
Tsk. |
Als ik wegscroll van de foto.
Zie ik nog steeds dat beangstigende licht voor mijn ogen. Overdone, dat is het toverwoord alhier, in mijn ogen. |
Ze lopen ook naar het bloody bloederige licht toe,
he zucht. hihi |
Mooie film, princess mononoke. Mooie avatar, mononoke.
Hoe dan ook: Het licht tast mijn brein aan. Het laat een voetstap achter. En de essentie van de foto, de emotie, ontgaat me daardoor. Als ik aan die foto denk, denk ik aan een grote witte vlek. |
Ik niet.
|
Wij zullen het nooit eens worden.
|
Tuurlijk wel.
Wacht maar af... Ik ben een keer naar Rome geweest, en er zijn echt veel wegen daar. |
.
|
.
|
ik kan dat licht toch verdomme niet weglaten?!
|
Wellicht kan het geminderd worden.
|
typisch om te zien dat als er eenmaal de naam empyrian boven een topic staat, er vrijwel allee maar lovende reacties worden gepost...
alleen weet ik niet of je dat nou positief of negatief op moet vatten... ik vind je vorige werken iig beter |
matig
door het felle licht(te lange belichting, of foutieve automatische belichting van de camera door een verkeerde belichtingsstand of brakke lichtmeter in de camera)wordt de intieme sfeer die zo'n lege ruimte kan geven onderbroken.. |
Citaat:
|
ik vind hem mooi. lekker puh :P :rolleyes:
dat ventje in het licht helemaal achteraan is wel fucking eng. overbelicht my ass. het past perfect bij het beeld. enige wat ik irritant vind is dat ventje die scheef staat rechts. doet afbreuk aan het arty farty gehalte. ghehe :] |
Citaat:
Ik heb mijn gelijke qua opinie gevonden. Dank. |
Citaat:
door een kortere belichting is weldegelijk een intiemere sfeer te maken, het is alleen heel moeilijk een balans te vinden tussen donker en licht in zo'n foto.. De donkere ruimte die angst moet opwekken wekt het niet op door het aanwezige en overheersende licht. De garagedeur doet ook af aan de foto, maar zo is de situatie die je voorgeschoteld krijgt. |
Citaat:
|
Niks van die zeikerds aantrekken
:rolleyes: |
Citaat:
|
mooi foto .
|
Naar mijn mening is het toch echt iets te overdone met die witte vlekken. Met name het grote raam en de zwevende reflexie aan de rechter kant vind ik storend. Waarom? Het is zo erg tegen natuurlijk.
Als er echt zo veel licht was, dan zou de hal veel lichter zijn, naar mun gevoel. maar die vloer en het stof, is echt prachtig. |
Citaat:
|
Heerlijk rustig vind ik het.
Mooi foto, en een leuke bewerking ervan... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:13. |