![]() |
blokjes
ik heb zelf heel weinig zelfvertrouwen en het komt steeds meer terug nudat ik dunner ben(ik was eerst best wel mollig) maar nu in de zomer zie je al die jongens met blokjes lopen en dan word ik weer minder blij met mijn lichaam dus weet iemand een snelle manier om blokjes te krijgen ik doe nu iedere ochtend sit-ups zijn er nog andere manieren(waar je minder rugpijn aan overhout)?
|
opdrukken moet ook helpen aar in hoeverre t goed is voor je rug weet ik niet
|
Waarom blokjes? Denk je dat dat je meteen pats-boem aantrekkelijk maakt?
|
nee dat niet maar dat geeft me el een beter gevoel over mezelf en asl ik zelfverzekerder ben en dat uistraal heb ik meer kans op dat iemand mij ook luek vind die ik luk vind dat zeggen jullie allemaal hier snappie:)
|
Ik doe elke ochtend en soms avond 20 sit ups.
Wat je ook kunt proberen is op je rug liggen, en dan langzaam met je benen omhoog komen, en dan weer langzaam omlaag :) succes!! |
Probeer eens een sportschool. Kost een paar centen maar dan hebje ook iets.
Zonder gein: samen sporten met vrienden is leuk. En je jut elkaar op zodat je niet bij 20 situp blijft steken maar bij meer dan honderd. Doe je dat drie keer per week dan heb jij over een half jaar blokjes. |
De énige manier om blokjes te krijgen is: droogtrainen.
Iedereen heeft blokjes, alleen bij de meesten zit daar een laagje vet overheen en dus zie je ze niet. Dat vet moet allemaal weggetrained worden en dán pas zie je de blokjes. Daarna kun je ze eventueel wat groter maken door situps of krachttraining. Hoe je dat snel voor elkaar krijgt? Niet. Als er een snelle simpele manier was, denk je niet dat alle jongens het zouden hebben? Het kost veel tijd en moeite. Gezond eten, veel sporten. Kan zomaar een jaar of langer duren. Als jij pijn in je rug krijgt van situps dan doe je ze verkeerd en ben je je rug aan het verneuken ipv je buik aan het trainen. Als je écht zonodig een blokjesbuik moet, ga dan naar een sportschool, daar leren ze je de bewegingen goed aan. En dan een laatste opmerking... Waarom laat je jouw zelfvertrouwen afhangen van hoe anderen er uit zien? Als je nu niet tevreden bent met jezelf, denk je dat dat ineens over is met een paar blokjes op je buik? Leer tevreden zijn met jezelf, dan krijg je vanzelf meer zelfvertrouwen en straal je dat ook uit :) |
Citaat:
|
Citaat:
Vooral eerste en laatste alinea |
Ik weet dat het misschien dom klinkt, maar zo'n Ab away pro van Tell Sell werkt echt. Daar krijg je echt zo`n wasbord van. Maar ja, dat spul is wel duur, helpen, dat doet het wel.
|
ik train nu al 1,5 maanden.. heb al 2/3 blokjes ofzo..
gewoon elke dag 100 sit ups... maja wel goed doen... kreeg op het begin ook rug pijn :s... |
Zo een heb ik:P
|
Ik denk niet dat het qua zelf-ethiek verantwoord is jouw lichaamsbeeld door het lichaam van anderen te bepalen en jouw zelfbeeld door je lichaam te bepalen. Wat heb je nou aan die blokjes? Accepteren mensen jou sneller als je buikspieren te zien zijn? En zo ja, wil je echt acceptatie van hen die jou enkel accepteren ómdat je buikspieren te zien zijn? Wil je niet liever acceptatie van hen die jou accepteren om wie je bent?
|
het is niet dat zij mij moeten accepteren ik wil et omdat ik me er beter door voel en dat is weer een stapje in de goede richting.
|
Citaat:
|
ik vind zelf gewoon ook mooi en als ik me daar beter en zelfvertzekerder door ga voelen is daar toch niks mis mee, ofwel?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
mag ik mezelf niet mooi vinden?
Ik lopp al jaren lang met het idee dat ik lelijk ben en misschien ben ik dat wel maar als ik me iets beter en mooier kan vinden door blokjes en ik vraag of er een andere manier is om die te krijgen is dat weer stom enzo en moet ik mezelf accepteren maar ik leer mezelf te accepteren maar blokjes is daar een deel van, ik voel me nu ontsettend kut, ik had gewoon nooit dit opic moeten maken |
Citaat:
|
Citaat:
ajaccio komt en meteen hele topic off topic :P Citaat:
jij wil zegguh als ik heel lief en aardig ben enz.. (ben oerlelijk)... en dan een meisje/dame met mij neemt :S... hehe.. zal wel.. ik gebruik ze allebei wel.. innerlijk en uitterlijk :) |
Precies, Vampiria heeft gelijk, zacht is lekkerder dan zo'n keiharde bobbelplank. Wat sommige mensen toch aan spieren vinden...Als je maar goed geproportioneerd bent, is iedere lichaamsbouw mooi.
|
natuurlijk is innerlijke schoonheid heel belangrijk maar je gaat wel eerst op het uiterlijk af je ziet op straat niet dat iemand zo'n mooie innerlijkheid heeft.
en ik ben helemaal niet zoiemand die de mode volgtik volg het helemaal neit als er iets is wat mij niet boeit is het de mode. |
Citaat:
Als je voor jezelf realiseert dat innerlijk belangrijk is, trek je ook de mensen aan die dat vinden en dan vind je vanzelf wel iemand. :) |
Citaat:
lalala :D Citaat:
|
Citaat:
|
waarom mag ik van jullie geen blokjes hebben, ok dan doe ik het wel omdat het de mode is best maar dan is he nog wel mijn keuze. en ik vroeg om tips om het te krijgen en dan gaan jullie mij helemaal kleineren nou dankjewel
|
moet deze niet verplaatst worden?
|
waarheen?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als hij blokjes wil, laat em, ik vind zelf m'n blubberbuik ook lelijk. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Even een vermanend woord van een oudere dame: helaas! Schoonheid is vergankelijk, en de schoonheid van de jeugd het meest. Jullie zitten fysiek op je top. Later zie je de foto's yterug en denk je:"jemig, en ik vond mezelf spuuglelijk. Hoe is het mogelijk!"'
Ja, ook ik was chronisch ontevreden met mijn uiterlijk. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Een meisje kan nog zo intelligent, leuk, grappig en gezellig zijn, als 't een koe van 120 kilo is zal ik er nooit mee naar bed gaan. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Mooi plat buikje is net zo leuk als blokjes, hoor :)
En dit hoort niet op seksualiteit. |
pfff blijf ON TOPIC dn !...
Laat hem blokjes bouwen... Geef Hem Tips of PM hem gewoon ofzo ! |
Jongens, geen ruziemaken.
Rico heeft gelijk als hij vindt dat uiterlijk niet het allerbelangrijkste is, Chimera heeft gelijk als hij stelt dat er natuurlijk wel grenzen zijn. ? |
ga op een stoel kruk nog beter zitten handdoek om je nek stok in je nek ong. even lang als gestrekte armen (spreidwijdte) en draaien voeten op de grond van links naar rechts
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:33. |