![]() |
Bedenk hier Breezer Nicknames!
En degene die mijn naam neerzet schop ik.
|
(*+_:'Pe3PzZ-LoV4h':_+*)
|
BrEaZaH zuigt
topicidee is niet origineel dus..... <== |
AnGeL-DuShI
|
*MiNDLeZz*
|
Citaat:
|
Citaat:
best wel maar nu word ik geschopt :( maar voor de waarheid meot ej wat over hebben he |
~.,_MeNtaL_InFecTioN_,.~
|
Citaat:
Nog enkele suggesties {_,:'SuPp4h-GiRlI3':,_} (`~^~Br33z4h-M4n-4-LiFe~^~`) |
AnTi-SmA
|
((((((((dUsH1-G1rLiEeEeEj)))))))))
|
In de TMF-chatbox vind je er genoeg. Niet dat ik daar kom hoor...
|
||* K@Pp4 DuSh! SuSH¡ Gi®ly SM4aTj PL@y thUGlAy-d kAPpA foR lif3*||
|
Uit m'n MSNlijst:
.(L)(F)ThInK BeFoRe YoU AcT(F)(L) |
~*SwEeT|-GUrRLiE*~
|
uit mijn msn lijst:
(*)*(*)*(*)*(*)*(*)FaK@NsIE!!!(*)*(*)*(*)*(*)*(*) |
mijn msn lijst...
ķĨMmĩ€ŦĴűĦ |
Citaat:
Stel je voor.. :eek: |
Heb op cu2 een keer deze gezien:
~(*)Da2StRiNgGuRlIeZzZ4LiFe!!(*)~ ] Ik bedoel... damn, hoe triest. Heb echt een kwartier in een deuk gelegen ofzo.. |
«««¤_M¥§Tí©_-_ÁñG€£_¤»»»
gangstahh_girl ΘΘGinger_spicy_girlΘΘ -Xx-Krengetje-xX- xxblondygirlxx :rolleyes: |
ik ga voor johnny, action henk, anita en vriendje stokvis.
|
Uit mijn msn-lijst: (#)!WhA(oe)TevEr!(R) (TakE It oFf) (en dat pretendeert nog alto te zijn ook...)
|
*GeWeTeNlOoS*
|
~b4c4rDiGiRl84xxx~
|
Citaat:
|
---->>>"DoN't Be FoOlEd By ThE RoCkS ThAt I'vE GoT, I'm StIlL EvEjUh FrOm ThE bLoCk"<<<----
|
Citaat:
twee vliegen in één klap ;) |
YoUr-SeXy-DuShi
cu2 van een meisje dat ik ken l13vuhhm0kk3ltjuhzzzz |
:confused: :confused: Wat een gezeik om een mier zoet drankje met een beetje alcohol. Dat ook nog es rete duur is. :confused: :confused:
|
Citaat:
|
Hehehe. www.msnnamen.com :D
|
Citaat:
Vanmiddag nog, ik liep door Hengelo (voor de kenners: door de Thiemsbrug), en ik zag daar een groepje van 6 naar schatting 14-jarige 'breezersletjes' lopen: (wijzend naar de etalage van een slijter) "Moet je zien wat een hoop bacardi!!" :o Altijd lachen in Hengelo.. :p :) [edit] Hmm, toch maar ff on-topic :P Ik kom net tot de ontdekking dat er maar 1 in mijn lijst van 120 staat, en laat dat nou net een vriendin van m'n zusje zijn (m'n zusje heeft haar zomaar mijn adres doorgegeven? :confused: ). Maar die valt eigenlijk nog best mee, niet de moeite waard om te plaatsen :P. |
Wawl
|
Ja, nu schiet het me opeens te binnen: Dminor
|
! Túr|<í$h $t3é10 |_0\/3 4 GíR|_ v3Ry $p3Cíá|_.....
uit mijn msn lijst :o |
Citaat:
|
~~**fIsT WaS EgT SuPaHhHhH**~~**AnNy En RoLlO SiJn MuN FrIeNdJeS**~~**Ik Iz DuShI 4-EvAh!!!!!!!**~~**RaIiIiI Iz Un KuTwIjV!**~~
... Juist... :rolleyes: vertaling: het feest was leuk, ik ben bevriend met anne en roel, ik ben voor altijd raar, rai (?) is niet aardig... |
Citaat:
|
Een jongen van bijna 20 in mijn lijst: H@nz@pl@st
:rolleyes: Ik heb geen zin om verder te kijken.. |
[nick] neuk me in me aars [/nick]
|
Citaat:
|
Citaat:
|
(^-+_LuFfT-MuN-Sk4tJuH-4-EvAhHhHh_+-^)
(*-*-ChiCkkYyyy-GurLzZzZ-*-*) |
Citaat:
Rechter muisknop op een MSN-naam, wijzig alias van deze contactpersoon, dan krijg je een invulvakje waar het e-mailadres staat. Dan haal je dat e-mailadres weg en typ je (in het geval van die breezermensen) 'stomme doos/mongool' -> OK. En dan moet je nog even naar 'Beeld -> Hoe vrienden getoond worden -> op alias' aanklikken. Het nadeel is alleen wel dat je dan van andere mensen ook niet meer hun MSN-naam ziet, maar alleen hun e-mailadres, omdat dat de standaard-alias is. |
Een van de MSN-nicks van mijn zusje van 14:
(*)G-Zü$(*) Tha SINI g!rl... ;) |
Citaat:
Zo heerlijk droog:D |
Citaat:
|
Citaat:
MSN Naam v/d Dag: Ik heb mijn zwemdiploma maar toch verdrink ik in jouw ogen! :rolleyes: |
Citaat:
dit is geen breezer naam, híj is echt wel filosofisch verantwoord. |
Is een beetje lullig vind ik mensen hun namen hier neerzetten :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:48. |