![]() |
Pissen met een stijve lul
Hoe doen mannen dat bij mij vlieg alles erbijna naast :(
|
ik dachtdat dat niet kon omdat de plasbuis dan geblokkeerd wordt, of was dat alleen tijdens ejaculatie :confused:
|
je hoort ook niet te kunnen plassen met een stijve want de prostaat die knelt de urine buis ofzo
|
Er zijn enkele mogelijkheden:
1. Eerst even flink masturberen 2. Minder drinken 's avonds, de stijve penis (des morgens althans) wordt veroorzaakt door een volle blaas. 3. In een bepaalde stand over de pot heenbuigen zodat je de waterbak met beide handen beet kunt pakken en met gebogen knieën voorover kan leunen, waarbij de stijve penis precies in de pot gericht wordt. :) |
ja dag
ben misschien wel geen man maar mijn ex kon dat wel alleen je moet wel zittend plassen anders vliegt het in het rond :D |
Citaat:
En het voordeel is: Doortrekken is niet eens nodig |
Ieuw!!!
|
Citaat:
|
Daar moet je een expert voor zijn. :D
|
Citaat:
|
Citaat:
Tuurlijk kun je altijd nog buigen, het is flexibel materiaal. De ODOL is toch minder erg dan een gewone. Maar een gewone kun je verhelpen door aan je moeder te denken ofzo. |
Citaat:
|
Kan inderdaad minder prettig zijn. :)
|
Citaat:
En inderdaad een gewone is makkelijker weg te krijgen, en met de "ochtenerectie" moet je gewoon wat langer in bed blijven liggen wil je neit teveel opvallen :) Edit: Ik was iets te laat had zijn post niet gezien, voortaan zal ik wat sneller reageren |
Je kan ook gewoon buiten gaan plassen :D . Dan kan t overal naar toe gaan (pas op met tegenwind :D ). Als t in t openbaar moet (als je geen tuin hebt), pas dan wel op voor de politie, want een boete kan duur zijn.
Ook gaaf is natuurlijk als je een balkon hebt daarvanaf te plassen. Maar wederom: pas op bij tegenwind. Maar als je gewoon ff wacht is de erectie ook wel weer weg. |
Plassen met een erectie kan zonder problemen, alleen plassen tijdens de ejaculatie kan niet.
|
Citaat:
|
Plassen met een erectie is zeker irritant. Of ik kan em dan proberen naar beneden te buigen, wat beswel moeilijk is, en mn urinebuis afknelt, dus er komt nix uit en de druk wordt dan nogal hoog, of ik moet voorover leunen. (optie 3 uit die ene post)
|
Met goede concentratie kan mijn stijven plassen ja.... maar uh je kan em natuurlijk ook ff slap laten worden?
|
Meestal wacht ik eerst een half uur... :( :P
|
ik kan het wel, maar waarom zou ik gaan pissen als ik een stijve heb? weet wel betere dingen te bedenken :confused: :D
|
Citaat:
Overigens is zo'n ding vervelend, maar mee te leven. Naar de wc gaan is voor mij geen optie, ik wacht wel :). |
Citaat:
|
gewoon zitten en je lul naar beneden houden
|
Citaat:
trouwens ik heb er niet echt problemen mee, met een stijve pissen doe ik meestal ook gewoon staand je moet m wel ff anders dan normaal vastpakken (dus niet de duim op de bovenkant maar aan de zijkanten pakken) richten zeiken maar duurt wel lang, ik heb steeds het gevoel van ok nu komtie maar dan duurt het nog een tijdje :D naja ben je aan het zeiken, doe dan een klein stapje naar achteren want er zit extra power achter (of leun naar achteren ofzo) loop tegen het einde weer naar voren als de kracht afneemt hoppa klaar enige probleem is dat je maatje wat nat is aan de bovenkant en evt boven je boxer uitsteekt... bah :D |
Citaat:
goed opgelet bij biologie :) |
Is heel erg klote ja, maar ik pers het er gewoon telkens in etapes eruit.
|
Citaat:
Nou, ik let meestal ook goed op bij biologie ([arrogantie]en ben er best wel goed in[/arrogantie]), maar ik heb et nog niet gehoord, en ikzelf kan nog steeds plassen met een stijve, hoewel ik niet meer goed kan "richten". |
Citaat:
|
Citaat:
|
Eeeeeeeen, stijve lul die is gemaakt om mee te pompen, valderie, valdera
Eeeeeeeen, stijve lul die is gemaakt om mee te pompen, valderie, valdera probeer maar eens te pissen met een stijve lul, da ga nie! *Hans teeuwen, met een breierdeck* |
En toch gaat het wel, ik pis als het ff kan altijd zittend trouwens. Maar staand gaat het ook, beetje voorover leunen. Dan wel in een urinoir, heb het nog nooit staand in een "normale" plee geprobeerd.
|
Citaat:
dat is dus vette bullshit, juist als je met een boner gaat zitten om te pissen, pis je alles onder.... |
Citaat:
|
ja, dan wel...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hahahahah
|
De prostaat knelt de urinebuis álleen maar af tijdens het klaarkomen, tijdens opwinding dus níet. Je kan dan gewoon plassen, alleen wat moeilijker vanwege de houding van de penis.
Mijn vriend plast altijd zittend en heeft geen problemen... |
Citaat:
|
naja het is te doen, alleen niet echt fijn en het duurt ook jaren voordat je leeg bent :)
|
Je kan alleen niet pissen en klaarkomen te gelijk.
pissen met een stijve is echt lastig ja :o Of je moet voorover gaan hangen ;) Of je moet gaan zitten :D (maar dan komt hij weer tegen de pot ;)) |
het gaat best hoor... gewoon beetje voorover buigen... wachten kan natuurlijk ook voor de makkelijke mensen onder ons..
|
Ja, gewoon over de plee gaan hangen en je pik er goed "in" steken... Gaat prima hoor... Mja als het er naast gaat dan poets je het maar even op met een wcpapiertje...
Betere ideeën? |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik ga gewoon zitten :) en me snikkel naar onderen duwen!
|
Citaat:
Verder als je op de wc gaat zitten en voorover gaat hangen, moet t je toch lukken... en anders kun je nog altijd onder de douche gaan staan :p |
Citaat:
|
Vriendin zegt: jongens moeten gewoon niet zo oversext zijn dat ze zo vaak een stijve hebben:P
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:58. |