![]() |
Krab jij blaren/korstjes/andere wondjes open?
Of ben ik een van de weinige met die tic? :\ Ik kan het niet laten, het zal me ook niet lukken. Ik ben er wel eens voor naar de dokter gegaan, kreeg een zalfje dat wondjes sneller dicht"maakt". Maar ik leer het niet af. Het is verslavend.
|
nee, je bent niet de enige :) Ik doe het ook zonder het te weten, bijvoorbeeld in m'n slaap ofzo :o
|
Citaat:
|
jep, doe ik ook :s
|
ik krab alles open wat ik tegenkom :D :o
komt vooral doordat korstjes erg jeuken en blaren -> ik ben meestal blij als ik er 1 zie, ik vind het leuk op ze open te prikken :o maar meestal ga ik er dan aan pulken en gaat het zeer doen, niet fijn.. eigenlijk krab ik alles open, behalve muggenbulten.. |
Ja :o
|
ik doe het altijd:o
|
Meestal kan ik me daar nog wel van weerhouden, maar soms, soms niet. :o
|
*peutert aan korstje op arm*
*kijkt onschuldig* Nooit! |
Citaat:
|
Citaat:
|
ja :o
|
Ligt eraan. Als er een wondje is met een heel lelijke korst en ik wil dat ding eraf ontsmet ik mijn handen, haal ik dat korstje eraf en spuit ik er wondspray overheen, zodat er dan de volgende dag een mooi huidje op zit :P
|
De korstjes zijn de enige reden dat ik mijn eczeem niet dagelijks vervloek. :o:d
|
Altijd.
TK: bah |
Meestal wel ja
|
Nooit, eigenlijk. :)
|
mjah, en das echt onwijs kut, want mn armen zitten nu onder de littekens enzow =|
|
Citaat:
|
ja, en ik heb de littekens om het te bewijzen... :(
|
oefffff en ik maar denken dat ik de enige was :) Bij mij is het echt niet normaal meer, zit onder de littekens bv al 11 op mn handen, Het is bij mij zo. Als ik in bed lig, moeten alle korstjes eerst er af zijn voordat ik kan slapen. en 's ochtends moeten ze er ook weer af en overdag krab ik ze ook nog een keer open :rolleyes: erg vervelend , maar het moet gewoon van mezelf...
xXx |
Ik bijt ze eraf! Nog geen littekens daaraan overgehouden
|
Vroeger toen ik waterpokken had deed ik dat en heb nog steeds littekens daarvan
|
Ik laat ze gewoon zitten, behalve als het een heeeel verleidelijk korstje is :D
|
Citaat:
zit ook helemaal onder en kan t net als jullie dus echt niet laten om kapot te krabben... |
Altijd. :|
|
Citaat:
uh ja dus.. krab altijd |
Blaren wel maar korstjes enzo probeer ik af te blijven maar het lukt niet altijd.
|
nee, of het moet per ongeluk gebeuren. :s
|
soms wel, soms niet :S :o
|
Yep, ik doe ´t ook. Laatst voelde ik ook een korstje op m´n rug. Ik dacht dus: die gaan we er eens lekker af krabben. Maar het lukte niet. Dus ik eens in de spiegel naar ´t korstje kijken, en dan ontdek ik dat ´t korstje POOTJES heeft! Bleek het een teek te zijn :eek:
Maar ja, hij is er nu wel uit :D (y) |
Alleen als er een korstje op zit :o
Maar soms dan krabbel ik ook wel iets open, maar dan wel beetje onbewust, zo van: Wat zit hier? krabkrab, oow bloed :) |
blaren krab ik niet open, de rest wel.. is verslaving..
|
Citaat:
|
Liever niet.
|
ja, constant eigenlijk. vandaar dat ik ook best wel veel kleine littekentjes heb over mijn lichaam, maar daar kan ik niet echt mee zitten
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ouders hadden door dat 't een teek was, en wouden 'm eruit halen, maar ik vertrouwde ze niet, dus we zijn naar de dokter gegaan. :D |
Nee, nooit, waarom zou je? Het geeft troep en het enige dat je bereikt is dat je weer van voren af aan kunt beginnen.
|
Korstjes wel, maar wondjes en blaren niet.
Maar koortsuitslag op me lip is wel de lul, maar ik heb dan ook wat met lipvelletjes trekken GVD! :mad: (n) |
Ja..
|
Brr. Eerst hetzelfde met zoekmachines en jezelf aan mensen voorstellen (oid), nu dit weer. ;)
Ja, ik krab ze open, en nee, ik kan er niet mee stoppen. :o |
Ja, ik krab ze ook open, maar nu heb ik een hele gemene op mijn been en daar probeer ik toch wel af te blijven om te voorkomen dat ik veel pijn en littekens krijg:o
|
nee, ik krab nooit!
|
Ik krab alleen aan puistjes en de korstjes die daarna komen (jaja krijg je littekens van, is nu tóch al te laat..)..
Verder niet... |
Citaat:
Boeie.. Kan me écht niets schelen.. Ben toch al niet moeders mooiste :D :D |
soms wel, als de korstjes wat loskomen kan ik er meestal niet van afblijven :o
|
Ja :o
Heb er 1 littekentje aan over gehouden |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:53. |