![]() |
[foto] Katje nina :)
de afgelopen tijd hebben wij op het luxe huis van familie van m,n vriendin mogen passen. dat was erg leuk :)
die mensen hebben nog geen kinderen maar wel een stel katten. waar ze o zo dol op zijn. als een soort dankje ( want ze hadden allerei cadeautjes gegeven enzo ) wilde we wat teruggeven en had ik deze foto genomen van een van de katten die ik bij de fotograaf laat afdrukken als foto en er een mooi lijstje om laat proppen.. deze is wat kleiner gemaakt voor het internet , maar ik hoop dat jullie hem leuk vinden. http://www.unknownhosting.nl/~dapo1981/nina.jpg |
leuk! alleen had je hem iets meer naar rechts moeten nemen, dan had de hele kat erop gestaan en niet een stuk achtergrond en een halve staart :)
maar dat is mierenneukerij..:o verder vind ik hem erg leuk!! |
mooie foto maar ik vind dat zwarte gespray eromheen ontzettend lelijk :\
|
Vet mooie kat :eek: :D
|
Citaat:
(en sjek mijn macro topics dude :p) |
mwah, huis- tuin- en keukenfoto van een kat, bewerkt in ps
|
Citaat:
best cru trouwens. zo'n zwarte rand om de foto van een levende kat heen... :D |
oogt een btje kitsch
|
Citaat:
maar wel lief van je, hoor david :). de foto was stukken beter geweest zonder bewerking. echt ontzettend zonde!!!! |
Mwah, dat zwarte zou ik er ook om weghalen.
Ookal is het een huis-tuin-en-keuken-foto... hij is denk ik wel mooi op 50x60 of 50x70 :) |
ik vind de houding van de kat echt mooi. en ook hoe de vacht vooraan uit komt op de foto.
maar ook ik stoor me aan dat lichte eromheen en dan dat zwarte eromheen... zeg maar maarja misschien hebben die mensen thuis meer van dat soort dingetjes en past dat juist bij hun..ik weet niet |
citch ? :D
nou zeg ,, trouwfoto's worden zo toch ook een beetje opgefleurd ? ik vind het wel leuk zo .. kan het ook weghalen maar ik vond juist het juist wel leuk zo. als het dan in zo,n rond fotolijstje komt. maar die zwarte vaag heeft toch niet gelijk betrekking tot een dood iets neem ik aan ? |
Nee, ze bedoelen die zwarte rouwrand eromheen...
|
|
ik vind de bewerking daarvan ook niet echt mooi italianboy
|
Helemaal niet zelfs, eerlijk gezegd.
David; Zeer mooie foto, alleen dat zwarte eromheen zou ik persoonlijk liever niet zien. Dat haalt het .. .. natuurlijke .. .. uit de foto. Maakt het wat steriel. |
Citaat:
Ik had m voor de grap ns geupload naar een fotoforumsite, werd ie afgekeurd :D |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:30. |