![]() |
gedicht voor m'n ex
heey ik wil heel graag een gedicht op mijn site zetten voor mijn ex.. of naar hem sturen ofzo...
ik heb het zelf uitgemaakt, en ik weet ook bijna wel zeker dat dit de juiste keuze was.. maar ik wil hem in dat gedicht laten weten dat ik hem wel heel erg mis, alle dingen die we samen hebben gedaan enzo.. dat ik een hele leuke tijd met hem heb gehad, en dat ie nog steeds heel speciaal voor me is en dat zal hij altijd blijven ( hij was mn 1e echte vriend zeg maar) , en dat ik nog steeds van hem hou enzo.. maar het lukt me dus echt NIET om een gedicht te maken.. daarom wil ik vragen of iemand mij misschien kan helpen...? (het liefst in het engels..) alvast heel erg bedankt.. :) -=xxxx=- |
mjah eigenlijk is het jouw gedicht en jouw gevoel wat je hem wilt vertellen, dus zou je het zelf moeten doen...trouwens...waarmee zou ik kunnen helpen?
|
nouww.. ik kan dus helemaal niet dichten.. :(
|
Citaat:
|
Mmz.. ik ben nie goed in dat soort, maar hier een probeersel :D
I know it's all lost The greatest love Shared nightmares and dreams 'till the time made it break Sometimes It makes me think I made a mistake As I feel the way you felt When I said It was done You must know I still care The time we had Was one of my greatest times I think it's too late To take it all back It just faded away like a flame Please remember those times When we were together Like all your sweetest days Naja suc6.. ;) :D |
I know it's all lost The greatest love We shared nightmares and dreams 'till the time made it break Sometimes I think I made a mistake As I feel the way you felt When I said It was done You must know I still care The time we had one of my greatest times I think it's too late To take it all back It just faded away as flames Please remember the times When we were together Like all those sweetest days ;) :Heb dus niet veel veranderd, alleen wat dingetjes zodat hij beter loopt, maar ik vind hem zo al mooi hoor...erg lief om te krijgen denk ik..... |
echt heeeel erg bedankt :)
ik vind et echt heel mooi... =XXXXXX= |
Citaat:
maar toch graag gedaan ofzo en veel plezier d'rmee:) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:20. |