![]() |
Wat drink je bij uitgaan?
Ikzelf hou niet van bier....als ik een heel biertje achterover moet werken....is er vet grote kans dat ik over me nek ga.
Daarom oook geen bier voor mij.... Alleen wat moet je dan bestellen....ik drink nu bij uitgaan standaard witte zoete wijn....dat is naar mijn weten het goedkoopste na bier.... En als ik een keer echt een lekker drankje wil drinken ben ik meteen blut...alles is ook zo duur! :confused: Ik vraag me dus af wat iedreen drinkt bij uitgaan dan en hoe sommige mensen dit oplossen... :eek: |
Ik drink bijna altijd water of frisdrank bij t uitgaan...
Maar soms als ik eens zin heb in wat alcohol dan pak ik eeehm....ja dat verschilt Paar voorbeelden: * wodka-jus * peachtrea-7up (of hoe je t ook schrijft) * boswandeling-7up * rode/zwarte wodka-redbull * bessen-7up * goldstrike * tequilla * sambuca Die komen t meest voor... Hoe ik t oplos? Ik drink gewoon wat ik wil, is wel ff duur maja, boeie....En daarbij drink ik lang niet ieder weekend dus zo duur is t dan niet.. |
hoegaarden, pils of speciaalbier
redbull bitterlemon of cola ed vodka tequila jack ik heb geen oplossing, gewoon zuipen :> |
witte wijn,
incidenteel een biertje. |
rode wodka, en als k dr daar 3 van op heb lust k best bier.
|
(wit)bier
baileys bitterlemon/icetea -> als ik moet rijden |
Bier
|
Je bent toch een meisje, ik neem aan dat er genoeg jongens zijn die voor jou wel een drankje betalen. trouwens laatst werd voor het eerst mijn avondje betaald door een meisje, geeft aan dat ik lief ben he:P maja ff zonder dolle ik driink voornamelijk biertjes, goedkoop en lekker. ajse
|
haha das wel een voordeel van meisje zijn bij uitgaan ja....beteje oogcontact zoeken met iemand en dan maar hopen op een drankje :p
Nee ik heb gewoon niet al te veel geld en als ik dan een lekker mixje bestel ofzow kan ik nog maar 2 gewone drankjes ofzow bestellen...en das fokked op... en van cola krijg je nog meer dorst........tenminste ikke haha |
ga werken luie donder
|
gewoon bier zuipe
|
Pils, dat is eigenlijk het enige wat een beetje te betalen is in kroegen tegenwoordig. Oh ja, 's zomers wil ik nog wel eens overgaan op witbier.
|
Citaat:
|
Bier.
|
probeer dan eens oud bier, is veel zoeter....om een half om (maar ik weet niet of dat iets typisch Limburgs...maastrichts is.)
|
Tijdens het uitgaan, is het helaas meestal partijtjesbier of flesjes wat de klok luidt.
Een zeer beperkte keuze dus. |
Bier, Smirnoff Ice en Cola.
|
Als ik ergens heen ga is het meestal bier of wijn. :)
|
gewoon biertje
carlsberg vodka-redbull vodka-sprite gewoon van alles zuipen tot je lam ligt |
Van te voren haal ik in de supermarkt meestal flessen wijn, qouberg, fiero, breezer, passoa, soms vodka en binnen dan veel bier en wijn..
|
bier en heel soms whiskey of tequilla o.i.d
|
Citaat:
|
Citaat:
|
alleen maar bier en zoveel mogelijk
|
ga anders eerst ergens voordrinken.
|
Citaat:
|
Citaat:
blauwe is ook goed!!! anders martini of bacardi ofzow |
Bierrrr.
|
bier
|
Bier...
...en in een goede kroeg TiaMaria on the rocks verder...beetje standaard - vodka-bull - passoa-bull - bleu-7up - goldstrike - tequilla - dropshot |
Citaat:
|
ik drink meestal bier, maar dan ben ik alsnog meestal blut. wat betekent nog een keer pinnen. maar t scheelt wel als je een beetje indrinkt. (niet zeggen hoeveel anders ben je alcoholist)
btw dis behoorlijk offtopic geloof ik |
Hertog jan en grimbergen trippel, is zoo lekker :) en kost maar 1,50 voor flesje hertog en 2,20 voor flesje grimbergen niet duur vergeleken met andere kroegen in de stad.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik drink meestal 2 (als in ik neem er 2 mee, ik drink er niet 2 leeg, nah, heel soms, maar dan moek wel zondag dingen te doen hebben) 1.5 literflessen gemeentepils (kraanwater, van dat rotterdamse, lekker veel kalk) en soms een cola, maar 50ct is mij toch net iets te veel :D |
Trouwens, uitgaanscentra zijn verplicht gratis kraanwater te kunnen verstrekken, dus als je dorst hebt maar geen geld, probeer het eens uit :D
|
Citaat:
|
Ja, je moet het natuurlijk wel goed spelen he, of een bekertje zoeken (anders moet je eerst drinken kopen snap je) en spoel deze om (wel zo hygienies) en vul em telkens met water :D
(voor meer informatie over goedkoop uitgaan in het reguliere uitgaanscirKuit, mijn pmdoos staat klaar) |
Citaat:
|
Staan die er dan? Hmmmmmz, nooit meegemaakt... Nah, dan doe je een wijde broek aan, waar zoeen waar ook de zakken wijd zijn (het liefst zakken aan de zijkant) en doe je daar je bekertje in
|
bier moet je leren drinken
|
niks moet
|
bier mag je leren drinken
|
als je bier wilt drinken, is het handig als je dat eerst leer :D
|
Bier leren drinken, bullcrap.
|
mixdrankjes zijn te duur :p