![]() |
De abt van sion
Tofke_H antwoordt niet via pm : maar waarom wordt een topic, dat ik start rond de abt van sion, zomaar abrupt en m.i. onbekookt gesloten? Ik begrijp het niet: het heeft toch nooit gebaat om mensen de mond te snoeren...
Brent. |
Ik vind ook dat er wat meer openlijke discussie moet zijn en minder absolute controle door forumbazen.
|
waarom het gesloten is? omdat het hier niet hoort misschien? :rolleyes:
|
Tja, in dat geval ben ik mis. Kan jij me dan zeggen waarom het hier niet hoort? Dan snap ik het misschien.
Dank. Brent. |
Topics over een persoon mogen sowieso niet en als je commentaar hebt over het beleid dan kan je naar Beleidszaken. :)
|
Het hoort op Beleidzaken of Meldpunt en Mededelingen (ligt er aan waar het over gaat). Misschien een keer de regels, announcements en forumomschrijvingen lezen?
|
*oefent het cheerleaderzijn*
Abt abt abt, hijs de man die alles snapt! |
Kijk niemand vind t leuk om beledigd te worden, nou ja de abt is daar dus goed in. Maar omdat t niet leuk is mag t niet. Echter wanneer je een topic start om iemand af te kraken, dan vindt ook diegene dat niet leuk, dus ook over nare mensen kan je geen topic starten.
Wanneer iemand opgehemelt word in een topic, dan is dat leuk voor hem of haar, maar zit meestal ook niet te wachten op al die aandacht. Daarnaast zijn er dan ook mensen die het er niet mee eens zijn en die gaan diegene dan weer afkraken. Daarom is het gewoon geen goed idee om een topic te starten over een persoon. |
Citaat:
|
Neen, ik had op kantine een topic geopend dat bruusk werd gesloten. Dus DAT snap ik niet. Waar kon ik anders m'n verering voor de abt uiten?
Brent. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:rolleyes: |
Citaat:
aangelapt aangepapt aangeschrapt aangestapt aangetapt aangetrapt aankapt aanlapt aanpapt aanschrapt aanstapt aantapt aantrapt abt afgehapt afgekapt afgeklapt afgeknapt afgekrabd afgelapt afgeschrabd afgeschrapt afgestapt afgetapt afgetrapt afhapt afkapt afklapt afknapt afkrabt aflapt afschrabt afschrapt afstapt aftapt aftrapt bekapt beklapt bekrabd bekrabt betrapt bijgelapt bijlapt binnengestapt binnenstapt boodschapt dabt dichtgeklapt dichtklapt doodgetrapt doodtrapt doorgekrabd doorgelapt doorgeschrapt doorgestapt doorgetrapt doorkrabt doorlapt doorschrapt doorstapt doortrapt doortrapt drooggestapt droogstapt fijngetrapt fijntrapt flapt gapt geboodschapt gedabd gedauwtrapt geflapt gegapt geginnegapt gegrapt gehapt gekapt geklapt geknapt gekondschapt gekrabd gelapt gepapt geschrabd geschrapt gesjapt geslabd geslapt gesnapt gestapt getapt getrapt getriptrapt ginnegapt grapt hapt heengestapt heenstapt ingekapt ingeklapt ingelapt ingestapt ingetrapt inkapt inklapt inlapt instapt intrapt kapt klapt knapt kondschapt krabt lapt misgestapt misstapt nagetrapt natrapt neergetrapt neertrapt omgekapt omgeklapt omgetrapt omkapt omklapt omtrapt ongekapt ontsnapt onverkapt opengekrabd opengetrapt openkrabt opentrapt opgekapt opgeklapt opgeknapt opgelapt opgestapt opkapt opklapt opknapt oplapt opstapt overgestapt overgetapt overkapt overlapt overstapt overtapt papt platgetrapt plattrapt samengeklapt samenklapt schrabt schrapt sjapt slabt slapt snapt stapt tapt teruggetrapt terugtrapt toegehapt toehapt trapt triptrapt uitflapt uitgeflapt uitgekapt uitgeklapt uitgekrabd uitgeschrabd uitgeschrapt uitgestapt uitgetapt uitgetrapt uitkapt uitklapt uitkrabt uitschrabt uitschrapt uitstapt uittapt uittrapt vader-abt vergezelschapt verkapt verklapt verkondschapt verlapt vermaagschapt verslapt verstapt vertapt vertrapt verwantschapt weggapt weggegapt weggekapt weggeschrapt weggetrapt wegkapt wegschrapt wegtrapt @ topicstarter: een topic wordt niet zomaar, ineens, opeens, spontaan, zonder reden, gewoon, 'bruut' gesloten hoor :) |
Die flikkers hadden mij ook zomaar gebanned van het forum zonder dat ik ook maar 1 mailtje heb gehad. Lekker beleid. weet nogs teds niet waarom ik toen was gebanned.
|
ik ook :rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
hier heb ik het vandaan, ik ben niet zo'n goede rijmer :) |
Beuk is weer eens ontzettend aardig. :rolleyes:
|
Omdat topics over individuele forummers niet toegestaan zijn, tenzij 't om verjaardagstopics gaat. :)
Dus hier komt ook wel 'n leuk slotje op (y) :p |
JA ik had ook wel een slottje verwacht, dat die er nog niet opstaat zeg.
maar ja misschien is dit dan wel een beetje veeleisend |
:cool:
|
:)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Antwoord dan op een PM ipv een topic te openen (n).
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:06. |