![]() |
Phil Collins
Ik kan me nog herinneren dat vroeger, toen ik klein was, mijn vader altijd Phil Collins draaide in de auto. Lang geleden. Heel wat jaren verderop ben ik nog een fanatiekere fan dan mijn vader ooit is geweest.
Je kunt zijn muziek haten, maar respect moet je allerminst hebben voor wat deze man bereikt heeft. Meer fans hier? En dan niet alleen 'oh ja, wel leuke muziek'. Beste nummers IMO (ja, er staan ook nummers van Genesis bij die Phil later ook al solo artiest zong tijdens concerten)... eerst de logische... Against All Odds A Groovy Kind of Love In the Air Tonight Something Happened on the way to Heaven Do You Remember Don't Lose My Number Easy Lover Noem maar op.. En dan de wat minder bekende nummers.. Can't Turn Back The Years If Leaving Me Is Easy Find a Way to my Heart Please come out tonight Both Sides of the Story Lonely Man on the Corner |
Respect is onzin, we zijn geen negers..
Ik vind Phil Collins iig goed (y) |
Ik heb Another Day in Paradise (dat is toch van hem) eindeloos moeten zingen/xylofonen in de brugklas en ik krijg echt moordneigingen als ik dat nummer nu nog hoor. Maar verder vind ik het een goede muzikant.
|
waarom moet ik respect hebben voor iemand die imo bagger maakt?
|
in the air tonight is wel aardig, maar de rest is echt van die takkepopmuziek, semi-gevoelige ballads en die kerel heeft echt een irritante stem.
hier ook geen respect |
Can't stop loving you is ook een geweldig nummer! (y)
|
Ook geen respect. Genesis was gay as fuck en dat zal ik hem nooit vergeven. (n)
|
Zijn muziek is kut, en het kan me niet schelen wat hij bereikt heeft. Ik verspil mijn respect wel aan andere imbecielen.
|
Gut, wat hebben de opstandige pubertjes weer een overdreven uitgesproken "eigen" mening...
*zucht* |
Citaat:
|
Phil collins is idd erg goed, maakt mooie nummers :o
|
Citaat:
|
Phil Collins vind ik toch nog best wel koel :o, ik vind hem zeker niet heel erg fout, tis nie zo dat ik er nou mega fan van ben ofzo maar als ik het op de radio hoor als ik in de auto zit dan zap ik niet weg.. Hij maakt mooie liedjes vind ik..
|
jesus, he knows me oid & i can't dance van genesis vind ik vet.
solowerk verder niet. |
Ik vind de meeste nummers goed maar waar ik op het moment het meest naar luister is zijn muziek van de Disney film Tarzan :D
|
Citaat:
|
ik vond dat clipje van i can't dance nogal op zo'n looki tussenstukje lijken..
ik vind het ruk, maar beter dan lionel richie |
Ik hoorde die man ook altijd in de auto bij mijn mama, toen ik nog een kleine Bruce was (niet dat ik nu veel groter ben ofzo :p)..
Opzich is het wel aardig.. |
Irritante zanger.
|
O jezus, ik haat die vent. Zijn muziek is echt vreselijk. Hij zal vast geweldig zijn in genre, maar ik krijg maagpijn als ik naar hem moet luisteren.
|
topmuzikant (y)
|
Verschrikkelijk, doe suffe liedjes met die oer-irritante 'beroemde' delay op zijn stem, en ik snap ook niet hoe zo'n drummer dan zulke suffe potten en pannen drums op z'n nummers wil hebben. Bleugh. Hoe ouder de vent, hoe slechter de nummers, die laatste nummers zijn al helemaal van bedroevende kwaliteit. Moet zeggen dat sommige van zijn hitjes, de oude, nog wel 'iets' hebben, maar de meeste zijn gewoon suf, en ook het albumwerk is inslapen geblazen.
Mijn mening, natuurlijk. |
Best een goede popmuzikant. En gerespecteerde drummer. naar het schijnt :D
|
Niet mijn muziek, wel respect :)
|
Citaat:
En de jeugd van tegenwoordig loopt er mee weg, getuige het "succes" van Can't Stop Lovin' You! Ik gruwel van Phil Collins met zijn drang om 'nog even te laten zien dat-ie er nog is' met een paar voorgedraaide, compleet ongeinspireerde kutnummers die in de studio klaar voor 'm lagen. Lionel Richie; van hetzelfde laken een pak. Spreekwoordelijk, dan, hè? |
Citaat:
|
Phil Collins is geweldig.. :)
|
Echt een topmuzikant... heeft inderdaad vele goede platen gemaakt. Vind zijn laatste werk wel wat vervelender worden maar over het algemeen kan ik er goed naar luisteren... ook Genesis heeft erg mooie dingen.
|
Genesis is (y)
Phil Collins is ook (y) kijk zelf maar na: Mama van Genesis staat op de 52e plaats van de TMF top 1000 als ik me niet vergis, EEY ROXY!!! t klinkt net alof je dat stuk tekst rechtstreeks vanuit je tekstverwerker kopieerd |
Citaat:
|
Phil is über :cool:
De leukste nummers vind ik toch wel *You Can't Hurry Love *A Groovy Kind OF Love *Easy Lover *Two Hearts *Sussudio maar de grote favoriet blijft toch wel Something Happened On The Way To Heaven (y) En het werk dat ie met Genesis deed, vind ik ook heel goed (de beste nummers vind ik Land OF Confusion, Jesus He Knows Me en Strangers Like Me) |
zn laatste nummers zijn stom
maar ik vind hem verder wel een goede muzikant hoor! |
hij was wel goed...toen k dat liedje van de film tarzan hoorde vond ik het egtwel mooi...maar nu die met een paar van die rappers of wat dan ook een duet heeft gemaakt, waarbij die lui het alleen maar doen om zelf fucking beroemd te worden vind ik het tog egt wel kut
|
Ik kan Phil Collins wel waarderen.
|
Hij maakt op zich wel mooie nummers. Je moet hem alleen niet te vaak luisteren. Want dan wordt hi'j écht vervelend.
|
Genesis is erg oed, net als Phil. Jammer dat hij geen concerten meer geeft, zou er graag heen gaan.
Heb hier ook en DVD liggen |
met genesis vond ik 'm echt wel ok, solo minder
|
Citaat:
|
Hebben jullie ENIG idee hoe oud hij is... :eek:
http://forum2.gamez.nl/images/smiles/icon_finger.gif |
MAD RESPECT VOOR PHIL!
Phil Collins is super, ik snap niet dat er hier mensen zijn die uit Rotterdam en omstreken komen die Phil niet diggen, ik dacht dat dat onlosmakelijk met elkaar verbonden was. Favoriete nr: Both Sides Of The Story Phil cd's draaien hier regelmatig rondjes! |
Su-su-suicide. Oh nee die is van Phoebe..
:rolleyes: |
Ik vind het beste nr van phil collins, als hij drumt bij black sabbath vorig jaar voor queen Elisabeth. :o
|
Phil Collins (y)
|
Ik vind dat ie wel leuke nummers heb (y) :)
Vooral die van Tarzan zijn inderdaad :cool: en natuurlijk al de klassiekers... |
ik hoorde vannacht onder het werk i can't stop loving you of hoe die dan ook mag heten maar dat vind ik op zich wel een mooi nummer
|
ik vind Phil Collins een erg goede muzikant.
Mooiste nummers: Land Of Confusion (Genesis) en Against All Odds (solo) Mocht je hem toch nix vinden dan had je eens die special over hem moeten kijken. Die gozer drumt op een drumstel waar zelfs meneer Carey, meneer Bordin etc. van dromen. Hij drumde en zong tegelijk op een manier waar mijn mond toch even bij openviel.... Ik had al wel wat werk van hem hier liggen, zowel Genesis als solo, maar sinds die special heb ik veel meer respect voor hem en zijn muziek gekregen. |
Genesis was niets meer dan gefabriceerde yuppenmuziek. Trouwens; same goes for David Bowie in de fàntástische "eighties". Bwurk.
|
Zoow... ik heb 1 cd van hem, de verzamelcd... Ik was toen ik 13 was helemaal gek op phil collins... :eek: Beetje fout, nu ik er op terug kijk. Er is niks mis met z'n muziek, maar ik vind het nu te pop-achtig. Vooral "Can't stop loving you" en zo, vind ik echt SLECHT... Z'n vroegere liedjes (je noemde er al een paar) zoals Groovy Kinda Love, In the Air Tonight en Easy Lover vind ik wel weer leuk...
|
is nix fouts aan hoor. mensen denken veel teveel in ow is dit wel cool om naar te luisteren? fuck dat toch zeg. je luistert wat je mooi vindt, niet omdat anderen vinden dat dit coole muziek is. merk dit steeds meer om me heen. wordt er een beetje misselijk van eerlijk gezegd. muziek wordt of is al bijna een kledingsmerk: iets om mee rond te lopen en te showen aan de rest:"kijk eens hoe cool ik ben?" :(
|
Die gast is gewoon aan een oor helemaal doof en aan zijn andere oor voor 80% doof omdat ie vroeger nooit oordoppen droeg met drummen! En nog steeds maakt ie muziek!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:33. |