![]() |
hij wil je terug
stel je hebt een aantal maanden met iemand gehad! jue wist het niet helemaal zeker hij ook niet maar op het moment dat jij beseft dat je hem niet kwijt wil dumpt hij jou! jullie hebben een tijdje geen contact meer maar opeens gaan jullie weer heel veel met elkaar om! dan zegt hij dat hij je weer terug wil. jullie praten een tijdje en allees is allemaal weer leuk en gezellig zoals het altijd was!
wat doe je ? neem je hem terug ? (ik loop namelijk te twijfelen en ik wete dat het er maar net vanaf hangt/bij elk persoon anders is, maar tog graag wat advies gevraagd) |
ligt eraan wat mijn gevoel is, waarom het uitgegaan is en hoe hij tegen anderen over mij in de tussentijd is geweest.
|
Citaat:
1e eigenlijk ok beetje in de war over en het is uitgegaan omdat hij niet meer verliefd was en hij ging houden van en normaal gesproken zou ie dan bij me gebleven zijn maar hij vond dat hij dan ons leeftijdsverschiol nogal merkte .. |
Citaat:
|
Met een beetje gevoel voor eigenwaarde weiger je het. En ga je verder met je leven, en je nieuwe liefde tegemoet!
|
Ik ken de persoon in kwestie niet, dus weet niet hoe hij er zou over denken, en wat zijn intentie van dit alles is...
Maar: Waarom je misschien 2 keer laten kwetsen door éénzelfde persoon? Misschien denkt hij wel van: ow, njah, ik heb wel wat zin in liefde, en ik weet dat het met haar wel keertje kan lukken, dus, ach, waarom niet, moet ik ook niet veel moeite doen Of: Je hebt de superpositieve kant, dat die je echt terug wilt, omdat hij inziet wat voor pracht persoon hij aan de kant heeft geschoven... Het best, kan je het zelf uitmaken uit zijn woorden/gedrag/intenties... [liefs & sterkte!] |
senk all for the replys
over tien minuten ga ik um weer zien en ik zie wel hoe ut loopt ... Tis trouwens niet zo dat hij gewoon zin heeft in liefde (dat zou denk ik eerder bij mij zo zijn) ... kuws |
Citaat:
:) |
ik zou het zeker wel doen!:D:D:D
uhm...duzzz |
ligt eraan wat me gevoelens dan op dat moment zijn... als er niks is laat ik hem zo zitten :p
|
Misschien toch nog maar een keer proberen! Je weet het nooit!
Ga op je eigen gevoel af! note to self!: zet in sig! dat overal een uitroepteken! achterzetten NIET! sexy is! |
It was a test!
Hij maakte maar een grapje denk ik, geinponem die kerel (y) |
heej,
Zit volgens mij een beetje in het zelfde schuitje, onze relatie is op dezelfde manier uitgegaan als bij jullie, daarna zijn we nog 'vrienden' gebleven, dat was absoluut niet altijd makkelijk, en nu opeens is ie er voor zichzelf achter, dat ie vaak zo moeilijk (ofwel ruzie met me zoeken, of me totaal negeren, en met andere meisjes voor mn ogen flirten) deed, omdat hij me maar niet kon vergeten...uh juist ja, net nu ik eindelijk over hem heen ben...geen idee wat ik er mee moet, want ik geef nog wel om 'm, op een bepaalde manier dan... Ik weet niet wat je moet doen, iedereen zegt luister naar jezelf, alleen mn gevoel zegt een kleine ja en mn verstand een grote nee....ik heb verder dus niet echt tips voor je...srry! Maar succes ermee! xxx |
Citaat:
als hij erg lullig over je is geweest dan zal ik hem niet terug nemen. :p |
Citaat:
|
:rolleyes: :rolleyes:
Citaat:
wat doe je ? neem je hem terug ? moest eigenlijk niej in t midden van je verhaal...srry :rolleyes: |
Jeetje je bent 10, wat moet je in godsnaam met een vriendje?
|
jah idd, toen speelde ik nog met mijn barbies :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:52. |