![]() |
mondjesmaat
al kleinkunstverkrachtend
poogt de immer omstreden consumptiedrang de weke hersenen van '....' op uiterst geraffineerde/ziekelijk manipulatieve wijze te indoctrineren doordrenkt met een breezertje light slaapvoetend roeszoekend smalend ploegend zich op lucht beroepend sociaal geengageerd poepend zelfvergenoegend megalomaan dichter dicht voort en dat is uiterst bedroevend (*zo, nu eerst 'n Breezertje*) |
Zo, Chassandra.
|
Citaat:
so I don't know what the f you're talking about tell mi por favor... adios |
Mislukt en hatelijk, jammerlijk mislukt
|
Citaat:
|
Citaat:
En dan 'weke hersenen van "..."' waarom zo hatelijk? |
Chassandra was een zieneres die altijd de waarheid sprak, maar door een akkefietje met de een of andere hoge piet van Olympus, had ze een vloek meegekregen waardoor niemand haar geloofde.
|
Citaat:
thanx for refreshing my memory... en wat betreft die (mythologische verwijzing)...'met jou kan ik praten' mzzl |
Citaat:
|
Citaat:
Je spreekt met dure woorden maar daaronder ben je zo arm als ze maar komen als je werkelijk zo denkt |
he b-hole, volgens mij hebben we er weer een lid van de zogenaamde poëzie-politie bij..
leuk toch dat er nog van die frisse geesten zijn/ |
ook nog een gelovige zie ik nu, tja, je bent nu eenmaal een godslasterend typje (zo niet zelfs met demonische trekjes hihi) dus het was te verwachten/
praise! |
Citaat:
jongeman, je hebt me de mond gesnoerd..vanaf heden zal ik zulks nimmer meer uitkramen...daarbij heb je me de weg gewezen op een pad vol misleiding en intrige...mijn immer zo tere zieltje was bevuild...dat bleek wel..but now I am on the pad of the righteous men again....... praise! (zelfspot bestaat! het is geen sprookje) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:13. |