![]() |
waarom bestaan er zo weinig meisjesbands?
vraag ik me dus af he.. bijvoorbeeld, wie kan er 1 goede punkrockband noemen met meisjes erin?
|
Bad Candy?
"Wie kan er zoiezo 1 goed PunkRock bandje noemen?!" |
Citaat:
|
die ene met die gitaren
|
Citaat:
|
Citaat:
die zijn er niet, vrouwen kunnen geen 'stoere' muziek als punk maken, simpelweg omdat ze inferieur zijn aan de man. |
Citaat:
Maar eh, bedoel je bands die compleet uit vrouwen bestaan of hoeft er maar eentje in te zitten? Want in dat geval heb The Distillers en Tsunami Bomb... En nog meer waar ik niet op kan komen... |
Citaat:
noem mij eens een band met 1 of meer vrouwen erin die de beste is van het desbetreffende genre.... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het vrouwelijk geslacht is niet geschikt voor het maken van coole/mooie muziek. Courtney Love/Bassiste van Smashing Pumpkins e.d uitgesloten :p
|
the Devotchkas.
|
Ik ken wel vrouwen 'punk' The riplets gezien in zwolle, en als ik zulke troep wil zien ga ik voortaan wel naar een lesbiebar.
|
Omdat meisjes niet in een band hoeven te spelen om de leukste jongens te krijgen, terwijl dat andersom wel zo is.
|
Citaat:
Goed ik ben wellicht niet echt een grote fan, maar muzikaal gezien zijn bands als The Cranberries & The Corrs toch wel goed... dan is er nog No Doubt.. allemaal met vrouwen :) Maar enkel en alleen vrouwen.. daar zijn er helaas niet veel van, anders niet veel met grote naam... |
Citaat:
No doubt is opzich nog wel ok, voordat ze zó commercieël werden. En Gwen Stefanie een beetje het boegbeeld werd i.p.v de hele band :o |
The Riplets :P..
The Lullabels (ofzo) :p.. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar eh, er zijn veel goede bands met vrouwen erin, maar punkbands weet ik dus niet echt, zoals ik al zei. [edit] FloatAZiggy85 was mij voor. Dat wilde ik zeggen. Dus. [/edit] |
The Donnas.
Mijn harde hc project wat nog niet begonnen is en nooit zal beginnen : Converge meets TSF meets A.N jaja. |
Citaat:
:) Ehmm... Skunk Anansi misschien nog.. maar punkrock.. nah, niet echt.. Meestal zijn de vrouwen de zangeres, instrumenten worden niet echt bespeeld tenzij de hele band uit vrouwen bestaat tuurlijk.. jammer eigenlijk.. ik ken veel meisjes die gitaar en/of drums spelen bijvoorbeeld, ze zijn er wel, maar er gebeurt niets mee.. zonde toch wel :( |
Citaat:
|
okee.. conclusie: jongens spelen alleen maar in bands voor de meisjes. volgens mij speel ik vooral in een band omdat ik muziek maken leuk vind..
|
Citaat:
|
makiladoras :cool:
Verder vind ik vrouwelijke vocalen bij punk e.d. ronduit kut. Het klinkt gewoon niet. [wees maar gerust, ik kan vrouwelijke vocals echtwel heel mooi vinden, maar dat is dan meer richting Tori Amos e.d.] |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
The Donnas zuigen aarsch rosa. Maar idd, als jij nou gewoon een bandje gaat beginnen (y). |
Citaat:
geloof me, ik ken m'n freud |
Citaat:
|
wahaha ja dat is waar, als het levensdoel van de mens neuken is, waarom is het in een band spelen dan ook niet om te neuken. dus het levensdoel van vrouwen is niet neuken? o shit ik raak offtopic..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind de Corrs wel leuk :o Aanstekelijke liedjes, lekker vrolijk en bloedmooie vrouwen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
nee. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
nee. |
Citaat:
:( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
fabulous disaster
the donna's |
Citaat:
|
ja ok ok ok tuurlijk zijn er misschien wel goede bands waar meisjes in spelen.. maar waarom is er op de 100 "mannenbands" maar ongeveer 1 "meisjesband" ofzo?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:07. |